node/36416

Έτρωγε, έπινε, «οδηγούσε» και τράκαρε!

Ο οδηγός του Tesla Model S πίστεψε ότι το αυτοκίνητο μπορεί να τα κάνει όλα μόνο του και το πλήρωσε ακριβά.

Το Autopilot της Tesla δεν μπορεί να τα κάνει όλα μόνο του. Ή τουλάχιστον δεν πρέπει να το εμπιστευόμαστε 100%. Ο οδηγός του Tesla Model S της φωτογραφίας μάλλον πίστεψε ότι το αυτοκίνητο μπορούσε να τα κάνει όλα μόνο του και κατέληξε να καρφωθεί στο πίσω μέρος ενός πυροσβεστικού οχήματος.

Σύμφωνα με την έκθεση του του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) που ανέλυσε τις συνθήκες του ατυχήματος, το αυτοκίνητο κινείτο αυτόνομα για τα τελευταία 13 λεπτά 48 δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση. Ένας μάρτυρας είπε ότι είδε τον οδηγό λίγο πριν το ατύχημα να μιλά στο κινητό του και να μην έχει τα χέρια στο τιμόνι, όμως το NTSB δεν βρήκε κάποια αρχεία που να πιστοποιούν τη μαρτυρία.

Ο ίδιος ο οδηγός κατέθεσε ότι είχε ενεργοποιήσει τον αυτόματο πιλότο και στο ένα χέρι κρατούσε έναν καφέ και στο άλλο ένα σάντουιτς. Δεν θυμάται – είπε – τίποτα από τη σύγκρουση μόνο ότι κάποια στιγμή είδε την έκρηξη του αερόσακου στο πρόσωπό του.

Η έκθεση αναφέρει ότι το Tesla ακολουθούσε με ενεργοποιημένο το Autopilot ένα αυτοκίνητο με ταχύτητα 20 μιλίων και όταν το αυτοκίνητο αυτό άλλαξε λωρίδα, το Tesla επιτάχυνε στα 80 μίλια, ταχύτητα που είχε προκαθορίσει ο οδηγός του στο cruise control. Η ταχύτητα με την οποία έπεσε πίσω από το πυροσβεστικό όχημα ήταν 30,9 μίλια, ενώ στην έκθεση τονίζεται ότι δεν ανιχνεύτηκαν τα χέρια του οδηγού να είναι πάνω στο τιμόνι για 3 λεπτά και 41 δευτερόλεπτα πριν από τη συντριβή.

Είναι κατανοητό πως το σύστημα Autopilot δεν είναι πανάκεια και δεν μπορεί να υποκαταστήσει με τίποτα την ανθρώπινη συμμετοχή στην οδήγηση. Που σημαίνει ότι άσχετα αν το έχουμε ενεργοποιήσει ή όχι, πρέπει η προσοχή μας να είναι 100% στο δρόμο. Η τεχνολογία με άλλα λόγια δεν μπορεί –ακόμη- να αντικαταστήσει την ανθρώπινη παρουσία.

node/39174

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Το γαλλικό coupé ξαναγεννιέται σε ψηφιακό περιβάλλον με τη βοήθεια ανεξάρτητου σχεδιαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Μπορεί η Peugeot να έχει εξηγήσει τους λόγους που τα coupé μοντέλα έχουν καταργηθεί από τη γκάμα της, όμως αυτό δεν εμπόδισε τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Czyzewski  από το να οραματιστεί μια νέα γενιά του RCΖ (2009-2015).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Peugeot μας εξηγεί γιατί έχουν πεθάνει τα coupé

Ο σχεδιαστής διατήρησε τις αναλογίες, την διάταξη 2+2, τη διχρωμία και τα φουσκώματα στην οροφή που χαρακτήριζαν το τελευταίο δίπορτο μοντέλο της Peugeot. Παράλληλα, ενσωμάτωσε σε αυτό στοιχεία από την σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής φίρμας. Στη μάσκα τα επιθετικά φώτα LED έχουν τους "χαυλιόδοντες" που εισήγαγε το Peugeot 508 και πλαισιώνουν τη φαρδιά γρίλια με το έμβλημα της Peugeot. 

Peugeot RCZ

Στο προφίλ ξεχωρίζουν τα μεγάλα μαρσπιέ, και η διακοσμητική εισαγωγή αέρα που διαμορφώνει ένα πιο γωνιώδες σχήμα για τα φουσκωμένα πίσω φτερά. Πίσω έχουμε μια ενιαία μαύρη λωρίδα που φιλοξενεί τα φώτα LED που αποτελούνται από τρεις λεπτές "νυχιές" για τα στοπ και δύο οριζόντιες γραμμές για τα φλας σε κάθε πλευρά. Από κάτω βρίσκουμε δύο πλευρικές εσοχές και ένα φαρδύ διαχύτη με δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Εκτός από το λεπτομερές τρισδιάστατο μοντέλο του εξωτερικού και τα φωτορεαλιστικά renderings, ο σχεδιαστής δημιούργησε και το εσωτερικό! Εκεί βρίσκουμε το ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης i-Cockpit της Peugeot, με τρισδιάστατο ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα. Την εικόνα συμπληρώνουν τα καθίσματα τύπου bucket, το flat-bottom τιμόνι μικρής διαμέτρου και οι μεταλλικές λεπτομέρειες που χαρίζουν μια premium εικόνα.

Peugeot RCZ

Γνωρίζουμε πως το σχέδιο του Czyzewski  δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια σχεδιαστική μελέτη που έκανε στον ελεύθερο χρόνο του για να διαφημίσει τις δυνατότητές του στο σχεδιασμό και τη δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων σε υπολογιστή. Παρόλα αυτά, τέτοια projects είναι πάντα καλοδεχούμενα καθώς ανοίγουν τη συζήτηση στο αυτοκινητιστικό φόρουμ και αφήνουν ελεύθερη τη φαντασία μας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 10+1 Peugeot που έκλεψαν την καρδιά μας [videos]

[Πηγή: Czyzewski Design μέσω Motor1]

node/39173
BP gas station EV chargers

Γερμανία: Υποχρεώνει τα πρατήρια να τοποθετήσουν φορτιστές

Για να υποστηρίξει το σχέδιο οικονομικής ανάκαμψης, η Γερμανία θα αναπτύξει ταχέως το δίκτυο φόρτισης, υποχρεώνοντας κάθε πρατήριο να εγκαταστήσει τουλάχιστον έναν σταθμό φόρτισης.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Γερμανία: Υποχρεώνει τα πρατήρια να τοποθετήσουν φορτιστές

Προκειμένου να αναθερμάνει την οικονομία της και να στηρίξει την αυτοκινητοβιομηχανία, η Γερμανία παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο ιστορικό σχέδιο, ύψους 130 δισεκατομμυρίων ευρώ. Προσανατολισμένο στην ανάπτυξη της καθαρής κινητικότητας, το τελευταίο προβλέπει διπλασιασμό του οικολογικού μπόνους για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μείωση του ΦΠΑ τους.

Για να δώσει βάρος στα μέτρα της και να επιταχύνει τη γενικευμένη χρήση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, η γερμανική κυβέρνηση έχει επίσης επικεντρωθεί στην ανάπτυξη υποδομών και πιο συγκεκριμένα σε αυτό του δικτύου φόρτισης. Σήμερα αυτό το δίκτυο αριθμεί σε 27.730 σταθμούς φόρτισης σύμφωνα με τη BDEW, τη γερμανική ένωση για τη βιομηχανία ενέργειας και νερού.

Με το χαρτοφυλάκιο αποκλειστικά αφιερωμένο σε αυτήν την αποστολή, η Γερμανία θα επιβάλλει επίσης έναν ελάχιστο αριθμό σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης για καθένα από τα 14.118 πρατήρια καυσίμων της χώρας, όπως αναφέρει το Reuters. Κατώφλι προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του ενός εκατομμυρίου τερματικών φόρτισης στη χώρα έως το 2030.

Σύμφωνα με τη BDEW, το δίκτυο πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον 70.000 συμβατικούς σταθμούς φόρτισης και 7.000 σταθμούς ταχείας φόρτισης για την υποστήριξη μιας μαζικής αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επίσης, η πυκνότητα του δικτύου θα καθησυχάσει τους πιθανούς αγοραστές, των οποίων ο φόβος μήπως και ξεμείνουν από ενέργεια είναι το κύριο εμπόδιο στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.