node/35838

Genaral Motors: Δυσκολίες στη δημιουργία στόλου αυτόνομων ΤΑΧΙ

Το φιλόδοξο σχέδιο της εταιρείας «σκοντάφτει» τόσο στη νομοθεσία όσο και σε προβλήματα αυτών καθαυτών των αυτοκινήτων της.

Έχοντας φτάσει στα μισά του 2019, η General Motors τρέχει για να επιτύχει να βγάλει στην κυκλοφορία έως το τέλος του έτους έναν μεγάλο στόλο αυτόνομων ΤΑΧΙ. Ο Dan Ammann, πρώην πρόεδρος της εταιρείας, ο οποίος τώρα ηγείται της μονάδας αυτόνομων οχημάτων στο Σαν Φρανσίσκο, ηγείται τώρα της προσπάθειας της GM Cruise που στοχεύει να ανταποκριθεί στο φιλόδοξο αυτό σχέδιο, αλλά έχει να ξεπεράσει να ξεπεράσει απροσδόκητα κυβερνητικά. Η GM δεν έχει υποβάλει ακόμα αίτηση στην πολιτεία της Καλιφόρνιας για έγκριση της υπηρεσίας, διαδικασία που δεν έχει γίνει ποτέ και μπορεί να πάρει εβδομάδες, αν όχι μήνες.

«Εργαζόμαστε επιθετικά», δήλωσε η πρόεδρος της GM Mary Barra, τον περασμένο μήνα, όταν ρωτήθηκε σχετικά με το συγκεκριμένο πλάνο, συμπληρώνοντας πως «ανυπομονούμε να προωθήσουμε αυτή την τεχνολογία, διότι πιστεύουμε ότι θα σώσει ζωές».

Το όραμα GM, το οποίο εκπονήθηκε τον Νοέμβριο του 2017, ήθελε να υπάρξει μια υπηρεσία παροχής κινητικότητας με αυτόνομα οχήματα στο πυκνό αστικό περιβάλλον. Ωστόσο και με δεδομένα τα εμπόδια που υπάρχουν, το πιο πιθανό είναι να υπάρξει σε περιορισμένη κλίμακα η υπηρεσία αυτή στην Καλιφόρνια και μάλιστα με οδηγό ασφαλείας στα αυτόνομα οχήματα.
Σίγουρα αν υλοποιηθεί θα είναι κάτι πρωτοποριακό , αλλά δεν θα είναι η επανάσταση όπως την οραματιζόταν η GM.

Ωστόσο, φαίνεται πως το όραμα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας κινείται προς αυτήν την κατεύθυνση και όλοι πιστεύουν πως πρόκειται για ένα μελλοντικό σχέδιο που στην ολοκλήρωσή του θα αποδώσει τρισεκατομμύρια δολάρια.

Προς το παρόν, η Waymo, ο κλάδος αυτόνομων οχημάτων της Google, είναι η πρωτοπόρος  εταιρεία που προσφέρει σήμερα μια περιορισμένης κλίμακας υπηρεσίες κινητικότητας στο κοινό. Η Waymo One, που ξεκίνησε στην περιοχή Phoenix τον Δεκέμβριο, χρησιμοποιεί πάντως οδηγούς. Εν τω μεταξύ, αρκετές αναφορές επισημαίνουν πως τα οχήματα της GM είχαν απροσδόκητα προβλήματα και δυσλειτουργίες λογισμικού, συμπεριλαμβανομένων των διακοπών του αυτόνομου συστήματος ελέγχου. Τον Οκτώβριο, το Reuters ανέφερε ότι τα οχήματα αυτά δεν μπορούσαν εύκολα να εντοπίσουν πεζούς στο δρόμο ή άλλα κινούμενα ή σταματημένα αντικείμενα

 Η NHTSA, σε μια ηλεκτρονική δήλωση την περασμένη εβδομάδα, δήλωσε ότι αξιολογεί η βασιμότητα των αναφορών αυτών και έχει προχωρήσει σε εξέταση των δεδομένων σε βάθος.  

Εάν δεν προκύψει κάτι το μεμπτό, τότε η GM θα μπορέσει να βάλει στους δρόμους μέχρι και 2.500 οχήματα ετησίως που θα χρησιμοποιηθούν ως αυτόνομα ΤΑΧΙ και τα οποία οι πολίτες θα μπορούν να καλούν μέσω συγκεκριμένης εφαρμογής από τα εφαρμογής smartphones τους.  

node/39472
Nissan Ariya logo

Η Nissan αποκαλύπτει το νέο σήμα της

Η νέο ηλεκτρικό SUV της ιαπωνικής εταιρείας, το Ariya, εγκαινιάζει σε αυτοκίνητο παραγωγής τον νέο, απλοποιημένου σχεδίου, λογότυπο της Nissan.

