H Aston Martin προχωρά σε εξηλεκτρισμό της γκάμας της έως το 2025

H Aston Martin προχωρά σε εξηλεκτρισμό της γκάμας της έως το 2025

Με στόχο τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα, η βρετανική φίρμα θα μετατρέψει ολόκληρη τη γκάμα των επιβατικών της μοντέλων σε υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά, μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

Η είδηση αυτή προέρχεται από τα πλέον επίσημα χείλη, αυτά του Tobias Moers, διευθύνοντα συμβούλου της εταιρίας. «Κατανοούμε ότι η ύπαρξη υβριδικών και ηλεκτρικών επιλογών για τα οχήματά μας είναι επιτακτική για το μέλλον της εταιρείας σε αυτόν τον κλάδο και η συνεργασία μας με τη Mercedes-Benz AG είναι θεμελιώδης για το υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό πλάνο μας».

Ο στόχος, στην προκειμένη περίπτωση, είναι μέχρι το 2025 η Aston Martin να έχει ολοκληρώσει την παραγωγή συμβατικών αυτοκινήτων για χρήση σε δρόμο, αφήνοντας στη γκάμα της μόνο προτάσεις που χρησιμοποιούν κάποιο είδος ηλεκτροκίνησης. Απώτερος σκοπός είναι το 2030 τουλάχιστον το 50% των πωλήσεών της να αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ένα 45% υβριδικά μοντέλα και μόλις ένα 5% συμβατικής πρόωσης αυτοκίνητα, τα οποία όμως θα προορίζονται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα. 

Ειδικά για τα τελευταία, δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα της εταιρίας που να ορίζει τη διακοπή της παραγωγής τους. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για άλλους κατασκευαστές υπεραυτοκινήτων, όπως η Lamborghini και η Bugatti. Και αυτοί δείχνουν να συμμορφώνονται με τις επιταγές των καιρών (βλέπε νομοθεσία μείωσης των ρύπων), παρόλα αυτά έχουν ως πολιτική τους τη διατήρηση των πολυκύλινδρων μηχανικών συνόλων, για όσο περισσότερο διάστημα γίνεται. 

Επιστρέφοντας στα της Aston Martin, η νέα πολιτική της εταιρίας μιλάει για τρεις πυλώνες επιβατικών προτάσεων. Ο πρώτος θα αφορά μοντέλα με τον κινητήρα τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα. Η γκάμα αυτών αναμένεται να ανανεωθεί το 2023, με τη βοήθεια της Mercedes-Benz, σε τεχνολογικό επίπεδο. Αυτά αναμένεται να αγγίξουν εμπορικά τις 3.500 με 4.000 πωλήσεις ετησίως. Ο δεύτερος πυλώνας έχει να κάνει με τα SUV, όπου θα ενισχυθεί άμεσα εντός του έτους, με την προσθήκη της DBX. Όσο για τον τρίτο, αφορά τα κεντρομήχανα μοντέλα, όπως η Valkyrie, που θα συνεχίσουν να προσφέρουν αυτό το κάτι παραπάνω στην αίγλη της βρετανικής φίρμας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube