To δικό μου ντάτσουν είναι Urus

To δικό μου ντάτσουν είναι Urus

Εάν νομίζετε ότι με μια X-Class θα γίνετε αγρότης λιμοκοντόρος πλανάσθε πλάνην οικτράν. Εάν φυσικά λάβει σοβαρά υπόψη η Sant’ Agata την X-Tomi Design.

Η νέα Lamborghini Urus, με το που παρουσιάστηκε επίσημα πριν από λίγες ημέρες έχει πολώσει τους φίλους του αυτοκινήτου και το βλέπουμε από τα ποστ στο site και στα social media του DRIVE.

Αλλά οπωσδήποτε λιγότερο απ’ ό,τι θα το κάνει η σχεδιαστική άσκηση της X-Tomi Design που μετέτρεψε το νέο σούπερ-SUV της Lambo σε αγροτικό. Οπότε, και ο σούπερ-αγρότης με την κατάλληλη σούπερ-επιδότηση θα είχε ένα καροτσάτο θηρίο που έναντι 170-180 χιλιάδων θα έκανε 0-100 km/h σε 3,6”, θα έπιανε τα 305 km/h (άντε λίγο παρακάτω λόγω αεροδυναμικής) και θα ήταν πρώτη μούρη στον καφενέ.   

Προφανώς και όλα αυτά είναι μια σπέκουλα, καθώς η Lamborghini ποτέ (;) δεν θα έφτιαχνε μια Urus pick-up. Βέβαια, τα ίδια λέγαμε κάποτε και για τη Mercedes-Benz. Τώρα, κρίνοντας από τη φωτογραφία, το δυναμικό του αγροτικού Urus στη φόρτωση δεν φαίνεται και σπουδαίο, καθώς το πίσω μέρος δεν έχει δα και μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Aλλά για μερικές μπάλες τριφύλλι δεν θα δυσανασχετήσει. Βέβαια, καταλαβαίνουμε ότι θα του πηγαίνει καλύτερα ένα τρέιλερ με ένα Riva πάνω του.

Εμείς από τη μεριά μας ψηφίζουμε αγροτικό Stelvio κι ας είναι ακόμη πιο «σαύρα». Όχι αυτή την αηδία της Theophilus Chin που είναι FIAT Toro με μούρη Stelvio, αλλά το κομψό της X-Tomi Design, και μάλιστα σε έκδοση Quadrifoglio, που βλέπετε στη φωτό κάτω. Θα μας έρθει πιο οικονομικά και μας αρέσει το set-up king-cab με την πίσω πόρτες suicide και χωνευτές στις εμπρός, αντί της κλασικής διάταξης double-cub της Urus.


Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube