node/36439

Εκπληκτική γιορτή στο Μιλάνο για τη Scuderia Ferrari

Για τα 90 χρόνια της ομάδας αλλά και του Ιταλικού Grand Prix. 

Ήταν όλοι εκεί: Οι πρωταθλητές, οι οδηγοί του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος στη Piazza Duomo στο Μιλάνο για να γιορτάσουν τα 90 Grand Prix της Ιταλίας, το νέο συμβόλαιο της Monza που θα φιλοξενεί αγώνες της F1 ως το 2024, αλλά και τα 90 χρόνια από την ίδρυση της ομάδας Maranello.

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της Ferrari ήταν εκεί λοιπόν στην εκδήλωση «90 Χρόνια του Συναισθήματος», που διοργάνωσε η ACI (Italian Automobile Club).Παρέλαση οχημάτων παλαιών και νέων αλλά και η παρουσία οδηγών από τον ένδοξο παρελθόν αλλά και των Sebastian Vettel και Charles Leclerc (ο τελευταίος έρχεται από νίκη στο Βελγικό Grand Prix στο Spa-Francorchamps), κόσμησαν την εκδήλωση στην οποία βέβαια παρίσταντο και οι νέοι από την Ακαδημία οδηγών της Ferrari.

ferr

Από τους οδηγούς του παρελθόντος της Scuderia ξεχωρίσαμε τον Mario Andretti,τον Alain Prost, τον Jean Alesi, τον Gerhard Berger, τον Rene Arnoux, τον Eddie Irvine, τον Luca Badoer, τον Ivan Capelli, τον Giancarlo Fisichella, τον Kimi Raikkonen, τον Antonio Giovinazzi και τον Felipe Massa. Οι νέοι, από την Ακαδημία οδηγών της Ferrari (FDA) εκπροσωπήθηκαν από τους Giuliano Alesi, Callum Ilott, Mick Schumacher, Marcus Armstrong, Robert Shwartzman, Enzo Fittipaldi. 

ferra

Παρόντες επίσης οι Luca di Montezemolo και Cesare Fiorio, ο Jean Todt, ο Stefano Domenicali και ο Maurizio Arrivabene, καθώς και ο αντιπρόεδρος Piero Ferrari, ο διευθύνων σύμβουλος Louis Camilleri μαζί με τη σημερινή διοίκηση καθώς και μια ομάδα από πρώην μηχανικούς από παλιά, μερικοί από τους οποίους είχαν προσληφθεί από τον ίδιο τον Enzo Ferrari.

Μετά την εκδήλωση, Vettel και Leclerc και ο υπεύθυνος της ομάδας Mattia Binotto πήγαν στο κατάστημα της Ferrari για μια ακόμη συνάντηση με τους οπαδούς της ομάδας. Από αύριο θα βρεθούν στη Monza για το Ιταλικό Grand Prix, στο οποίο η Scuderia Ferrari θέλει να λάμψει.

node/39483
BBS Vintage

Πάει για πτώχευση η BBS

Ο θρυλικός Γερμανός κατασκευαστής με τις ζάντες BBS αυτήν την εβδομάδα υπέβαλε αίτηση πτώχευσης και προστασίας (Κεφάλαιο 11): Συνέχεια λειτουργίας, συμφωνία με πιστωτές, αναδιάρθρωση επιχείρησης.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Πάει για πτώχευση η BBS

Είτε στη Formula 1 είτε σε κορυφαία αυτοκίνητα, η BBS απέκτησε τεράστια φήμη χάρη στις θρυλικές ζάντες της. Η γερμανική εταιρεία εδώ και για μερικά χρόνια αγωνίζεται μπας και δει φως στην άκρη του τούνελ. Ήδη με μια χρεωκοπία στην πλάτη το 2007 και στη συνέχεια σε μια ατέρμονη πορεία εξαγορών και πωλήσεων, η BBS βρέθηκε και πάλι σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση το 2011.

