node/39014

Έφτιαξε το δικό του Mitsubishi Evo VI Tommi Mäkinen Edition ξεκινώντας από ένα απλό Lancer!

Το project διήρκεσε 12 ολόκληρα χρόνια όμως το αποτέλεσμα αποζημιώνει.

Πριν από 12 χρόνια, ο Brent Coleman αγόρασε το πρώτο του αυτοκίνητο, ένα τετράπορτο Mitsubishi Mirage πέμπτης γενιάς (γνωστό στην Ευρώπη ως Lancer) με έναν πολύ φιλόδοξο στόχο - να φτιάξει το δικό του Mitsubishi Evo VI Tommi Mäkinen Edition! Μπορεί να ακούγεται τρελό, όμως ο Αμερικανός κατάφερε να ολοκληρώσει το project και πλέον οδηγεί μια από τις πιο θρυλικές ιαπωνικές "φτερούγες".

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Η επιλογή του μεταχειρισμένου Mirage (Lancer) δεν ήταν τυχαία, καθώς το αυτοκίνητο μοιράζεται το σασί του με το Evo VI. Λόγω αυτής της συγγένειας, μια μετατροπή είναι εφικτή - τουλάχιστον σε θεωρητικό επίπεδο - μιας και τα περισσότερα μέρη του αμαξώματος (προφυλακτήρες, καπώ, φουσκωμένα φτερά, φώτα, αεροτομή κτλ) και τους εσωτερικού (ταμπλό, τιμόνι κτλ) ενός Evo VI μπορούν να "κουμπώσουν" πάνω στο απλό Lancer.

Πέρα από τις αισθητικές επεμβάσεις όμως, η μεγαλύτερη πρόκληση είναι οι εκτενέστατες μετατροπές που απαιτούνται στα μηχανικά μέρη, έτσι ώστε το προσθιοκίνητο Lancer να μεταμορφωθεί σε Evo VI με νέο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ, ανάρτηση, αντιστρεπτικές, τιμόνι, φρένα και φυσικά το σύστημα τετρακίνησης αγωνιστικών προδιαγραφών!

«Πάντα ήθελα ένα Evo V ή Evo VI και με το που διαπίστωσα πως έχουν το ίδιο σασί με το Mirage (Lancer), απλά έπρεπε να το αποκτήσω, χωρίς να με ενδιαφέρει πόσο δύσκολο θα ήταν. Εντόπισα τα σωστά ανταλλακτικά Evo VI από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων του εσωτερικού, του αμαξώματος, του κινητήρα, ακόμα και του πατώματος έτσι ώστε να ενσωματώσω το σύστημα τετρακίνησης.»

Όπως αναφέρει στο TheDrive ο Brent, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που τον αποθάρρυναν, λέγοντάς του πως δεν θα τα καταφέρει, ή ότι η διαδικασία θα του κοστίσει περισσότερο από το να αγόραζε ένα Evo. Εκείνος όμως δεν πτοήθηκε καθώς ήταν αποφασισμένος να πετύχει και παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε μέσα σε αυτά τα 12 χρόνια, σήμερα δηλώνει περήφανος για το - σχεδόν έτοιμο - Evo VI Tommi Mäkinen Edition που βρίσκεται παρκαρισμένο στο γκαράζ του. 

Στα παρακάτω album μπορείτε να δείτε όλη τη διαδικασία μετατροπής από τις φωτογραφίες του ιδιοκτήτη:

 

[Πηγή: Brent Coleman μέσω TheDrive.com]

node/39117

Gymkhana: Ο Ken Block δίνει τη θέση του στον Travis Pastrana [video]

Το Gymkhana 11 αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2020 με πρωταγωνιστή των Travis Pastrana.

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Gymkhana: Ο Ken Block δίνει τη θέση του στον Travis Pastrana [video]

Ο Ken Block ανακοίνωσε πως μετά από 12 χρόνια στη σειρά βίντεο Gymkhana παραχωρεί τη θέση του στον Travis Pastrana!

Αυτή δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα δούμε τον Travis Pastrana σε βίντεο της σειράς, καθώς είχε κάνει μια εμφάνιση στο Gymkhana 5 και το Gymkhana 10 στο πλευρό του Ken Block. Οι δύο οδηγοί γνωρίζονται από παλιά καθώς υπήρξαν teamates το 2004 στο Rally America Championship, με τον Block να δηλώνει πως ήθελε εδώ και πολύ καιρό να δει ένα Gymkhana με πρωταγωνιστή τον Pastrana.

Ο Pastrana που θα οδηγήσει ένα αγωνιστικό μοντέλο της Subaru, δήλωσε πως νιώθει ευγνώμον για αυτή την ευκαιρία ζωής που του δίνεται, λέγοντας πως νιώθει εξίσου ενθουσιασμένος και τρομαγμένος. Ο 36χρονος οδηγός με πρότερη καριέρα σε X Games, supercross, motocross, freestyle motocross, rally racing, Nascar, Camping World Truck κ.α., γνωρίζει πως οι προσδοκίες του κοινού για τον ρόλο που αναλαμβάνει είναι πολύ υψηλές, όμως με τη βοήθεια του Ken, της ομάδας Hoonigan και της Subaru πιστεύει πως θα καταφέρουν να συνεχίσουν με επιτυχία αυτό που έχτισε ο Ken και να το κάνουν ακόμα πιο συναρπαστικό.

Ο Ken Block από τη μεριά του ξεκαθάρισε πως δεν έχει σκοπό να "συνταξιοδοτηθεί" μόνιμα από τα Gymkhana, οπότε είναι σχεδόν σίγουρο πως κάποια στιγμή θα επιστρέψει ως πρωταγωνιστής της σειράς. 

Για όσους δε γνωρίζουν τι εστί Gymkhana, ακολουθεί μια λίστα με τα links για τα 10 βίντεο που έχουν βγει μέχρι σήμερα, καθώς περιμένουμε το Gymkhana 11 που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2020.

node/39116

Porsche Macan Turbo εναντίον Porsche Cayenne Coupé Turbo στην πίστα [video]

Θα καταφέρει η Macan Turbo να κάνει ταχύτερο χρόνο από την αντίστοιχη έκδοση της Cayenne Coupé;

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Porsche Macan Turbo εναντίον Porsche Cayenne Coupé Turbo στην πίστα [video]

Το γερμανικό Auto Bild επισκέφθηκε την πίστα Lausitzring με δύο γρήγορες εκδόσεις των SUV της Porsche - την Macan Turbo και την Cayenne Coupé Turbo - με στόχο να δει τη διαφορά στους χρόνους των δύο μοντέλων όταν πίσω από το τιμόνι τους βρεθεί ένας έμπειρος οδηγός.

Να θυμίσουμε πως η Macan Turbo μετά από την ανανέωση φορά twin-turbo V6 2,9 λίτρων που αποδίδει 440 PS και 550 Nm. Με το πακέτο Sport Chrono, η επιτάχυνση 0-97 km/h ολοκληρώνεται σε 4,1" ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 269 km/h. Το βάρος του μοντέλου είναι 1.950 kg ενώ φορά ελαστικά Michelin Latitude Sport 3.

Αντίστοιχα, η Cayenne Coupé Turbo φορά twin-turbo V8 4,0 λίτρων με 550 PS και 770 Nm. Η επιτάχυνση 0-97 km/h απαιτεί 3,6” και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 286 km/h. Το βάρος του SUV είναι 2.240 kg ενώ φορά ελαστικά Pirelli P Zero Corsa. Εδώ πρέπει να πούμε πως σε αντίθεση με την Macan, η Cayenne έχει και μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση από την Turbo - την υβριδική Turbo S E-Hybrid με 680 PS και 900 Nm η οποία προφανώς ξεφεύγει από τα πλαίσια αυτής της άτυπης σύγκρισης.

Όπως θα δείτε και στο βίντεο, και τα δύο μοντέλα εντυπωσιάζουν με τους χρόνους τους στην πίστα - ειδικά αν λάβουμε υπόψη τον όγκο και την κατηγορίας τους. Όπως ήταν αναμενόμενο λόγω της μεγάλης διαφοράς στην ισχύ, νικητής στέφθηκε η Cayenne Coupé Turbo με χρόνο 1:36,36 έναντι 1:41,16 της Macan Turbo.

[Πηγή: Auto Bild Sportscars μέσω Carscoops]