Formula 1, Super Aguri, Simulator, Honda RA806E V1 V8
node/37906

Δύσμοιρη, απόμαχη F1 γίνεται εξομοιωτής

Περίεργη μοίρα γι’ αυτό το παλιό μονοθέσιο της ομάδας Super Aguri. Αυθεντικό κομμάτι της σεζόν 2006, σήμερα κατέληξε σε simulator συνδεδεμένο με 55άρα οθόνη!

Η οδήγηση στην πίστα και η συντήρηση μια πραγματικής F1 κοστίζει μια μικρή περιουσία. Ο ιδιοκτήτης αυτού του μονοθέσιου που ανήκε προηγουμένως στην ομάδα Super Aguri, κέρδισε το στοίχημα να την κάνει συμφέρουσα –αν όχι επικερδή, μετατρέποντάς την σε προσομοιωτή οδήγησης προς ενοικίαση για γάμους, βαφτίσια και δεξιώσεις.

Το συγκεκριμένο μονοθέσιο της Formula 1 συμμετείχε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2006 με κινητήρα Honda RA806E V1 V8 2,4 lt και λάστιχα Bridgestone, όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες. Οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν ότι το τιμόνι υψηλής τεχνολογίας της F1 έδωσε τη θέση του σε ένα πολύ απλούστερο αντίγραφο με ένα σύστημα επαναφοράς.

Formula 1, Super Aguri, Simulator

Άλλες τροποποιήσεις στο μονοθέσιο: Μεγαλύτερο κόκπιτ για του πιο εύσωμους, ηχεία κρυμμένα πίσω γρίλιες για να δημιουργούν το απαραίτητο ηχητικό περιβάλλον και μια μεγάλη οθόνη 55 ιντσών συνδεδεμένη με έναν υπολογιστή αρκετά ισχυρό για να τρέχει τα πιο πρόσφατα παιχνίδια προσομοίωσης.

Formula 1, Super Aguri, Simulator, Honda RA806E V1 V8

Άλλοτε μάχιμο μονοθέσιο, αυτή η Formula 1 χρησιμοποιείται τώρα για να κρατήσει τους επισκέπτες απασχολημένους σε γάμους, γενέθλια και εταιρικές εκδηλώσεις. Κι να θελήσει κάποιος να την επαναφέρει στις πίστες με τον αυθεντικό κινητήρα της, σαφώς θα απαιτήσει πολύπλοκες και δαπανηρές μηχανολογικές εργασίες.

node/40004

Τον χρέωσαν €170.392 για 4 ώρες πάρκινγκ!

Αυτό είναι το ακριβότερο πάρκινγκ στην ιστορία.

Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Τον χρέωσαν €170.392 για 4 ώρες πάρκινγκ!

Ένας άντρας 62 ετών από την περιοχή Seine et Marne στο Παρίσι, κλήθηκε να πληρώσει €170.392 ως αντίτιμο για πάρκινγκ διάρκειας 4 ωρών!

Το περιστατικό έγινε την Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου στο πάρκινγκ Indigo κοντά στην εκκλησία Saint-Sulpice. Ο Roland επέστρεψε στο αυτοκίνητό του μετά από 4 ώρες και έπαθε ένα σοκ όταν είδε το εξαψήφιο νούμερο στην απόδειξη.

Προφανώς η εξωφρενική χρέωση προήλθε από κάποιο λάθος στον υπολογιστή. Τα πράγματα ξεκαθάρισαν όταν ο Roland επικοινώνησε με την εταιρεία Indigo και ζήτησε επανεξέταση της υπόθεσης. Αφού περίμενε 45 ολόκληρα λεπτά, ο φύλακας του άνοιξε την πόρτα επιτρέποντάς του να φύγει από το πάρκινγκ.

Όπως αναφέρουν τα τοπικά μέσα, δύο μέρες μετά η εταιρεία έστειλε μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο του 62χρονου ζητώντας του να πληρώσει το πραγματικό αντίτιμο που ήταν €15,90.

[Πηγή: Parisian μέσω RTL

node/39977

Το Tesla Model S Plaid με τους 1.100 ίππους θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2021 [video]

Το ανακοίνωσε επισήμως ο Elon Musk με την τιμή του να καθορίζεται στα $135.000.

Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το Tesla Model S Plaid με τους 1.100 ίππους θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2021 [video]

Το είχαμε δει για πρώτη φορά το 2019 να κάνει δοκιμές στο Ring με τη μορφή πρωτοτύπου
Τότε η Tesla είχε πει ότι ετοιμάζει το πιο δυνατό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκυεάστηκε ποτέ με στόχο να καταλάβει την κορυφή της κατηγορίας. 
Τώρα, ο Elon Musk ανακοίνωσε πως το Model S Plaid θα είναι έτοιμο στα τέλη του 2021 για να παραδωθεί στους πρώτους τυχερούς πελάτες που θα είναι έτοιμοι να εκταμιεύσουν περίπου $135.000 για να μπορούν να υπερηφανεύονται ότι οδηγούν κάτι πολύ πιο γρήγορο από την Porsche Taycan. Οι παραγγελίες μάλιστα - σύμφωνα με την ανακοίνωση του Musk - έχουν ήδη ανοίξει και μπορεί κάποιος να το «κλείσει» με μια προκαταβαολή $1.000 όπως αναφέρεται στον ιστότοπο της Tesla. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: H Tesla μάλλον διέλυσε το ρεκόρ της Porsche Taycan στο Nürburgring

H εταιρεία περά από την ισχύ των 1.100 ίππων ανακοινώνει επιτάχυνση της τάξης των 2'' για το 0-96 km/h και τελική ταχύτητα 322 km/h. 
Το αυτοκίνητο θα έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες και σαφώς πιοεπιθετικό σχεδιασμό αλλά και στήσιμο, με την αυτονομία του να φτάνει τα 835 km με μια πλήρη φόρτιση. 

Πέρυσι, ο Musk είχε δηλώσει ότι ο κινητήρας Plaid θα ήταν επίσης διαθέσιμος στο Model X αλλά και στο επερχόμενο Roadster. Τώρα όμως ο Musk δεν έκανε καμία αναφορά για το αν αυτά τα μοντέλα θα φορέσουν το πιο ισχυρό αυτό σύστημα, και αρκε΄στηκε να πει πως το Model S Plaid στην πίστα Laguna Sega, έγραψε χρόνο 1:30.3, χρόνος που είναι κατά 6'' μικρότερος από αυτόν που είχε κάνει πέρυσι, στις αρχικές δοκιμές του μοντέλου.