node/27304

Η τελευταία LaFerrari Aperta έπιασε €8,3 εκατ.

Στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 70 χρόνια της Ferrari δημοπρατήθηκε η τελευταία LaFerrari Aperta - Τα έσοδα πήγαν στην οργάνωση Save the Children.

Όταν παρουσιάστηκε η LaFerrari Aperta, η ιταλική εταιρία είχε ανακοινώσει ότι θα κατασκευάσει 209 αυτοκίνητα. Τελικά φτιάχτηκαν 210, με το τελευταίο από αυτά να πωλείται σε πολλαπλάσια τιμή από τα υπόλοιπα, για καλό σκοπό.

Πρόκειται για μια τακτική την οποία η Ferrari ακολουθεί για δεύτερη φορά, μετά την διάθεση της τελευταίας, 500ής κλειστής LaFerrari με αντίστοιχο τρόπο, σε δημοπρασία στην περσινή εκδήλωση Finali Mondiali. Εκείνη είχε πουληθεί προς $7.000.000, με τα έσοδα να προσφέρονται για την ανακούφιση των κατοίκων της κεντρικής Ιταλίας από δύο φονικούς σεισμούς. Με αυτό το ποσό, είχε καταφέρει να γίνει το ακριβότερο αυτοκίνητο του αιώνα που διανύουμε που έχει δοθεί σε δημοπρασία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι 200 LaFerrari Aperta αγοράστηκαν με ένα e-mail

Χτες βράδυ, αυτό το ρεκόρ πέρασε στα «χέρια» της 210ης LaFerrari Aperta, για την οποία προσφέρθηκαν €8.300.000. Η τελευταία Aperta ξεχωρίζει σε εμφάνιση από τις υπόλοιπες, αφού είναι η μοναδική σε κόκκινο Rosso Fuoco με δύο λευκές λωρίδες Bianco Italia στο εμπρός και πίσω μέρος της. Το εσωτερικό είναι μαύρο, με κόκκινες λεπτομέρειες και αρκετές ανθρακονημάτινες επιφάνειες. Όλο το ποσό που προέκυψε από τη δημοπράτηση του αυτοκινήτου θα προσφερθεί στην οργάνωση Save the Children, η οποία βοηθάει παιδιά σε 120 χώρες του κόσμου.

Αξίζει να σημειωθεί πως η αρχική εκτίμηση του οίκου RM Sotheby’s, ο οποίος διεξήγαγε τη δημοπρασία, ήταν ότι η τελευταία LaFerrari Aperta δεν θα συγκέντρωνε περισσότερα από €4.000.000. Τελικά κάποιος πρόσφερε τα διπλάσια, και σχεδόν τα τριπλάσια από την κανονική τιμή των υπόλοιπων Aperta.





[Πηγή: autoevolution]

TAGS
node/39181

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Πώς μπορεί ένα μεταχειρισμένο Honda Civic Si εικοσαετίας να κοστίζει περισσότερο από το αντίστοιχο καινούριο;

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Οι δημοπρασίες του Bring a Trailer αρκετές φορές μας κάνουν εντύπωση με τα αψυχολόγητα αποτελέσματά τους, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Μια τέτοια αγγελία αφορά το εικονιζόμενο Honda Civic Si (EM1) του 2000, το οποίο άλλαξε χέρια έναντι $50.000 (€44.281)! Η εξωφρενική αυτή τιμή παραπέμπει περισσότερο σε ένα καινούριο Civic Type R και λιγότερο σε ένα όχημα εικοσαετίας το οποίο μάλιστα δεν ήταν περιορισμένης παραγωγής.

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο το 2000 έναντι $17.985 από την αντιπροσωπεία Pompano Honda στη Florida, και άλλαξε χέρια το 2004 όταν το αγόρασε ο δεύτερος ιδιοκτήτης του από την Washington. Μέσα σε 20 χρόνια, οι δύο ιδιοκτήτες έχουν καλύψει λίγο πάνω από 9.000 km όπως αποκαλύπτει το οδόμετρο. 

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο αθάνατος τετρακύλινδρος κινητήρας VTEC 1,6 λίτρων με απόδοση 160 PS, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων στέλνοντας τη δύναμη στον εμπρός άξονα. Όπως αναφέρει το ιστορικό του μοντέλου, δεν ενεπλάκη ποτέ σε ατύχημα ενώ το πιο πρόσφατο σέρβις έγινε το 2017.

 Honda Civic Si

Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε απόχρωση Electron Blue και όπως βλέπετε από τις φωτογραφίες βρίσκεται σε κατάσταση βιτρίνας. Η δίπορτη έκδοση Si διαθέτει ζάντες αλουμινίου 15" (ελαστικά Michelin XGT V4), τέσσερα δισκόφρενα, σπορ ανάρτηση, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης, ηλιοροφή και αεροδυναμικές προεκτάσεις του εμπρός προφυλακτήρα και των μαρσπιέ. Στο εσωτερικό βρίσκουμε γκρι υφασμάτινες επενδύσεις με μοτίβα της εποχής, air condition, cruise control και ένα aftermarket ηχοσύστημα της Pioneer με έξι ηχεία.

Αν ακόμα απορείτε για την τιμή, ο λόγος είναι η εργοστασιακή κατάσταση του μοντέλου σε συνδυασμό με τα ελάχιστα χιλιόμετρα στο οδόμετρο - δύο στοιχεία που το καθιστούν πραγματικά σπάνιο στην εποχή μας. Ο αγοραστής προφανώς το βλέπει σαν επένδυση, και ποντάρει στο ότι η τιμή του θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο με την πάροδο των χρόνων. Μένει να δούμε αν οι εκτιμήσεις του βγουν αληθινές.

[Πηγή: Bring a Trailer]

node/39180

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Δυο γερμανικά σπορ σεντάν με επιδόσεις που παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα!

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Λίγο πριν παρουσιαστούν οι κορυφαίες εκδόσεις των ανανεωμένων premium E-Segment μοντέλων της Mercedes-Benz και της BMW, το κανάλι Full Throttle World οργάνωσε ένα Drag Race μεταξύ των απερχόμενων Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ και BMW M5 Competition.

Η BMW M5 Competition φορά twin-turbo V8 4,4 λίτρων με απόδοση 625 PS και 750 Nm ενώ ζυγίζει 1.865 kg. Αντίστοιχα, η Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ φορά twin-turbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 620 PS και 850 Nm, και ζυγίζει 1.880 kg. Και τα δύο μοντέλα έχουν τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στα χαρτιά, η M5 επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,3" έναντι 3,4" της E 63. 

Όπως αποδεικνύει το βίντεο, οι μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες είναι ακόμα καλύτερες, με την BMW να ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 2,95" και η Mercedes-AMG να χρειάζεται 3,25". Τα δύο γερμανικά σπορ σεντάν εντυπωσιάζουν με τους χρόνους στο 1/4 του μιλίου, οι οποίοι παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα: 10,76" για την BMW και 11,2" για την Mercedes-AMG (!)

Περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τις αντίστοιχες εκδόσεις επιδόσεων των ανανεωμένων Mercedes-Benz E-Class και BMW 5 Series που πιθανότατα θα παρουσιαστούν μέσα στο 2020.

[Πηγή: Full Throttle World μέσω Motor1]