node/39478

DS Automobiles: Η premium μάρκα με τις χαμηλότερες εκπομπές CO₂ στην Ευρώπη

Η DS Automobiles στη μάχη κατά της υπερθέρμανσης του πλανήτη.

Η DS Automobiles συνεχίζει δυναμικά στην ενεργειακή μετάβαση που έχει ξεκινήσει για τη γκάμα της. Με την εμπειρία που αποκτήθηκε στη Formula E από τους παγκόσμιους τίτλους των DS TECHEETAH και Jean-Éric Vergne, η γκάμα E-TENSE είναι το σημείο αναφοράς σε μια premium αγορά ηλεκτρικών οχημάτων που είναι ιδιαίτερα δραστήρια. Η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε στους αγώνες της Formula E, ώθησε τη Μάρκα να λάβει ανταγωνιστικές τεχνικές αποφάσεις, προς όφελος των πελατών και την περαιτέρω μείωση στο μέσο όρο των εκπομπών CO2 που προκύπτει από το σύνολο των μοντέλων της γκάμας.

Με τη στρατηγική της ηλεκτροκίνησης που καθιερώθηκε από τις πρώτες ημέρες δημιουργίας της μάρκας το 2015, η DS Automobiles είναι ήδη ηγέτης της κατηγορίας, ανάμεσα στις Ευρωπαϊκές premium εταιρείες με το χαμηλότερο μέσο όρο εκπομπών CO2.

Πιο συγκεκριμένα, στην κατηγορία των premium εταιρειών με μοντέλα που διαθέτουν υβριδικές ή ηλεκτρικές εκδόσεις, η DS Automobiles είναι στην κορυφή με μέσο όρο 79,9g /km CO2 κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020, ενώ οι υπόλοιποι premium κατασκευαστές εμφανίζονται με εκπομπές CO2 πάνω από 110g/km.

Η επίδοση αυτή, είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς στην έρευνα και την ανάπτυξη που οδήγησε στο σχεδιασμό των DS 3 CROSSBACK και DS 7 CROSSBACK τα οποία από το 2019 στην Ευρώπη είναι διαθέσιμα σε ηλεκτρικές εκδόσεις. Το DS 9 έρχεται στη συνέχεια με μια σειρά κυρίως υβριδικών plug-in εκδόσεων, με απόδοση από 225 έως 360 ίππους. Η αποδοτικότητά τους βασίζεται στις εξαιρετικά προηγμένες πλατφόρμες που μπορούν να φιλοξενήσουν συμβατικούς κινητήρες βενζίνης και diesel, καθώς επίσης και ηλεκτροκινητήρες με τις μπαταρίες τους, έχοντας κορυφαία χαρακτηριστικά λειτουργικότητας και μειωμένη φερόμενη μάζα - χαρακτηριστικά που τις τοποθετούν στην κορυφή ανάμεσα στις ανταγωνιστικές προτάσεις.

Η κατάκτηση του Πρωταθλήματος Formula E την περασμένη σεζόν, η κυριαρχία μέχρι στιγμής στη φετινή κατάταξη, αλλά και η καθημερινή παρουσία των μοντέλων της DS Automobiles στους δρόμους ανά τον κόσμο, υπογραμμίζει την ηγετική θέση της premium Γαλλικής Μάρκας.

[Πηγή: DS Automobiles]

node/39640

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin βγάζει τις SLR του για βόλτα και για μια αναμνηστική φωτογραφία.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin, γνωστός επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στον κλάδο του real estate, τα τελευταία χρόνια αρέσκεται στο να παρουσιάζει μέσω YouTube την πανάκριβη συλλογή υπεραυτοκινήτων που διατηρεί στο γκαράζ του. Ανάμεσα σε σπάνια μοντέλα όπως ειδικές εκδόσεις των Bugatti Veyron, Bugatti Chiron, Pagani Huayra κ.α., είναι και κάτοχος όχι μίας, αλλά πέντε (!) Mercedes-Benz SLR McLaren.

Στο τελευταίο του βίντεο, ο Khoshbin έβγαλε τις πέντε SLR από το γκαράζ με σκοπό να τις τραβήξει μια ομαδική φωτογραφία σε διπλανή αλάνα. Με αφορμή τη φωτογράφιση, κάθε SLR έκανε μια σύντομη βόλτα ώστε να λειτουργήσει ο κινητήρας καθώς από ότι καταλαβαίνουμε τα αυτοκίνητα περνούν το μεγαλύτερο χρόνο της ζωής τους σε ακινησία. Όπως λέει και ο ίδιος «Λοιπόν παιδιά, έχω πέντε από αυτές και πρέπει να τις οδηγώ!».

Να θυμίσουμε πως η Mercedes-Benz SLR McLaren ήταν ο πρώτος καρπός συνεργασίας των δύο εταιρειών που για πολλά χρόνια συμμάχησαν στην Formula 1. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου το 1999 ενώ η έκδοση παραγωγής ακολούθησε το 2003 με ανθρακονημάτινο αμάξωμα. Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ένας supercharged κινητήρας V8 5,4 λίτρων με απόδοση 626 PS και 780 Nm (στην "απλή" έκδοση). Μεταξύ 2003 και 2010, κατασκευάστηκαν συνολικά 2.157 μονάδες της SLR.

SLR

Οι δύο από τις SLR του Kohoshbin είναι εκδόσεις Roadster και οι υπόλοιπες τρεις Coupe, ενώ έχουν διαφοροποιήσεις όσον αφορά το συνδυασμό εξωτερικών και εσωτερικών αποχρώσεων. Αν και έχουν αρκετά χρόνια στην πλάτη τους, τα μοντέλα έχουν διατηρήσει τον εξωτικό τους χαρακτήρα. Το μόνο πρόβλημα που φαίνεται να ισχύει για όλες τις SLR είναι το υδραυλικό σύστημα με το οποίο ανοίγουν οι πόρτες, το οποίο δε λειτουργεί το ίδιο αποδοτικά μετά από 15 χρόνια.

Αν αναρωτιέστε γιατί ο Manny Khoshbin αγόρασε 5 SLR, όπως έχει αποκαλύψει σε παλαιότερο βίντεο λόγος είναι απλός - εκτός του ότι είναι ένα από τα αυτοκίνητα που του αρέσουν πολύ και ήθελε να το έχει σε διαφορετικά χρώματα, πιστεύει πως η αξία του θα ανέβει στο χρηματιστήριο των υπεραυτοκινήτων (όπως έγινε με τις ανταγωνιστικές Porsche Carrera GT και Ferrari Enzo από την ίδια χρονική περίοδο) οπότε βλέπει την αγορά τους ως επένδυση. Πάντως για να ξέρετε, η αγαπημένη του SLR είναι η λευκή Roadster.

node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.