node/35838

Genaral Motors: Δυσκολίες στη δημιουργία στόλου αυτόνομων ΤΑΧΙ

Το φιλόδοξο σχέδιο της εταιρείας «σκοντάφτει» τόσο στη νομοθεσία όσο και σε προβλήματα αυτών καθαυτών των αυτοκινήτων της.

Έχοντας φτάσει στα μισά του 2019, η General Motors τρέχει για να επιτύχει να βγάλει στην κυκλοφορία έως το τέλος του έτους έναν μεγάλο στόλο αυτόνομων ΤΑΧΙ. Ο Dan Ammann, πρώην πρόεδρος της εταιρείας, ο οποίος τώρα ηγείται της μονάδας αυτόνομων οχημάτων στο Σαν Φρανσίσκο, ηγείται τώρα της προσπάθειας της GM Cruise που στοχεύει να ανταποκριθεί στο φιλόδοξο αυτό σχέδιο, αλλά έχει να ξεπεράσει να ξεπεράσει απροσδόκητα κυβερνητικά. Η GM δεν έχει υποβάλει ακόμα αίτηση στην πολιτεία της Καλιφόρνιας για έγκριση της υπηρεσίας, διαδικασία που δεν έχει γίνει ποτέ και μπορεί να πάρει εβδομάδες, αν όχι μήνες.

«Εργαζόμαστε επιθετικά», δήλωσε η πρόεδρος της GM Mary Barra, τον περασμένο μήνα, όταν ρωτήθηκε σχετικά με το συγκεκριμένο πλάνο, συμπληρώνοντας πως «ανυπομονούμε να προωθήσουμε αυτή την τεχνολογία, διότι πιστεύουμε ότι θα σώσει ζωές».

Το όραμα GM, το οποίο εκπονήθηκε τον Νοέμβριο του 2017, ήθελε να υπάρξει μια υπηρεσία παροχής κινητικότητας με αυτόνομα οχήματα στο πυκνό αστικό περιβάλλον. Ωστόσο και με δεδομένα τα εμπόδια που υπάρχουν, το πιο πιθανό είναι να υπάρξει σε περιορισμένη κλίμακα η υπηρεσία αυτή στην Καλιφόρνια και μάλιστα με οδηγό ασφαλείας στα αυτόνομα οχήματα.
Σίγουρα αν υλοποιηθεί θα είναι κάτι πρωτοποριακό , αλλά δεν θα είναι η επανάσταση όπως την οραματιζόταν η GM.

Ωστόσο, φαίνεται πως το όραμα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας κινείται προς αυτήν την κατεύθυνση και όλοι πιστεύουν πως πρόκειται για ένα μελλοντικό σχέδιο που στην ολοκλήρωσή του θα αποδώσει τρισεκατομμύρια δολάρια.

Προς το παρόν, η Waymo, ο κλάδος αυτόνομων οχημάτων της Google, είναι η πρωτοπόρος  εταιρεία που προσφέρει σήμερα μια περιορισμένης κλίμακας υπηρεσίες κινητικότητας στο κοινό. Η Waymo One, που ξεκίνησε στην περιοχή Phoenix τον Δεκέμβριο, χρησιμοποιεί πάντως οδηγούς. Εν τω μεταξύ, αρκετές αναφορές επισημαίνουν πως τα οχήματα της GM είχαν απροσδόκητα προβλήματα και δυσλειτουργίες λογισμικού, συμπεριλαμβανομένων των διακοπών του αυτόνομου συστήματος ελέγχου. Τον Οκτώβριο, το Reuters ανέφερε ότι τα οχήματα αυτά δεν μπορούσαν εύκολα να εντοπίσουν πεζούς στο δρόμο ή άλλα κινούμενα ή σταματημένα αντικείμενα

 Η NHTSA, σε μια ηλεκτρονική δήλωση την περασμένη εβδομάδα, δήλωσε ότι αξιολογεί η βασιμότητα των αναφορών αυτών και έχει προχωρήσει σε εξέταση των δεδομένων σε βάθος.  

Εάν δεν προκύψει κάτι το μεμπτό, τότε η GM θα μπορέσει να βάλει στους δρόμους μέχρι και 2.500 οχήματα ετησίως που θα χρησιμοποιηθούν ως αυτόνομα ΤΑΧΙ και τα οποία οι πολίτες θα μπορούν να καλούν μέσω συγκεκριμένης εφαρμογής από τα εφαρμογής smartphones τους.  

node/40004

Τον χρέωσαν €170.392 για 4 ώρες πάρκινγκ!

Αυτό είναι το ακριβότερο πάρκινγκ στην ιστορία.

Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Τον χρέωσαν €170.392 για 4 ώρες πάρκινγκ!

Ένας άντρας 62 ετών από την περιοχή Seine et Marne στο Παρίσι, κλήθηκε να πληρώσει €170.392 ως αντίτιμο για πάρκινγκ διάρκειας 4 ωρών!

Το περιστατικό έγινε την Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου στο πάρκινγκ Indigo κοντά στην εκκλησία Saint-Sulpice. Ο Roland επέστρεψε στο αυτοκίνητό του μετά από 4 ώρες και έπαθε ένα σοκ όταν είδε το εξαψήφιο νούμερο στην απόδειξη.

Προφανώς η εξωφρενική χρέωση προήλθε από κάποιο λάθος στον υπολογιστή. Τα πράγματα ξεκαθάρισαν όταν ο Roland επικοινώνησε με την εταιρεία Indigo και ζήτησε επανεξέταση της υπόθεσης. Αφού περίμενε 45 ολόκληρα λεπτά, ο φύλακας του άνοιξε την πόρτα επιτρέποντάς του να φύγει από το πάρκινγκ.

Όπως αναφέρουν τα τοπικά μέσα, δύο μέρες μετά η εταιρεία έστειλε μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο του 62χρονου ζητώντας του να πληρώσει το πραγματικό αντίτιμο που ήταν €15,90.

[Πηγή: Parisian μέσω RTL

node/39977

Το Tesla Model S Plaid με τους 1.100 ίππους θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2021 [video]

Το ανακοίνωσε επισήμως ο Elon Musk με την τιμή του να καθορίζεται στα $135.000.

Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το Tesla Model S Plaid με τους 1.100 ίππους θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2021 [video]

Το είχαμε δει για πρώτη φορά το 2019 να κάνει δοκιμές στο Ring με τη μορφή πρωτοτύπου
Τότε η Tesla είχε πει ότι ετοιμάζει το πιο δυνατό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκυεάστηκε ποτέ με στόχο να καταλάβει την κορυφή της κατηγορίας. 
Τώρα, ο Elon Musk ανακοίνωσε πως το Model S Plaid θα είναι έτοιμο στα τέλη του 2021 για να παραδωθεί στους πρώτους τυχερούς πελάτες που θα είναι έτοιμοι να εκταμιεύσουν περίπου $135.000 για να μπορούν να υπερηφανεύονται ότι οδηγούν κάτι πολύ πιο γρήγορο από την Porsche Taycan. Οι παραγγελίες μάλιστα - σύμφωνα με την ανακοίνωση του Musk - έχουν ήδη ανοίξει και μπορεί κάποιος να το «κλείσει» με μια προκαταβαολή $1.000 όπως αναφέρεται στον ιστότοπο της Tesla. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: H Tesla μάλλον διέλυσε το ρεκόρ της Porsche Taycan στο Nürburgring

H εταιρεία περά από την ισχύ των 1.100 ίππων ανακοινώνει επιτάχυνση της τάξης των 2'' για το 0-96 km/h και τελική ταχύτητα 322 km/h. 
Το αυτοκίνητο θα έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες και σαφώς πιοεπιθετικό σχεδιασμό αλλά και στήσιμο, με την αυτονομία του να φτάνει τα 835 km με μια πλήρη φόρτιση. 

Πέρυσι, ο Musk είχε δηλώσει ότι ο κινητήρας Plaid θα ήταν επίσης διαθέσιμος στο Model X αλλά και στο επερχόμενο Roadster. Τώρα όμως ο Musk δεν έκανε καμία αναφορά για το αν αυτά τα μοντέλα θα φορέσουν το πιο ισχυρό αυτό σύστημα, και αρκε΄στηκε να πει πως το Model S Plaid στην πίστα Laguna Sega, έγραψε χρόνο 1:30.3, χρόνος που είναι κατά 6'' μικρότερος από αυτόν που είχε κάνει πέρυσι, στις αρχικές δοκιμές του μοντέλου.