node/36439

Εκπληκτική γιορτή στο Μιλάνο για τη Scuderia Ferrari

Για τα 90 χρόνια της ομάδας αλλά και του Ιταλικού Grand Prix. 

Ήταν όλοι εκεί: Οι πρωταθλητές, οι οδηγοί του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος στη Piazza Duomo στο Μιλάνο για να γιορτάσουν τα 90 Grand Prix της Ιταλίας, το νέο συμβόλαιο της Monza που θα φιλοξενεί αγώνες της F1 ως το 2024, αλλά και τα 90 χρόνια από την ίδρυση της ομάδας Maranello.

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της Ferrari ήταν εκεί λοιπόν στην εκδήλωση «90 Χρόνια του Συναισθήματος», που διοργάνωσε η ACI (Italian Automobile Club).Παρέλαση οχημάτων παλαιών και νέων αλλά και η παρουσία οδηγών από τον ένδοξο παρελθόν αλλά και των Sebastian Vettel και Charles Leclerc (ο τελευταίος έρχεται από νίκη στο Βελγικό Grand Prix στο Spa-Francorchamps), κόσμησαν την εκδήλωση στην οποία βέβαια παρίσταντο και οι νέοι από την Ακαδημία οδηγών της Ferrari.

ferr

Από τους οδηγούς του παρελθόντος της Scuderia ξεχωρίσαμε τον Mario Andretti,τον Alain Prost, τον Jean Alesi, τον Gerhard Berger, τον Rene Arnoux, τον Eddie Irvine, τον Luca Badoer, τον Ivan Capelli, τον Giancarlo Fisichella, τον Kimi Raikkonen, τον Antonio Giovinazzi και τον Felipe Massa. Οι νέοι, από την Ακαδημία οδηγών της Ferrari (FDA) εκπροσωπήθηκαν από τους Giuliano Alesi, Callum Ilott, Mick Schumacher, Marcus Armstrong, Robert Shwartzman, Enzo Fittipaldi. 

ferra

Παρόντες επίσης οι Luca di Montezemolo και Cesare Fiorio, ο Jean Todt, ο Stefano Domenicali και ο Maurizio Arrivabene, καθώς και ο αντιπρόεδρος Piero Ferrari, ο διευθύνων σύμβουλος Louis Camilleri μαζί με τη σημερινή διοίκηση καθώς και μια ομάδα από πρώην μηχανικούς από παλιά, μερικοί από τους οποίους είχαν προσληφθεί από τον ίδιο τον Enzo Ferrari.

Μετά την εκδήλωση, Vettel και Leclerc και ο υπεύθυνος της ομάδας Mattia Binotto πήγαν στο κατάστημα της Ferrari για μια ακόμη συνάντηση με τους οπαδούς της ομάδας. Από αύριο θα βρεθούν στη Monza για το Ιταλικό Grand Prix, στο οποίο η Scuderia Ferrari θέλει να λάμψει.

node/39955

Toyota Gazoo Racing: Τρίτη συνεχόμενη νίκη στο Le Mans [video]

Η Toyota κυριάρχησε στην κατηγορία LMP1 συνεχίζοντας τη δυναστεία που ξεκίνησε το 2018.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota Gazoo Racing: Τρίτη συνεχόμενη νίκη στο Le Mans [video]

H Toyota Gazoo Racing κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans για τρίτη συνεχόμενη χρονιά επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της στους αγώνες αντοχής.

Το Toyota TS050 Hybrid #8 είδε πρώτο την καρέ σημαία, με οδηγούς τους Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley. Η ίδια ομάδα με τον Fernando Alonso στη θέση του Brendon Hartley είχε κερδίσει και τις δύο προηγούμενες χρονιές, ενώ το νέο μέλος της είχε κερδίσει με την Porsche το 2017.

Στη δεύτερη θέση γενικής κατάταξης και της κατηγορίας LMP1 ήρθε το αυτοκίνητο #1 της ομάδας Rebelion που οδηγούσαν οι Gustavo Menezes και Bruno Senna. Πίσω του είχαμε ακόμα ένα Toyota #7 το οποίο είχε την pole position και προηγούνταν για μεγάλο μέρος του αγώνα μέχρι να εμφανίσει πρόβλημα στον κινητήρα το οποίο του κόστισε πολύτιμο χρόνο στα πιτ. Στην τέταρτη θέση ακολουθούσε το έταιρο Rebellion #3.

