node/39171

Enzo Ferrari: Έσπασε το ρεκόρ online δημοπρασίας

Αυτή η Ferrari είναι το ακριβότερο αυτοκίνητο που έχει πουληθεί ποτέ μέσω διαδικτύου.

Η Enzo Ferrari που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι πλέον το ακριβότερο αυτοκίνητο που έχει πουληθεί ποτέ μέσω διαδικτυακής δημοπρασίας, καθώς πουλήθηκε έναντι $2.640.000 (€2.328.942)! Το υπεραυτοκίνητο δημοπρατήθηκε από τον οίκο RMSothebys στα πλαίσια του "Driving into Summer" που έλαβε χώρα μεταξύ 21 και 29 Μαίου.

Αυτή είναι μια από τις 400 Enzo που κατασκευάστηκαν στο Maranello, με αριθμό σασί 13303. Ο πρώτος ιδιοκτήτης του μοντέλου ήταν ένας συλλέκτης από το San Fransisco που την κράτησε από το 2003 μέχρι το 2018, πραγματοποιώντας σχολαστικά όλα τα σέρβις στην επίσημη αντιπροσωπεία. Ο δεύτερος ιδιοκτήτης ήταν ένας συλλέκτης από την California, ο οποίος επίσης την πρόσεχε σαν κόρη οφθαλμού.

Συνολικά, η Enzo έχει καλύψει μόλις 2.012 km μέσα στα 17 χρόνια που έχουν περάσει από την ημέρα που βγήκε από το εργοστάσιο της Ferrari. Να θυμίσουμε πως κάτω από το καπό της ναυαρχίδας του Maranello βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός V12 6,0 λίτρων με απόδοση 660 PS και 657 Nm που συνεργάζεται με σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων. 

Σε αντίθεση  με τις παραδοσιακές δημοπρασίες που οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά τα αυτοκίνητα πριν κάνουν τις προσφορές τους, στις online δημοπρασίες οι αγοραστές πρέπει να αρκεστούν στις φωτογραφίες και τις πληροφορίες που παρέχει ο διοργανωτής. Βέβαια στην περίπτωση του RMSothebys  και της συγκεκριμένης Ferrari, είναι αρκετά εύκολο να εμπιστευτείς την περιγραφή του μοντέλου καθώς είναι εμφανές πως βρίσκεται σε κατάσταση βιτρίνας. Ακόμα και έτσι, τα 2,6 εκατομμύρια δολάρια είναι σεβαστό ποσό για ένα κλικ!

[Πηγή: RMSothebys μέσω Carscoops]

node/40235

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

Παραποίησε και χρησιμοποίησε χωρίς την άδεια της Ferrari, αυτοκίνητά της σε επίδειξη μόδας. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

O Ελβετός σχεδιαστής μόδας, Philipp Plein, καλείται με δικαστική απόφαση να πληρώσει αποζημίωση ύψους €300.000 στη Ferrari, αλλά και €25.000 για αμοιβή δικηγόρων, καθώς δικαστήριο του Μιλάνο έκρινε ότι παρατύπως χρησιμοποίησε αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας σε επίδειξη μόδας. 

Ο Philipp Plein πραγματοποίησε το 2017 μια επίδειξη μόδας στα... εφέ της οποίας συμπεριέλαβε αρκετά supercars και μοτοσικλέτες, στα οποία για να τα κάνει πιο εντυπωσιακά τοποθέτησε φώτα LED, αλλοιώνοντας ουσιαστικά την εικόνα των οχημάτων.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην αγωγή της Ferrari, ο σχεδιαστής μόδας χρησιμοποίησε τα αυτοκίνητα της εταιρείας χωρίς την άδειά της για διαφημιστικούς λόγους και για να προμοτάρει τις δημιουργίες του. 

Με βάση την απόφαση ο Plein υποχρεούται να αφαιρέσει από τον ιστότοπό του αλλά και από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο στα οποία μπορεί να εμφανίζεται αυτοκίνητο ή το σήμα της Ferrari του, απειλούμενος με πρόστιμο €10.000 για κάθε φωτογραφία ή βίντεο που θα εμφανίζεται μετά την έκδοση της απόφασης. 

Η απόφαση για τις φωτογραφίες και τα βίντεο είναι άμεσα εκτελεστή, παρόλο που ο Plein άσκησε έφεση η οποία θα εκδικαστεί την άνοιξη του 2021. 

node/40232

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η κοινή εταιρεία Stellantis που θα δημιουργηθεί θα είναι η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η Fiat Chrysler και η PSA αναμένεται να πάρουν την οριστική έγκριση της ΕΕ για τη συγχώνευσή τους ύψους €38 δις, μια κίνηση που θα δημιουργήσει την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. 

Το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επισημοποιήσει τη δημιουργία της Stellantis, ενός ομίλου που προβλέπεται να αποκομήσει τεράστια κέρδη από κοινά δίκτυα πωλήσεων σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ενώ τα σχέδια προβλέπουν και ευρεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Κϊνα και στη Γηραία Ήπειρο. 

Η συγχώνευση ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου έτους και θα ενώσει μάρκες όπως οι FΙΑΤ, Jeep, Dodge, Ram και Maserati με τις Peugeot, Opel και DS - ενώ στοχεύει σε ετήσιες περικοπές κόστους € 5 δις χωρίς να κλείσει εργοστάσια.

Για να μετριάσει τις αντιμονοπωλιακές ανησυχίες της ΕΕ, η PSA προσφέρθηκε να ενισχύσει την ιαπωνική αντίπαλη Toyota Motor Corp, με την οποία έχει μια κοινή επιχείρηση van, αυξάνοντας την παραγωγή και πωλώντας τα φορτηγά σε τιμή κόστους.

Η FCA και η PSA θα επιτρέψουν επίσης στους αντιπροσώπους τους σε ορισμένες πόλεις να επισκευάσουν ανταγωνιστικές μάρκες.

FCA και PSA δήλωσαν ότι ελπίζουν να ολοκληρώσουν τη συγχώνευση το πρώτο τρίμηνο του 2021. Μόλις τον περασμένο μήνα, η FCA και η PSA αναδιάρθρωσαν τους όρους της συμφωνίας τους για να εξοικονομήσουν χρήματα και αύξησαν τη στοχευμένη εξοικονόμηση κόστους λόγω της οικονομικής κρίσης λόγω του κορωνοϊού.

Οι εταιρείες δήλωσαν ότι περίπου το 40% της εξοικονόμησης θα προέλθει από έξοδα που σχετίζονται με προϊόντα, 40% από αγορές και 20% από άλλους τομείς, όπως μάρκετινγκ, πληροφορική και logistics.