Δεν μας έφταναν τα microchip τώρα έχουμε και έλλειψη σε οδηγούς φορτηγών

Δεν μας έφταναν τα microchip τώρα έχουμε και έλλειψη σε οδηγούς φορτηγών

Τεράστιες καθυστερήσεις τις παραδόσεις των νέων αυτοκινήτων καθώς δεν υπάρχουν οδηγοί για τις νταλίκες μεταφοράς τους.

Μέχρι τώρα ξέραμε ότι οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις καινούργιων αυτοκινήτων οφείλεται κυρίως στην παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών (microchip).

Όμως η Stellantis και η Renault αποκαλύπτουν και έναν άλλον παράγοντα: Χιλιάδες οχήματα μένουν αποκλεισμένα μακριά από αντιπροσωπείες και πελάτες καθώς δεν υπάρχουν οδηγοί για τις νταλίκες μεταφοράς τους.

Για το λόγο αυτό, οι δύο παραπάνω εταιρείες προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα «εσωτερικά». Η Stellantis έστειλε e-mail στους εργαζόμενους και τοποθέτησε αφίσες σε ορισμένα από τα εργοστάσιά της σε μια προσπάθεια να πείσει κάποιους από αυτούς να εργαστούν ως οδηγοί στις νταλίκες. Περίπου 140 υπάλληλοι, κυρίως από τη Γαλλία, την Ισπανία και την Ιταλία, έχουν ήδη ανταποκριθεί θετικά, δήλωσε η εταιρεία την χθες, Πέμπτη 2 Μαρτίου.

Στο μεταξύ, η Renault ξεκινά μια διαδικασία για να εκπαιδεύσει ορισμένους υπαλλήλους από την εταιρεία στελέχωσης Adecco Group, ώστε να μπορούν να αποκτήσουν άδειες οδήγησης φορτηγού.

H Stellantis θα πληρώσει το κόστος εκπαίδευσης για την απόκτηση αδειών οδηγού φορτηγού και θα δώσει και ένα bonus σε όσους επιλέξουν εθελοντικά να αλλάξουν θέση εργασία. Επίσης, η εταιρεία διευκρίνισε πως όσοι υπάλληλοι δεχτούν να αλλάξουν αντικείμενο εργασίας, δεν θα χάσουν την αρχική τους θέση στην εταιρεία καθώς αυτή θα είναι εκεί και θα τους περιμένει.

Παράλληλα, η αυτοκινητοβιομηχανία σκέφτεται να αγοράσει δικά της φορτηγά για να αντιμετωπίσει τα εμπόδια της εφοδιαστικής αλυσίδας.

transcar

Χαρακτηριστικό του προβλήματος είναι το γεγονός ότι στα τέλη του περασμένου έτους χιλιάδες αυτοκίνητα έμειναν κολλημένα στο εργοστάσιο της Stellantis στο Sochaux στην ανατολική Γαλλία, αναγκάζοντας την εταιρεία να παρκάρει πολλά από αυτά σε ένα εγκαταλελειμμένο αεροδρόμιο αρκετά χιλιόμετρα μακριά από το εργοστάσιο.

Η Stellantis δοκιμάζει όμως και άλλους τρόπους για να φτάσουν τα αυτοκίνητα στους πελάτες της. Οι αντιπρόσωποι, για παράδειγμα, επιτρέπεται να έρχονται και να παραλαμβάνουν οι ίδιοι τα οχήματα.

Η Volkswagen έχει πληγεί επίσης από παρόμοια προβλήματα, με αποτέλεσμα η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης να μην μπορεί να αποστείλει αυτοκίνητα στους τελικούς αγοραστές.

Η αιτία της έλλειψης οδηγών είναι ο πόλεμος στην Ουκρανία, καθώς πολλοί από τους οδηγούς φορτηγών που εργάζονται σε ευρωπαϊκές εταιρείες είναι Ουκρανοί.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube