Η επόμενη BMW Μ3 θα έχει λιγότερα άλογα από τον σημερινό ανταγωνισμό της;

Η επόμενη BMW Μ3 θα έχει λιγότερα άλογα από τον σημερινό ανταγωνισμό της;

Το ρεπορτάζ κάνει λόγο για 475 άλογα, για την επόμενη BMW M3, ενώ ήδη σήμερα Alfa Giulia και Mercedes-AMG C63 έχουν 500+.

Η BMW λέει ότι δεν θα εμπλακεί σε πόλεμο ιπποδύναμης με την Alfa Romeo και τη Mercedes-AMG. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι επόμενες M3/Μ4 θα έχουν 470 με 475 άλογα στη αρχική έκδοσή τους, όπως έχουμε ήδη γράψει σε προηγούμενη αναφορά μας. Ενώ ήδη η Giulia Quadrifoglio και η C63 S έχουν πάνω από 500.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ BMW M3 2020: Πρώτες εικόνες της σούπερ-μπερλίνας των 470 PS


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Alfa Giulia Quadrifoglio σε δρόμο και πίστα [video]

Σύμφωνα με το BMW Blog, οι Βαυαροί θα συνεχίσουν με 3λιτρο 6κύλινδρο σε σειρά, αντί του V8 της Mercedes και του V6 της Alfa. Θα έχει τον κωδικό S58 και θα είναι σημαντικά βελτιωμένος στα σωθικά του. Σε τέτοιο βαθμό που να θεωρείται καινούριος. Η ιπποδύναμη θα ανέβει από τους 425 ίππους στους 470 ή 475. Και πριν παρουσιαστεί στις M3 και M4, το νέο μοτέρ θα κάνει ντεμπούτο στην Χ3 Μ και στην Χ4 Μ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW M3 στην διάσημη αλπική ανάβαση Grossglockner [video]

Αν αυτές οι φήμες αληθεύουν, πράγμα αρκετά πιθανό διότι το BMW Blog είναι αυτό που δίνει τις πιο έγκυρες «διαρροές», όπως είδαμε και στην ιστορία δημοσιευμάτων που προηγήθηκαν του λανσαρίσματος της νέας BMW M5, αλλάζει το τροπάριο σε σχέση με παλαιότερο ρεπορτάζ που έκανε λόγο για ηλεκτρικό σύστημα 48-volt και ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ να παρεμβάλλεται μεταξύ κινητήρα και μετάδοσης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Mercedes-AMG C63 S [video]

Όπως και να έχει, τα νέα αυτοκίνητα θα βασίζονται στην πλατφόρμα CLAR, με όφελος περί τα 40 kg σε σχέση με τους προκατόχους τους.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube