Ferrari 456GT Venice: Το απόλυτο SW που… δεν μπορείς ν’ αγοράσεις

Ferrari 456GT Venice: Το απόλυτο SW που… δεν μπορείς ν’ αγοράσεις

Εάν κάποιος ενδιαφέρεται για μια στέισον Ferrari 456, προφανώς ματαιοπονεί. Πιο εύκολο θα ήταν να βρει μια Aston Martin Vanquish Zagato!

Έχει γίνει λίγο… αντιπολιτευτικό στο ίντερνετ, απέναντι στη γενικότερη καταναλωτική τάση, ότι οι πραγματικοί λάτρεις του αυτοκινήτου προτιμούν ένα στέισον αντί ενός crossover ή ενός SUV. 

Το χαμηλότερο κέντρο βάρους, καθώς και η εύκολη, κοινή χρήση ανταλλακτικών από το μοντέλο επιδόσεων από το οποίο προέρχονται, σημαίνει ότι αντίστοιχα το στέισον επιδόσεων μπορεί συχνά μέχρι και να κάνει πιρουέτες γύρω από ένα ψηλό, οικογενειακό SUV/crossover. Φυσικά το να βρεις ένα SW ή ένα shooting brake επιδόσεων δεν είναι και εύκολη υπόθεση. Αλλά το να βρεις τη Ferrari 456GT Venice είναι σχεδόν αδύνατον.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτή είναι η μία και μοναδική 4πορτη Ferrari στον πλανήτη

Η Ferrari 456GT Venice είναι σχέδιο ενός shooting brake –όχι του πρώτου για τη Ferrari- που βασίζεται στην grand touring 456. Με 5,5λιτρο μοτέρ V12 από την κουπέ, η Venice ξεχωρίζει με τη μακρύτερη οροφή και τις πίσω πόρτες που σχεδίασε ο Pininfarina. Ενώ η Ferrari αργότερα λανσάρισε την FF με τρίτη, χυτή πόρτα πίσω, η 456GT Venice ήρθε πρόωρα, θα λέγαμε, καθώς κατασκευάστηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’90.

Ferrari 456GT Venice

Δεν υπήρξαν πολλές, ακόμη και με τα πρότυπα της Ferrari, με μόλις επτά κομμάτια να βγαίνουν από το εργοστάσιο. Μόνο ένας αγοραστής, ο Jefri Bolkiah, μέλος της βασιλικής οικογένειας του Μπρουνέι, αγόρασε έξι από τις επτά, έναντι $1,5 εκατ. το καθένα. Φήμες λένε ότι ένας ιδιώτης συλλέκτης στη Βρετανία αγόρασε το έβδομο, αλλά δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ. Η 456GT Venice #7 θα μπορούσε επίσης να είχε χρησιμεύσει ως δοκιμαστικό «μουλάρι» για τη περιορισμένη παραγωγή.

Photo credit Ed Callow - Ferrari 456GT Venice
Φωτογραφία Ed Callow - Ferrari 456GT Venice


Τώρα που κατά τα φαινόμενα κάθε κατασκευαστής βρίσκεται στο κατόπι αναρίθμητων αγοραστών που είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν τα χρήματά τους σε SUV και crossover, ένα στέισον δεν αποτελεί την κότα με τα χρυσά αυγά που ήταν κάποτε. Αν και μερικές φίρμες αντέχουν ακόμη και φτιάχνουν υπέροχα μοντέλα μεγάλου μήκους, όπως η Aston Martin με τη Vanquish Zagato, οι περισσότερες έχουν ρίξει μαύρη πέτρα πίσω τους, εγκαταλείποντας στο παρελθόν τα SW. Ευτυχώς όμως, υπάρχει ων ουκ έστιν αριθμός επιλογών στα «μεταχειρισμένα». Και «όχι!», δεν εννοούμε ότι η 456GT Venice είναι μία από αυτές.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube