node/35711

Έρευνα της JD Power: Τα κορεατικά αυτοκίνητα στην κορυφή της αξιοπιστίας

Ποιες μάρκες συγκέντρωσαν την καλύτερη και ποιες τη χειρότερη βαθμολογία.

Τα κορεατικά οχήματα καταγράφουν τα λιγότερα προβλήματα ανάμεσα σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα που πωλούνται στις ΗΠΑ, σε έρευνα που έγινε από την JD Power ανάμεσα σε 76.256 ιδιοκτήτες νέων αυτοκινήτων.

Στη συγκεκριμένη έρευνα η Genesis, ο πολυτελής βραχίονας του ομίλου Hyundai – Kia,  κατατάσσεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην πρώτη θέση, ως η μάρκα με το μικρότερο αριθμό προβλημάτων. Στη δεύτερη και τρίτη θέση βρίσκονται αντίστοιχα η Kia και η Hyundai, κάνοντας έτσι το άτυπο βάθρο των νικητών καθαρά κορεατική υπόθεση.

jd

Τα αυτοκίνητα βαθμολογούνται με βάση τα προβλήματα που προκύπτουν ανά 100 οχήματα, με μέσο όρο για την Genesis 63/100, την Kia 70/100 και την Hyundai 71/100. Όσο υψηλότερη είναι η βαθμολογία, τόσο χειρότερη είναι η σειρά των αυτοκινήτων. Στη δεκάδα με τις καλύτερες επιδόσεις συναντάμε τις Ford (83/100), Lincoln (84/100), Chevrolet (85/100), Nissan (86/100), Dodge (90/100), Lexus (90/100 ) και Toyota (90/100).

Σύμφωνα με τη μελέτη JD Power Quality, οι πέντε μάρκες με τις χειρότερες επιδόσεις  ήταν οι Volvo (114/100), Alfa Romeo (118/100), Mitsubishi (121/100), Land Rover (123/100) και Jaguar 130/100). Η Volkswagen ήταν λίγο πάνω από τη Volvo, στην έκτη θέση από το τέλος με βαθμολογία 113/100.

Η Tesla και η Fiat δεν συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα λόγω των «μη αντιπροσωπευτικών» και «μικρών» μεγεθών δείγματος αντίστοιχα, σύμφωνα με την JD Power.

hy

Ανάμεσα στα προβλήματα που καταγράφονται πιο συχνά από όλα είναι αυτά που αναφέρονται στα συστήματα ψυχαγωγίας. Παρά το γεγονός ότι σε σύγκριση με την αντίστοιχη έρευνα του 2018 έχουν μειωθεί, φαίνεται ότι και το 2019 τα συστήματα  infotainment εξακολουθούν να παιδεύουν σε μεγάλο βαθμό τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων. Δεύτερο σε συχνότητα εμφανιζόμενο πρόβλημα είναι αυτό που έχει να κάνει μα τα διάφορα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας είναι ότι τα νέα αυτοκίνητα, αυτά που για πρώτη φορά μπήκαν στην αγορά το 2019 έχουν μεγαλύτερο μέσο όρο προβλημάτων (103/100), σε σύγκριση με αυτά των παλαιοτέρων χρόνων όπου ο μέσος όρος τους έφτανε το 91/100. Είναι ως ένα σημείο αναμενόμενο, αφού τα υπάρχοντα μοντέλα στην αγορά έχουν προλάβει να διορθώσουν τις «παιδικές ασθένειες».

Η JD Power σημειώνει τέλος ότι «όλα τα ευρωπαϊκά εμπορικά σήματα είναι κάτω από το μέσο όρο» ενώ τα εμπορικά σήματα της Κορέας και της Ιαπωνίας εμφανίζουν πολύ καλύτερες βαθμολογίες.

Συνοψίζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, ο εκπρόσωπος της JD Power, Dave Sargent, δήλωσε ότι όλοι οι κατασκευαστές βελτιώνουν την ποιότητα των συστημάτων ψυχαγωγίας τους αλλά συμπλήρωσε ότι «ορισμένα παραδοσιακά προβλήματα όπως οι ατέλειες στα χρώματα, τα προβλήματα στα φρένα ή οι θόρυβοι από την ανάρτηση, εξακολουθούν να ταλαιπωρούν πολλούς από τους ιδιοκτήτες καινούργιων αυτοκινήτων. Επίσης, όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν προβλήματα με τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού, τα οποία είναι κρίσιμα για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα μελλοντικά αυτοματοποιημένα οχήματα».

node/39457

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi παραμένει πιστή στη μόνιμη τετρακίνηση quattro για τις κορυφαίες εκδόσεις επιδόσεων.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi Sport δεν σκοπεύει να προσφέρει πισωκίνητη λειτουργία στα μελλοντικά μοντέλα RS της γκάμας της, διατηρώντας τη λογική της μόνιμης τετρακίνησης quattro.

Η αλλαγή του ονόματος για το τμήμα σπορ μοντέλων της γερμανικής εταιρείας από Audi Quattro σε Audi Sport το 2016, έδωσε τροφή σε φήμες για πιθανή διεύρυνση της γκάμας. Παράλληλα, η πιθανή διάθεση πισωκίνητων εκδόσεων σε συνδυασμό με τον εξηλεκτρισμό, είναι κάτι που θα βοηθούσε την Audi Sport να μειώσει το μέσο όρο εκπομπών ρύπων.

Παρόλα αυτά, ο Rolf Michl, υπεύθυνος πωλήσεων και marketing της Audi Sport, ήταν ξεκάθαρος όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα: «Έχουμε χρησιμοποιήσει πίσω κίνηση στο τελευταίο R8 V10 RWD. Όμως φυσιολογικά, το quattro είναι μέρος της κληρονομιάς μας. Συμβολίζει ασφάλεια, ευελιξία και ανταγωνιστικές επιδόσεις. Δεν έχω ακούσει διαφορετικές απόψεις πάνω σε αυτό το θέμα, ακόμα και με τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις στο μέλλον. Θα παραμείνουμε πιστοί στη δική μας προσέγγιση -  η τετρακίνηση quattro είναι ένα σημαντικό κομμάτι των εκδόσεων RS.»

Οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές της Audi Sport - BMW M GmbH και Mercedes-AMG - προσφέρουν τα τελευταία χρόνια τετρακίνητα μοντέλα επιδόσεων με δυνατότητα πισωκίνητης λειτουργίας, ένα χαρακτηριστικό που συναρπάζει μια μεγάλη μερίδα του κοινού των petrolheads. Παρόλα αυτά πρέπει να σημειώσουμε πως και οι δύο εταιρείες προέρχονται από ένα πισωκίνητο παρελθόν και μόλις πρόσφατα άρχισαν να χρησιμοποιούν τετρακίνηση, σε αντίθεση με την Audi που από την αρχή έχει ταυτιστεί με το quattro.

[Πηγή: Autocar]

node/39456

Drag Race: Η μάχη των ταχύτερων SUV του VW Group [video]

Porsche Cayenne Turbo S e-Hybrid, Lamborghini Urus, Audi RS Q8 και Bentley Bentayga.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Drag Race: Η μάχη των ταχύτερων SUV του VW Group [video]

Το Carwow κατάφερε να μαζέψει σε ένα αεροδιάδρομο τις ταχύτερες εκδόσεις των πολυτελών SUV του Volkswagen Group με στόχο να διαπιστώσει ποιο από αυτά είναι το ταχύτερο. Στην ευθεία παρατάχθηκαν τα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid, Lamborghini Urus, Audi RS Q8 και Bentley Bentayga W12, με συνολική ισχύ PS!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Top 5: Τα ταχύτερα SUV στον κόσμο

Όλα τα μοντέλα βασίζονται σε διαφορετικές εκδόσεις της πλατφόρμας MLB του VW Group, όμως παρότι αποτελούν πολυτελή SUV επιδόσεων, έχουν διαφορετικό προσανατολισμό. Πριν δούμε την κόντρα, ας εξετάσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους:

  • Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: Υβριδικό σύστημα κίνησης που αποτελείται από κινητήρα twin-turbo V8 4,0 λίτρων (550 PS) και ηλεκτροκινητήρα (136 PS), με συνδυαστική απόδοση 680 PS και τα 900 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,8" και τελική ταχύτητα 295 km/h. Βάρος 2.565 kg.
  • Lamborghini Urus: Κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 650 PS και 850 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,6” και τελική ταχύτητα 305 km/h. Βάρος 2.199 kg.
  • Audi RS Q8: Κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων, με ήπιο υβριδικό σύστημα, που αποδίδει 600 PS και 800 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,8" και τελική ταχύτητα 305 km/h. Βάρος 2.315 kg.
  • Bentley Bentayga W12: Κινητήρας twin-turbo W12 6,0 λίτρων με απόδοση 608 PS (635 PS για την έκδοση Speed) και 900 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,1" (3,9") και η τελική ταχύτητα 301 km/h (306 km/h). Βάρος 2.440 kg

Εσείς σε ποιο θα ποντάρατε;