node/36587

To DRIVE στο Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020 - Οι υποψηφιότητες

Το World Car Awards ανακοίνωσε τη λίστα με τα αυτοκίνητα που βάζουν υποψηφιότητα για το WCOTY 2020 και τις ε πιμέρους κατηγορίες.

Η διαδρομή για την ανάδειξη του World Car Of The Year 2020 ξεκίνησε με την ανακοίνωση της λίστας των υποψηφίων μοντέλων στο πλαίσιο του σαλονιού αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Η πολυεθνική και πολυτάλαντη ομάδα των 86 δημοσιογράφων από κάθε γωνιά του πλανήτη θα συνεχίσουν να βραβεύουν τα καλύτερα του σήμερα και να διαμορφώνουν τις τάσεις για το αύριο της αυτοκίνησης.

Είναι μεγάλη τιμή και χαρά να εκπροσωπείται το DRIVE σε αυτό το υψηλότατο επίπεδο, όπου η γνώμη του ειδικού δημοσιογράφου λαμβάνεται τόσο σοβαρά υπόψη από την αυτοκινητοβιομηχανία, σε μια εποχή που το «περιεχόμενο» παράγεται εύκολα και «ανεβαίνει» ακόμη ευκολότερα on line, σε μια σελίδα κάποιου μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Και το ίδιο πρόχειρα περνά μπροστά από μάτια που έχουν μάθει να κατασπαράζουν λαίμαργα, αχόρταγα, gigabytes δεδομένων στο smartphone. Χαρίζοντας αδιακρίτως και αβίαστα το κλικ τους, αντί να επιβραβεύουν με αυτό την εγκυρότητα της πληροφορίας, την αισθητική, την άποψη.

Ηλεκτροκίνηση και SUV είναι οι κυρίαρχες τα τελευταία χρόνια τάσεις. Ακόμη καλύτερα, ο συνδυασμός τους. Και από το σαλόνι της Φρανκφούρτης δεν προέκυψε τίποτα νέο που να δείχνει ότι έχουμε να περιμένουμε κάτι πολύ διαφορετικό στο ορατό μέλλον. Αντίθετα, η λίστα των υποψήφιων μοντέλων του 2020 είναι πολυσυλλεκτική και αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία της λίστας των εκλεκτόρων αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της αγοράς από την οποία προέρχονται.

Είναι η δεύτερη χρονιά που το DRIVE συμμετέχει στο θεσμό. Το δικαίωμα συμμετοχής στον οποίο δεν είναι κληρονομικό, αλλά τεκμηριώνεται από το αποτέλεσμα της δουλειάς μας κατόπιν επανεξέτασης σε ετήσια βάση. Επιβεβαιώνοντας την ισχυρή σχέση του με το κοινό και το ρόλο του στα αυτοκινητικά πράγματα, στην Ελλάδα και (κατ’ αναλογία) διεθνώς.  

Όπως και πέρσι, εκτός από τη μεγάλη κάλπη για ΤΟ Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς, υπάρχουν και οι μικρότερες ψηφοφορίες για τις επιμέρους κατηγορίες, που αφορούν στο πολυτελές, στο σπορ και στο αυτοκίνητο πόλης της χρονιάς. Ο πρώτος κύκλος ψηφοφορίας θα διεξαχθεί τον Ιανουάριο του 2020. Μέχρι τότε… προβλέψεις, ακόμη και προτάσεις, δεκτές.

World Car Of The Year
Cadillac CT4
DS 3 Crossback/Etense
DS 7 Crossback/Etense
Ford Escape/Kuga
Ford Explorer
Hyundai Palisade
Hyundai Sonata
Hyundai Venue
Kia Seltos
Kia Soul EV
Kia Telluride
Range Rover Evoque
Mazda CX-30
Mazda3
Mercedes-AMG A35/45
Mercedes-AMG CLA35/45
Mercedes-Benz CLA
Mercedes-Benz GLB
Mini Cooper SE
Opel Corsa
Peugeot 2008
Peugeot 208
Renault Captur
Renault Clio
Renault Zoe R135
Seat Tarraco
Skoda Kamiq
Skoda Scala
SsangYong Korando
Volkswagen Golf
Volkswagen T-Cross

World Luxury Car Of The Year
BMW 7 Series
BMW X5
BMW X7
BMW Z4
Cadillac CT5
Cadillac XT6
Mercedes-Benz EQC
Mercedes-Benz GLE
Mercedes-Benz GLS
Porsche 911
Porsche Taycan
Toyota GR Supra

World Performance Car Of The Year
Alpine A110S
Audi RS 6 Avant
Audi RS 7 Sportback
Audi S8
Audi SQ8
BMW M8 Coupe
BMW Z4
Mercedes-AMG A35/45
Mercedes-AMG CLA35/45
Porsche 718 Spyder/Cayman GT4
Porsche 911
Porsche Taycan
Toyota GR Supra

World Urban Car Of The Year
Kia Soul EV
Mini Cooper SE Electric
Opel Corsa
Peugeot 208
Renault Clio
Renault Zoe R135
Volkswagen T-Cross

 

TAGS
node/39162

Ψηφίστε: Mercedes-AMG GLA 45 S ή Audi RS Q3;

Μια μάχη μεταξύ των δύο ταχύτερων premium C-SUV της αγοράς από την Mercedes-AMG και την Audi.

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ψηφίστε: Mercedes-AMG GLA 45 S ή Audi RS Q3;

Τα πολυτελή σπορ SUV δεν είναι κάτι καινούριο, καθώς μετά από την έλευση της Porsche Cayenne πρώτης γενιάς το 2002, σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές απέκτησαν τουλάχιστον ένα εκπρόσωπο στην κατηγορία. Αυτό που παρατηρείται όμως τα τελευταία χρόνια, είναι γρήγορες εκδόσεις SUV μικρότερων κατηγοριών, οι οποίες σταδιακά υποκαθιστούν το ρόλο των hot hatchback συνδυάζοντας εκρηκτικές επιδόσεις, πολυτέλεια και πρακτικότητα.

Δύο από αυτά τα μοντέλα είναι η νέα Mercedes-AMG GLA45 S 4Matic+ και το Audi RS Q3, τα οποία ανήκουν στην κατηγορία premium C-SUV, με ισχύ, στήσιμο και επιδόσεις που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα. Ας δούμε λοιπόν αυτή την άτυπη μάχη μεταξύ των δύο γερμανικών μοντέλων προτού ζητήσουμε την ψήφο σας που θα ορίσει τον τελικό νικητή.


Συνοπτική Παρουσίαση

Mercedes-AMG GLA 45 S 4matic+: Παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο του 2020 ως η κορυφαία έκδοση της δεύτερης γενιάς GLA. Όπως και η συγγενική A 45, φορά τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα παραγωγής twin-turbo 2,0 λίτρων με 421 PS και 500 Nm! Όλη αυτή η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη AMG Speedshift DCT -8G και του συστήματος τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+ με ενεργή κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς μέσα από ένα σετ από πολύδισκους συμπλέκτες (AMG Torque Conrtol). Η Mercedes ανακοινώνει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,3" και τελική ταχύτητα 270 km/h (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Έχουμε επίσης σπορ ανάρτηση της AMG (και προαιρετικά ενεργή ανάρτηση AMG Ride Control), έξι προγράμματα οδήγησης από το AMG Dynamic Select και ενισχυμένο σύστημα πέδησης με αεριζόμενους και διάτρητους δίσκους 360 mm με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και 330 mm πίσω.

Σχεδιαστικά, το αεροδυναμικό πακέτο της GLA 45 4MATIC+ μοιάζει αρκετά με αυτό της GLA 35 4MATIC+, υπάρχουν όμως αρκετές διαφορές. Έχουμε και λέμε, γρίλια "Panamericana", μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, σπλίτερ, αεροδυναμικά πτερύγια, ζάντες 20" (προαιρετικά 21"), φαρδύτερα φτερά, διακοσμητικά στοιχεία στα μαρσπιέ, προέκταση της αεροτομής, επιπλέον πλαίσια στις εσοχές του πίσω προφυλακτήρα, νέος διαχύτης και τετραπλές οβάλ απολήξεις της εξάτμισης.

Audi RS Q3: Παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2019 ως η κορυφαία έκδοση της δεύτερης γενιάς του Q3. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός πεντακύλινδρος κινητήρας 2.5 TFSI της Audi που αποδίδει 400 PS και 480 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου S tronic διπλόυ συμπλέκτη 7 σχέσεων και του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης quattro που χρησιμοποιεί πολύδισκο συμπλέκτη. Έτσι, η επιτάχυνση 0-100km/h ολοκληρώνεται σε 4,5" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 km/h (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Έχουμε επίσης σπορ χαμηλωμένη ανάρτηση RS sport suspension (προαιρετικά ενεργή ανάρτηση), έξι προγράμματα οδήγησης από το Audi drive select και ενισχυμένα φρένα με αεριζόμενους και διάτρητους δίσκους 375 mm εμπρός με εξαπίστονες δαγκάνες (προαιρετικά 380 mm) και αεριζόμενους δίσκους 310 mm πίσω.

Αισθητικά, το RS Q3 ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στο επιθετικό bodykit που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα πλαισιωμένες από πτερύγια σε απόχρωση glossy black ή αλουμινίου, γρίλια με διαφορετικό μοτίβο, επιπλέον εσοχές στη γραμμή του καπό, φώτα Matrix LED με σκουρόχρωμα κρύσταλλα, προεκτάσεις των μαρσπιέ, φουσκωμένα εμπρός και πίσω φτερά, ζάντες 20" (προαιρετικά 21"), μεγαλύτερη αεροτομή, διαχύτη και δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης.


Εξωτερική σχεδίαση

Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ VS Audi RS Q3

Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ VS Audi RS Q3

Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ VS Audi RS Q3

Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ VS Audi RS Q3

 


Εσωτερικό

Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ VS Audi RS Q3


Ψηφοφορία

Ποιό θα προτιμούσατε;
Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+
Audi RS Q3
 
 
 
 
 
 
Created with Quiz Maker
node/39180

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Δυο γερμανικά σπορ σεντάν με επιδόσεις που παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα!

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Λίγο πριν παρουσιαστούν οι κορυφαίες εκδόσεις των ανανεωμένων premium E-Segment μοντέλων της Mercedes-Benz και της BMW, το κανάλι Full Throttle World οργάνωσε ένα Drag Race μεταξύ των απερχόμενων Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ και BMW M5 Competition.

Η BMW M5 Competition φορά twin-turbo V8 4,4 λίτρων με απόδοση 625 PS και 750 Nm ενώ ζυγίζει 1.865 kg. Αντίστοιχα, η Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ φορά twin-turbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 620 PS και 850 Nm, και ζυγίζει 1.880 kg. Και τα δύο μοντέλα έχουν τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στα χαρτιά, η M5 επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,3" έναντι 3,4" της E 63. 

Όπως αποδεικνύει το βίντεο, οι μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες είναι ακόμα καλύτερες, με την BMW να ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 2,95" και η Mercedes-AMG να χρειάζεται 3,25". Τα δύο γερμανικά σπορ σεντάν εντυπωσιάζουν με τους χρόνους στο 1/4 του μιλίου, οι οποίοι παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα: 10,76" για την BMW και 11,2" για την Mercedes-AMG (!)

Περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τις αντίστοιχες εκδόσεις επιδόσεων των ανανεωμένων Mercedes-Benz E-Class και BMW 5 Series που πιθανότατα θα παρουσιαστούν μέσα στο 2020.

[Πηγή: Full Throttle World μέσω Motor1]