Από το 2015, ανήκει σε μια νοτιοκορεατική εταιρεία Nice Holdings Co, η οποία και καλείται να βρει μια λύση με την BBS. Πιθανώς τη μεταπώλησή της, εάν η επιχείρηση έχει μέλλον… Εν τω μεταξύ όμως, ο Γερμανός κατασκευαστής ζήτησε προστασία όπως αυτή περιγράφεται στο Κεφάλαιο 11 του πτωχευτικού κώδικα, προκειμένου να διατηρήσει τη δραστηριότητά της. Έτσι θα διασφαλίσει τον απαραίτητο χρόνο τον χρόνο για να βρει λύσεις με τους πιστωτές της και, βεβαίως, για να αναδιαρθρώσει την επιχείρηση. 

Προσώρας, η BBS ανακοινώνει ότι μπορεί να συνεχίσει να πληρώνει μισθούς και να μην δημιουργεί νέα χρέη. Δυστυχώς, η κορεατική εταιρεία, ο κύριος μέτοχος δηλαδή, δεν επιθυμεί πλέον να παρέχει υποστήριξη. Ας ελπίσουμε λοιπόν γι’ αυτόν τον ιστορικό παίκτη του γερμανικού αυτοκινήτου να επιτευχθεί ένα ευνοϊκό αποτέλεσμα και ότι μέλλον του θα γίνει λίγο πιο φωτεινό.

TAGS
node/39480

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Μετατροπή του Honda Jazz σε όχημα εκτός δρόμου!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Το Honda Jazz (γνωστό με το όνομα Fit στις ΗΠΑ) είναι ένα μοντέλο που φημίζεται για την πρακτικότητά του, όμως κανείς μέχρι στιγμής δεν είχε φανταστεί πως θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για ένα πραγματικό εκτός δρόμου εργαλείο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Δημιουργός του οχήματος που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ο Jefferson Baluyot Palma. Όλα ξεκίνησαν το 2017, όταν αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Honda Fit του 2015 σε εργοστασιακή κατάσταση, με λίγο πάνω από 32.000 km στο οδόμετρο. Στην αρχή το χαμήλωσε, πρόσθεσε νέους τροχούς, φουκωμένα φτερά και ποδιές για ένα πιο επιθετικό look.

Αργότερα άλλαξε στρατηγική, και άρχισε να προετοιμάζει το αυτοκίνητο για να τον συντροφεύει στα ταξίδια που έκανε, με γνώμονα την πρακτικότητα και τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αύξησε την απόσταση από το έδαφος με επεμβάσεις στην ανάρτηση, πρόσθεσε ελαστικά παντός εδάφους 30", σχάρα οροφής, επιπλέον ντεπόζιτο, αναπνευστήρα από Toyota Land Cruiser, προεκτάσεις των φτερών από Jeep Cherokee, εξωτερική ρεζέρβα, βαρούλκο, κεραία ενισχυμένου σήματος, μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός, προστατευτικά μαρσπιέ και LED φώτα, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά το ιαπωνικό σουπερμίνι.

Honda Jazz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Αντίθετα με άλλα project που δημιουργούνται κυρίως για λόγους επίδειξης, ο Jefferson χρησιμοποιεί συχνά το βελτιωμένο Honda ταξιδεύοντας σε γνωστά μονοπάτια, χωματόδρομους και βραχώδεις περιοχές, ενώ έχει φτάσει ακόμα και στα βάθη ενός ορυχείου! Μπορεί το Jazz να μην σχεδιάστηκε για αυτό το σκοπό, όμως οι συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, οι κοντοί πρόβολοι και το χαμηλό του βάρος είναι στοιχεία που βοηθούν σε διαδρομές εκτός της ασφάλτου.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, δεν είναι απαραίτητο να έχεις τετρακίνηση για να απολαύσεις μια περιπέτεια στην άγρια φύση, κάτι που απέδειξε και στην πράξη με το προσθιοκίνητο Honda. Λέτε το νέο Jazz Crosstar να του ανοίξει την όρεξη για καινούριο project;

[Πηγή: TheDrive]