node/39014

Έφτιαξε το δικό του Mitsubishi Evo VI Tommi Mäkinen Edition ξεκινώντας από ένα απλό Lancer!

Το project διήρκεσε 12 ολόκληρα χρόνια όμως το αποτέλεσμα αποζημιώνει.

Πριν από 12 χρόνια, ο Brent Coleman αγόρασε το πρώτο του αυτοκίνητο, ένα τετράπορτο Mitsubishi Mirage πέμπτης γενιάς (γνωστό στην Ευρώπη ως Lancer) με έναν πολύ φιλόδοξο στόχο - να φτιάξει το δικό του Mitsubishi Evo VI Tommi Mäkinen Edition! Μπορεί να ακούγεται τρελό, όμως ο Αμερικανός κατάφερε να ολοκληρώσει το project και πλέον οδηγεί μια από τις πιο θρυλικές ιαπωνικές "φτερούγες".

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Η επιλογή του μεταχειρισμένου Mirage (Lancer) δεν ήταν τυχαία, καθώς το αυτοκίνητο μοιράζεται το σασί του με το Evo VI. Λόγω αυτής της συγγένειας, μια μετατροπή είναι εφικτή - τουλάχιστον σε θεωρητικό επίπεδο - μιας και τα περισσότερα μέρη του αμαξώματος (προφυλακτήρες, καπώ, φουσκωμένα φτερά, φώτα, αεροτομή κτλ) και τους εσωτερικού (ταμπλό, τιμόνι κτλ) ενός Evo VI μπορούν να "κουμπώσουν" πάνω στο απλό Lancer.

Πέρα από τις αισθητικές επεμβάσεις όμως, η μεγαλύτερη πρόκληση είναι οι εκτενέστατες μετατροπές που απαιτούνται στα μηχανικά μέρη, έτσι ώστε το προσθιοκίνητο Lancer να μεταμορφωθεί σε Evo VI με νέο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ, ανάρτηση, αντιστρεπτικές, τιμόνι, φρένα και φυσικά το σύστημα τετρακίνησης αγωνιστικών προδιαγραφών!

«Πάντα ήθελα ένα Evo V ή Evo VI και με το που διαπίστωσα πως έχουν το ίδιο σασί με το Mirage (Lancer), απλά έπρεπε να το αποκτήσω, χωρίς να με ενδιαφέρει πόσο δύσκολο θα ήταν. Εντόπισα τα σωστά ανταλλακτικά Evo VI από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων του εσωτερικού, του αμαξώματος, του κινητήρα, ακόμα και του πατώματος έτσι ώστε να ενσωματώσω το σύστημα τετρακίνησης.»

Όπως αναφέρει στο TheDrive ο Brent, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που τον αποθάρρυναν, λέγοντάς του πως δεν θα τα καταφέρει, ή ότι η διαδικασία θα του κοστίσει περισσότερο από το να αγόραζε ένα Evo. Εκείνος όμως δεν πτοήθηκε καθώς ήταν αποφασισμένος να πετύχει και παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε μέσα σε αυτά τα 12 χρόνια, σήμερα δηλώνει περήφανος για το - σχεδόν έτοιμο - Evo VI Tommi Mäkinen Edition που βρίσκεται παρκαρισμένο στο γκαράζ του. 

Στα παρακάτω album μπορείτε να δείτε όλη τη διαδικασία μετατροπής από τις φωτογραφίες του ιδιοκτήτη:

 

[Πηγή: Brent Coleman μέσω TheDrive.com]

node/39969

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Αύριο η επίσημη αποκάλυψη του πρώτου ηλεκτρικού SUV της VW. 

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Με την επίσημη αποκάλυψη του ηλεκτρικού SUV της VW, του ID.4 να είναι προγραμματισμένη για αύριο, η VW στις ΗΠΑ ξεκίνησε ήδη τις προωθητικές ενέργειες για να μεπι όσο πιο δυναμικά γίνεται στην αγορά. 
Έτσι ανακοίνωσε ότι όσοι αγοράσουν το ID.4 θα μπορούν να έχουν για τρία χρόνια δωρεάν φόρτιση στο δίκτυο ταχυφορτιστών της Electrify America.

Η ιδέα δεν γεννήθηκε από «λευκό χαρτί», καθώς κάτι αντίστοιχο είχε κάνει πριν από χρόνια και η Tesla. 
Το δίκτυο της Electrify America μετρά περίπου 2.000 ταχυφορτιστές, εγκατεστημένους σε 470 επιλεγμένα σημεία ανά τη χώρα, έτσι ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 
Στο πλαίσιο μάλιστα της επέκτασης του δικτύου, υπολογίζεται πως ως τον Δεκέμβριο του 2021 ο αριθμός των ταχυφορτιστών παρέχουν τη δυνατότητα φόρτισης έως και 350 kW), θα έχει ανέβει στους 3.000 και πλέον θα καλύπτονται 800 διαφορετικά σημεία.

Η ενέργεια αυτή της VW έρχεται και ως μέρος μιας συμφωνίας της εταιρείας με τις ΗΠΑ για να αντισταθμιστούν οι συνέπειες του dieselgate στην αμερικανική αγορά. Η  Electrify America έχει κάνει συμφωνίες και με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να φορτίζουν τα ηελκτρικά τους μοντέλα. 

node/39967

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Γιατί το λευκό και το μαύρο συγκεντρώνουν πάνω από το 50% των προτιμήσεων του κοινού.

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι λευκά, μαύρα ή γκρι, αλλά έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί συμβαίνει αυτό; Το CNBC εξέτασε ποια είναι τα χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές και με βάση τα δεδομένα της BASF, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι για το 2019 το λευκό ήταν καθαρά ο νικητής με 39%, ακολουθούμενο από το μαύρο (16%), το γκρι (13%) και το ασήμι (10%).

Γιατί λοιπόν οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν αυτά τα χρώματα; Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που παίζουν ρόλο, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι το λευκό, το μαύρο, το γκρι και το ασήμι «ταιριάζουν με τα πάντα», αλλά κυρίως ότι είναι διαθέσιμα σχεδόν σε κάθε όχημα και μοντέλο. 

Ένας άλλος παράγοντας είναι ότι τα τέσσερα αυτά χρώματα θεωρούνται «κλασικά» και ως εκ τούτου κρατούν υψηλές τιμές μεταπώλησης σε σχέση με κάποια άλλα που θεωρούνται πιο εκκεντρικά.

Ένας άλλος λόγος που αποκαλύπτει η έρευνα, είναι πως σε πολλές ανά τον κόσμο αγορές οι πελάτες τείνουν να αγοράζουν τα οχήματά τους από τις παρτίδες που οι αντιπροσωπείες έχουν ως ετοιμοπαράδοτα, ενώ αν επιλέξουν κάποιο ειδικό χρώμα ή συνδυασμό χρωμάτων θα πρέπει να περιμένουν καιρό. 

Ωστόσο σε κάποιες κατηγορίες οχημάτων ο παραπάνω κανόνας δεν φαίνεται να ισχύει. Για παράδειγμα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνεται να υπερισχύει το μπλε χρώμα. Η αιτία πρέπει να αναζητηθεί στο γεγονός ότι αυτό ήταν το χρώμα που επέλεξαν οι περισσότερες εταιρείες για να λανσάρουν τα EV και έτσι το μπλε έγραψε πιο έντονα στο υποσυνείδητο του καταναλωτή. 

Το άσπρο και το ασημί επίσης είναι χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές της μεσαίας κατηγορίας οχημάτων, σε αντίθεση με το μαύρο ή το γκρι σκούρο που το προτιμούν όσοι ανεβαίνουν κατηγορία, μια που ειδικά το πρώτο θεωρείται ότι δίνει ένα επιπλέον κύρος στο αυτοκίνητο και κατ' επέκταση στον ιδιοκτήτη του. Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος που Mercedes-Benz S-Class για παράδειγμα προσφέρει μια επιλογή μέσα από πολλαπλές αποχρώσεις του μαύρου.

Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το iSeeCars, που εξέτασε 9,4 εκατομμύρια οχήματα στις ΗΠΑ πέρυσι, από το 2014 μέχρι και το 2018, το λευκό προηγείται στις επιλογές με 23,9%, ακολουθούμενο από το μαύρο με 23,2%.

Στην τρίτη θέση συναντάμε το γκρι με 15,5%, ακολουθούμενο από ασήμι, κόκκινο και μπλε, με 14,5%, 10,3% και 9,0% αντίστοιχα. 

Τα περίεργα και χτυπητά χρώματα όπως το πορτοκαλί μπορεί να είναι δημοφιλές μεταξύ εκείνων που αγοράζουν σπορ μοντέλα ή σούπερκαρ, αλλά αντιπροσωπεύει μόνο 0,4%, ενώ ένα άλλο 0,3% σε χρυσό, με το κίτρινο να βρίσκεται μόλις στο 0,2%.