Στην κατηγορία LMP2 την πρώτη θέση μετά από δυνατή μάχη κατέκτησε το Oreca #22 με οδηγούς τους Paul di Resta, Filipe Albuquerque και Phil Hanson που ξεκίνησε από την pole position.

Aston Martin Le Mans

Τέλος, στην κατηγορία GTE Pro η Aston Martin κυριάρχησε της Ferrari. Την πρώτη θέση στην κατηγορία και την 20η θέση γενικής κατέκτησε η Aston Martin Vantage AMR #97 με οδηγούς τους Alex Lynn, Maxime Martin και Harry Tincknell. Δεύτερη ήρθε η Ferrari 488 GTE EVO #51 των James Calado, Alessandro Pier Guidi και Daniel Serra ενώ στην τρίτη θέση είχαμε μια ακόμη Aston Martin #95 των Marco Sorensen, Nicki Thiim και Richard Westbrook.

Το φετινό Le Mans ήταν διαφορετικό από τα άλλα καθώς λόγω κορονοιού δεν είχε θεατές (ενδεικτικά τον αγώνα του 2019 παρακολούθησαν από κοντά 252.500 θεατές) ενώ πραγματοποιήθηκε Σεπτέμβριο αντί για Ιούνιο.

node/39954

Έχετε ξαναδεί pick-up με εφτά πόρτες;

Ένα εφταθέσιο pick-up για ταξίδια με ολόκληρη την οικογένεια στους αχανείς αυτοκινητόδρομους των Ηνωμένων Πολιτειών.

Κυριακή, 20 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έχετε ξαναδεί pick-up με εφτά πόρτες;

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε γράψει για περίεργες μετατροπές οχημάτων, όμως σήμερα έχουμε για εσάς κάτι διαφορετικό καθώς αυτό το όχημα είναι σχεδιασμένο για να καλύψει όλες τις ανάγκες μιας μεγάλης οικογένειας.

Ο λόγος για ένα εφταθέσιο και εφτάπορτο pick-up στο Colorado των ΗΠΑ το οποίο πωλείται έναντι $32.000 (27.000).

Το όχημα βασίζεται σε ένα Chevrolet 3500 (2002) το οποίο έχει επιμηκυνθεί από την εταιρεία Krusty. Ως αποτέλεσμα, το pick-up έχει τέσσερις πόρτες απο τη μία πλευρά και τρεις από την άλλη, διευκολύνοντας την πρόσβαση στην ιδιαίτερα ευρύχωρη καμπίνα. Εκεί υπάρχουν επτά θέσεις σε διάταξη 2+2+3, άπλετος χώρος για τα πόδια και στις τρεις σειρές αλλά και δύο οθόνες 17,3" στην οροφή που προβάλλουν DVD.

pick-up

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο πετρελαιοκινητήρας Duramax V8 6,6 λίτρων της General Motors που έχει δεχθεί μια σειρά από επεμβάσεις για να ανταποκριθεί στο βάρος του οχήματος αλλά και στη ρυμούλκηση τρέιλερ. Όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες ο ιδιοκτήτης Kurt Barnhart συνήθιζε να έχει μαζί του και ένα τεράστιο τροχόσπιτο, αυξάνοντας το συνολικό μήκος του οχήματος σε επίπεδα που θυμίζουν νταλίκα! Σημαντικές τροποποιήσεις έχουμε και στη χαμηλωμένη ανάρτησ με αμορτισέρ της Bilstein εμπρός και αερανάρτηση πίσω με αυτο-ρυθμιζόμενο ύψος.

Επιπλέον, στην καρότσα μπορεί να προστεθεί και ένα επιπλέον ντεπόζιτο καθώς οι ανάγκες του κινητήρα για καύσιμο είναι ιδιαίτερα αυξημένες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτό το pick-up έχει καρότσα 4,9 μέτρων! [video]

Δεν ξέρουμε πώς σας φαίνεται η ιδέα ενός εφταθέσιου pick-up, όμως η αλήθεια είναι πως ένα όχημα αυτού του μεγέθους δύσκολα θα μπορούσε να χωρέσει σε κάποια ευρωπαική πόλη. Βέβαια στην Άγρια Δύση δεν υπάρχει έλλειψη χώρου, οπότε δεν φανταζόμαστε πως ο νέος ιδιοκτήτης θα δυσκολευτεί με το πάρκινγκ - ειδικά αν ζει σε φάρμα.

[Πηγή: Kurt Barnhart μέσω TheDrive.com]