node/41331

Ferrari: Χάνει την αίγλη της η ιταλική φίρμα;

H δημοτικότητα της Ferrari έχει μειωθεί δραματικά την τελευταία 10ετία, σύμφωνα με τα στοιχεία που αποκάλυψε σχετική έρευνα.

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για τη μέτρηση της «δημοτικότητας» οχημάτων αλλά και εταιρειών. Ένας από αυτούς τους είναι μέσω Google. Ο όγκος των αναζητήσεων παγκοσμίως, μαρτυρά πολλά, με τις εταιρείες να λαμβάνουν τις συγκεκριμένες μετρήσεις σοβαρά υπόψιν τους.

Η έρευνα που διεξήχθη πρόσφατα στο Ηνωμένο Βασίλειο είχε ως στόχο, να διαπιστώσει κατά πόσον έχει αλλάξει η δημοτικότητα των εμπορικών σημάτων των αυτοκινητοβιομηχανιών την τελευταία 10ετία (2010-2020).

Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα της μελέτης, τα πέντε αυτοκινητικά brand με τη μεγαλύτερη μείωση είναι η FIAT, η Citroën, η Opel/Vauxhall, η Mitsubishi και η Ferrari. Κι αν για τις τέσσερις πρώτες εταιρείες η έκπληξη δεν είναι πρώτου μεγέθους, για τη Ferrari, αν μη τι άλλο η είδηση προκαλεί ένα μικρό σοκ.

Η ιταλική φίρμα σημείωσε πτώση 35,3% στις αναζητήσεις της Google παγκοσμίως την τελευταία 10ετία, σημάδι που προκαλεί έντονη ανησυχία στο Maranello. Άλλωστε μη ξεχνάμε πως σε ποικίλες έρευνες που έχουν διεξαχθεί ανά καιρούς το brand name Ferrari υπήρξε το πιο αναγνωρίσιμο παγκοσμίως!

Που οφείλεται όμως αυτή η πτώση; Χάνει η Ferrari την επαφή με τους οπαδούς της σε όλο τον κόσμο ελέω ηλεκτροκίνησης; Μήπως ο ανταγωνισμός είναι πλέον πιο ισχυρός; Σίγουρα, οι πλέον αρμόδιοι να απαντήσουν σε αυτά τα ερωτήματα είναι οι ίδιοι οι άνθρωποι της Ferrari. 

ferrari

Προφανώς, άπαντες στο Maranello γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα τι φταίει. Ίσως και γι’ αυτό ετοιμάζουν το ελευθέρου χρόνου όχημα, Purosangue, για να σώσουν την παρτίδα. Μια Ferrari υπερυψωμένη και φυσικά υψηλών επιδόσεων μπορεί να πηγαίνει κόντρα στην ιστορία της φίρμας μπορεί όμως και να ανατρέψει το κλίμα. Εάν κρίνουμε από τις ανάγκες του κοινού που διψά για τέτοιου είδους οχήματα, τότε ναι. Άλλωστε και η ιστορία έχει αποδείξει ότι καμιά φορά χρειάζεται να πας κόντρα στο DNA σου για να επιβιώσεις.

Η Lamborghini για παράδειγμα με την Urus δεν προλαβαίνει τις παραγγελίες. Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί και πριν πολλά χρόνια με την Cayenne που έσωσε την Porsche. Μένει λοιπόν να δούμε εάν στο βωμό της ηλεκτροκίνησης και της νέας τάξης πραγμάτων στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και η Ferrari θα κάνει ένα βήμα πίσω...