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Η Nissan αποκαλύπτει το νέο σήμα της

Ύστερα από τη FIAT και την Opel, ήρθε η σειρά της Nissan να αποκαλύψει τον νέο λογότυπό της. Τι κοινό έχει με των άλλων δύο: Εγκαινιάστηκε από ένα σημαντικό μοντέλο παραγωγής που ανοίγει νέο κεφάλαιο στη ιστορία του κάθε κατασκευαστή

Έτσι για την τορινέζικη εταιρεία ήταν το ηλεκτρικό 500, για τους Blitz το Mokka 2 και για τους Ιάπωνες το Ariya. Το νέο ηλεκτρικό SUV λοιπόν ανέλαβε σημαιοφόρος του αναπροσανατολισμού της εταιρείας, εγκαινιάζοντας ταυτόχρονα τη νέα πλατφόρμα CMF-EV που θα αποτελέσει φορέα-πασπαρτού για τη Συμμαχία.

Ένα άλλο κοινό σημείο μεταξύ της Nissan και των άλλων δύο εταιρειών που αναφέραμε εδώ: Ο λογότυπος απλοποιήθηκε. Το έμβλημα που χρησιμοποιείται για την επικοινωνία του Ασιάτη κατασκευαστή (βλ. στην κάτω φωτογραφία) εκλεπτύνθηκε στα άκρα, ακολουθώντας την τάση της επίπεδης σχεδίασης, με τα γράμματα της επιγραφής «Nissan» να χωρίζουν τον κύκλο σε δύο ημικύκλια που στις άκρες τους «στηρίζονται» από οριζόντια ευθύγραμμα τμήματα. Επιπλέον, τα ημικύκλια δεν έχουν σαφές όριο μέσω ενός φαινομένου αυξηφαούς. Το γενικό σχήμα πάντως παραμένει πιστό σε αυτό που γνωρίζουμε από τα τέλη της δεκαετίας του ’80.

Nissan new logo

Στο αυτοκίνητο διατηρείται όμως η τρισδιάστατη εμφάνιση και ειδικά το πλήρες περίγραμμα και η βάση στήριξης για τα γράμματα. Ωστόσο, στο εμπρός μέρος του Ariya, και μελλοντικά στα άλλα EV της Nissan, ο λογότυπος έχει οπίσθιο φωτισμό που τονίζει τον απλοποιημένο σχεδιασμό. Η ανέκδοτη είδηση γι’ αυτό το λόγκο είναι ότι φωτίζεται με 20 LED, τα οποία αντιστοιχούν στον αριθμό των ετών που πέρασαν από τον τελευταίο ανασχεδιασμό του λογότυπου.

Η Nissan ξεκίνησε με τον ανασχεδιασμό του λογοτύπου το 2017, με προδιαγραφές υπό τις λέξεις-κλειδιά «λεπτό, ελαφρύ και ευέλικτο». Ο στόχος ήταν να αντικατοπτριστούν «οι σημαντικές αλλαγές στην κοινωνία τις τελευταίες δύο δεκαετίες», ξεκινώντας προφανώς από την ψηφιοποίηση. Ο νέος λογότυπος εξετάστηκε για πρώτη φορά σε φωτιζόμενη έκδοση για τα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας.

node/39470

Algavre Pro-Racing: Ανακοίνωσε συνεργασία με Goodyear και B.R.M.

Η Algarve Pro Racing επιλέγει την Goodyear ως Συνεργάτη Ανάπτυξης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Le Mans Series (ELMS) LMP2

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Algavre Pro-Racing: Ανακοίνωσε συνεργασία με Goodyear και B.R.M.

H Ομάδα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Le Mans Series (ELMS) LMP2, Algarve Pro Racing, ανακοίνωσε την συνεργασία ελαστικών με την Goodyear για τη σεζόν 2020.

Ως ο κυρίαρχος πρωταθλητής του Ασιατικού Le Mans, η Algarve Pro Racing έχει ήδη αποδείξει την ηγετική της θέση στις νίκες αγώνων καθώς και την εμπειρία που διαθέτει στo να μεγιστοποιεί την απόδοση των ελαστικών. Αυτό θα επιτρέψει στην Goodyear, να συγκεντρώνει αξιόπιστα τεχνικά σχόλια καθ’ όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν, συμμετέχοντας σε ποικίλες ευρωπαϊκές πίστες αγώνων.

Η Goodyear, η μάρκα ελαστικών που έχει νικήσει 14 φορές τον αγώνα Le Mans 24 Hours, έχει χαράξει σημαντική ιστορία στη συνεργασία της με μερικές από τις καλύτερες ομάδες, σε αγώνες αντοχής. Μετά από την ιστορική επιστροφή της μάρκας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής FIA (WEC) το 2019, η Goodyear γίνεται προμηθευτής ελαστικών στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Les Mans (ELMS) μέσα στην τρέχουσα χρονιά.

Ο Stewart Cox, Διευθυντής της Ομάδας Algarve Pro Racing, περιγράφει την τεχνική συνεργασία μεταξύ των εταίρων: “Είμαστε ενθουσιασμένοι με την προσπάθεια και την υποστήριξη που έχουμε λάβει από την Goodyear. Το να μπορούμε να επωφεληθούμε την πλούσια εμπειρία της εταιρείας που κατέχει στο στο ανώτερο επιπέδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αποτελεί για εμάς ιδιαίτερη τιμή κι ευελπιστώ αυτό να μας δώσει πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Έχοντας δείξει ένα καλό ρυθμό και εμπιστοσύνη στις τεχνικές προδιαγραφές των ελαστικών Goodyear καθ’ όλη τη διάρκεια των δοκιμών, αδημονούμε για την έναρξη της σεζόν”.

Ο Mike McGregor, Διευθυντής Πωλήσεων, Δοκιμών και Υποστήριξης Πίστας Αγώνων της Goodyear Racing, εξηγεί: “Η δυνατότητα να μπορούμε να υποστηρίζουμε μια κορυφαία ομάδα όπως η Algarve Pro Racing, θα μας προσφέρει πολύτιμα δεδομένα για τα ελαστικά καθώς και στοιχεία που θα μας βοηθήσουν στην ανάπτυξη και στην εξέλιξη των υψηλών επιδόσεων ελαστικών αγώνων, πριν γίνουμε ο αποκλειστικός προμηθευτής της κατηγορίας LMP2 στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα τ Les Mans (ELMS) το 2021.

Αποτελεί μια λογική κίνηση. Με μια νέα, ισχυρή σειρά δυναμικών οδηγών για αυτή τη σεζόν, η ομάδα διακατέχεται από πλούσια εμπειρία. Ο Tim Holloway, βγήκε από τη συνταξιοδότησή του και προσχώρησε στην ομάδα μηχανικών για να προσθέσει αυτό που αποδείχθηκε ως η συνταγή της επιτυχίας στο Ασιατικό Πρωτάθλημα Les Mans”.

H Συνεργασία δημιουργεί το αποκλειστικό ρολόι Goodyear B.R.M.

Για τη σεζόν 2020 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Le Mans (ELMS), η ομάδα Algarve Pro Racing θα συνεργαστεί με τους σπεσιαλίστες κατασκευαστές ρολογιών B.R.M. O πολυτελής γαλλικός οίκος κατασκευής ρολογιών πρόκειται να παράγει ένα ρολόι περιορισμένης έκδοσης, εμπνευσμένο από το ρετρό σχεδιαστικό στυλ της Goodyear, που θα ντύσει το αγωνιστικό μοντέλο Algarve Pro.

Ο Bernard Richards, ιδρυτής της B.R.M. ανέφερε: “Από τη δημιουργία των ρολογιών B.R.M. πριν από δεκαέξι χρόνια, είναι η πρώτη φορά που υπογράψαμε μια τόσο υψηλού επιπέδου συμφωνία για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Le Mans. Η Goodyear αντιπροσωπεύει και για τους οδηγούς αγώνων αλλά και για τους καθημερινούς οδηγούς, μια εταιρεία ελαστικών που φημίζονται για τις υψηλές επιδόσεις και για την ασφάλεια που παρέχουν”.

Η B.R.M. πρόκειται να δημιουργήσει δύο ξεχωριστά σχέδια των αποκλειστικών αυτών ρολογιών χειρός καθώς κι ένα ρολόι γραφείου.

Ισχυρή ομάδα οδηγών για τη σεζόν 2020

Οι οδηγοί Henning Enqvist, John Falb, Simon Trummer, Loic Duval, Jon Lancaster και Gabriel Aubry θα αγωνιστούν με το Oreca 07 LMP2 600hp καθόλη τη διάρκεια της σεζόν του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Le Mas (ELMS).

Ο Loic Duval, νικητής του 24 Hours Les Mans το 2013, περιγράφει τις συναρπαστικές προκλήσεις που έρχονται: “Αδημονώ για την πρόκληση, το επίπεδο είναι αρκετά υψηλό στο ELMS: Αυτό ήταν εμφανές στο Les Mans, όταν τα αυτοκίνητα του ELMS αγωνίζονταν πολύ κοντά εναντίον των αυτοκινήτων του WEC. Είμαστε έτοιμοι να κερδίσουμε αγώνες και να αγωνιστούμε για το φετινό πρωτάθλημα”.

Ο Jon Lancaster, Πρωταθλητής ELMS το 2015, πρόσθεσε: “Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένος που συμμετέχω στην πρόκληση της Goodyear, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Le Mans. Διαθέτουμε μια καταπληκτική ομάδα και μια άκρως ανταγωνιστική σειρά οδηγών. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, πριν την έναρξη της σεζόν, ενθουσιάστηκα από το εξαιρετικό επίπεδο της απόδοσης και ανυπομονώ για την επόμενη σεζόν. Μη έχοντας αγωνιστεί από το 2015 όπου κέρδισα το πρωτάθλημα, είμαι πιο διατεθειμένος και αποφασισμένος από ποτέ, να επαναλάβω αυτή την επιτυχία”.

O Henning Enqvist ανέφερε: “Είμαι τόσο χαρούμενος που συμμετέχω στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Le Mans. Είμαι σίγουρος για το 2020: Ως ομάδα έχουμε ένα μοναδικό, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αδημονώ για την έναρξη της σεζόν και για τη συνεργασία μου με την Algarve Pro Racing και την Goodyear. Πριν από τη σεζόν, είχαμε ένα πολύ καλό πρόγραμμα δοκιμών και αυτό θα συνεχιστεί καθ’όλη τη διάρκεια της χρονιάς”.

Ο Gabriel Aubry, πρωτοπόρος, παγκόσμιος οδηγός LMP2, τόνισε: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ξεκίνησα τη σεζόν στο ELMS με την Algarve Pro. Μετά από μια γρήγορη εισαγωγή σε αυτό το υψηλού επιπέδου πρωτάθλημα το 2018, είμαι τελικά έτοιμος να αγωνιστώ για το τελικό πρωτάθλημα το 2020. Θα αποτελεί ιδανική ευκαιρία να συνεχίσω τη συνεργασία μου με την Goodyear ως τον προμηθευτή ελαστικών για το πρόγραμμά μου στο WEC καθώς και στο ELMS. H υποστήριξή τους αυτή τη χρονιά, θα είναι καθοριστική για τις επιδόσεις μας με τα δύο οχήματα και ανυπομονώ να επιστρέψω επιτέλους στην πίστα Paul Richard τον επόμενο μήνα”.

O Simon Trummer, πρώην οδηγός WEC LMP1, είπε: “Η Algarve Pro Racing διαθέτει μια δυνατή ομάδα και τα μέλη της ομάδας μου είναι εξαιρετικοί επαγγελματίες και πολύ γρήγοροι οδηγοί. Η Goodyear μας παρέχει τεχνική υποστήριξη και άμεση ανταπόκριση και είμαι σίγουρος μπορούμε να επιτύχουμε κάτι σπουδαίο αυτή τη χρονιά”.

Ο John Falb, πρώην οδηγός LMP3, εξηγεί τα οφέλη της συνεργασίας της Algarve Pro Racing με την Goodyear. “Ξεκινάμε να δουλεύουμε για το πρόγραμμά μας για τη σεζόν 2020 πριν τον τελευταίο γύρο στο Portimao. Έχουμε οργανώσει μια εξαιρετική ομάδα οδηγών και πληρώματος για να κατακτήσουμε την καλύτερη θέση στο LMP2 παγκοσμίως. Οι μηχανικοί μας και το πλήρωμα των pit stop εξασφάλισαν το Ασιατικό Πρωτάθλημα και φέτος όλες αυτές οι προσπάθειες θα συνεχίσουν να αποδίδουν οφέλη.

Κατά τη δοκιμή στο σιρκουί Paul Ricard, το πρόγραμμά μας δεν θα μπορούσε να ήταν καλύτερο. Δείξαμε συνέπεια, σταθερότητα και ρυθμό, θέτοντας ανταγωνιστικούς χρόνους κατά τη διάρκεια των τριήμερων δοκιμών. Ο Simon και ο Gabriel (Aubry) είναι εξαιρετικά γρήγοροι και πιστεύω ότι και οι τρεις μαζί θα κάνουμε μια τρομερή ομάδα, έχοντας δυναμική παρουσία στο ELMS και στο Le Mans. Τα νέα ελαστικά Goodyear, έχουν κάνει το αυτοκίνητο πολύ πιο γρήγορο και ακόμα καλύτερο. Επίσης, είναι εξίσου υπέροχο να μας εκπροσωπεί μια θρυλική μάρκα”.

Ημερολόγιο 2020:

· 4 Ώρες στο Le Castellet – 19 Ιουλίου

· 4 Ώρες στο Spa-Francorchamps – 09 Αυγούστου

· 4 Ώρες στη Βαρκελώνη – 29 Αυγούστου

· 4 Ώρες στη Monza – 11 Οκτωβρίου

· 4 Ώρες στο Portimao – 01 Νοεμβρίου

 

[Πηγή: Goodyear]

TAGS