parkmeter
node/42794

Δήμαρχος εξαπλασίασε το κόστος στάθμευσης για τα βαριά αυτοκίνητα!

Ο οικολόγος δήμαρχος του Tübingen στη Γερμανία ήθελε να πολλαπλασιάσει επί 12 τo κόστος στάθμευσης για τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Τα SUV ήταν προφανώς στο στόχαστρο. Συμβιβάστηκε τελικά x6.

Πώς να αποτρέψετε τους ανθρώπους που πηγαίνουν στο κέντρο της πόλης να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους; Αρκετοί μοχλοί είναι αυτοί που μελετώνται ή που τίθενται σε εφαρμογή από μεσαίες και μεγάλες πόλεις προκειμένου να αποθαρρύνουν τους οδηγούς. Αλλά ένας περιβαλλοντολόγος Γερμανός δήμαρχος, που συνηθίζει να υποβάλλει προτάσεις, ξεκίνησε μια συζήτηση που προφανώς υποστηρίζει σύσσωμο το δημοτικό συμβούλιο.

Η ιδέα του; Να αυξήσει αστρονομικά το κόστος στάθμευσης για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μεγάλου βάρους. Αν και τα SUV είναι αυτά που βρίσκονται στο στόχαστρο, δεν είναι τα μόνα. Βλέπετε, το μόνο κριτήριο είναι το βάρος που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας. Αρχικά, ο Boris Palmer πρότεινε ετήσια τέλη 360 ευρώ, αλλά το δημοτικό συμβούλιο τον ανάγκασε να αναθεωρήσει τις φιλοδοξίες του προς τα κάτω.

Boris Palmer
Ο οικολόγος δήμαρχος του Tübingen, Boris Palmer, επικήρυξε στον δήμο του τα βαριά οχήματα, ανεξάρτητα αν είναι θερμικά ή ηλεκτρικά.


Η πρόταση κατέβηκε στα 180 ευρώ που παρόλα αυτά είναι έξι φορές περισσότερο από το τρέχον πακέτο των 30 ευρώ. Θα ισχύει για κάθε θερμικό όχημα άνω των 1.800 κιλών και, πρέπει να σημειωθεί, για κάθε ηλεκτρικό όχημα άνω των 2.000 κιλών. Οι άνθρωποι που ζουν από την Κοινωνική Πρόνοια, τα άτομα με ειδικές ανάγκες και οι εργαζόμενοι παρέχουν βοήθεια στο σπίτι θα έχουν αυτόματη μείωση 50%.

Ο δήμαρχος εξήγησε ότι «θα πρέπει να υπάρχει αισθητή διαφορά τιμής μεταξύ αυτοκινήτων πόλης και μεγάλων SUV, τα οποία δεν χρειάζονται στην πόλη». Πρόσθεσε ότι εάν οι ιδιοκτήτες αυτών των οχημάτων όντως έπρεπε να πληρώσουν για οδική υποδομή (και συνεπώς την επίδραση των αυτοκινήτων τους στους δρόμους) και φόρους, «μια θέση στάθμευσης δεν θα κοστίζει 30 ευρώ, αλλά €3.000».