BYD: Ευρωπαϊκή παραγγελία 260 ηλεκτρικών λεωφορείων

BYD: Ευρωπαϊκή παραγγελία 260 ηλεκτρικών λεωφορείων

Η κινεζική κατασκευάστρια εταιρεία BYD δέχτηκε μια τεράστια παραγγελία για την προμήθεια 259 ηλεκτρικών λεωφορείων από την Ολλανδία.

Πρόκειται για «την πιο σημαντική παραγγελία ηλεκτρικών λεωφορείων που καταγράφηκε ποτέ στην Ευρώπη», σύμφωνα με την BYD. Η ολλανδική θυγατρική της γαλλικής εταιρείας Keolis επέλεξε τον κινεζικό κολοσσό για την προμήθεια 259 ηλεκτρικών λεωφορείων. 

Τα πρώτα κομμάτια θα παραδοθούν το καλοκαίρι του 2020 και θα τεθούν σε λειτουργία στο τέλος του έτους. Θα κυκλοφορήσουν δε στην περιοχή Ijssel-Vecht που βρίσκεται εκατό χιλιόμετρα ανατολικά του Άμστερνταμ.

Η παραγγελία αποτελείται από 206 λεωφορεία των 12 μέτρων που είναι εφοδιασμένα με παντογράφους, καθώς και αρκετά μικρά λεωφορεία 8,7 μέτρων και το νέο «eBus». Αυτό το τελευταίο υπόσχεται «νέα, βελτιωμένη τεχνολογία μπαταριών για καλύτερη αυτονομία και δυνατότητα κίνησης από πόλη σε πόλη», λέει η BYD. Το ποσό της συναλλαγής δεν έγινε γνωστό.

byd
To mini-bus των 8,7 m της BYD στο Σαλόνι Busworld Europe 2019 στις Βρυξέλλες, τον περασμένο Οκτώβριο.


Το κύμα εξηλεκτρισμού στις μεταφορές είναι ένα δώρο για τον Κινέζο κατασκευαστή. Στην Ευρώπη, η BYD ανακοινώνει ότι έχει παραδώσει ή της έχουν παραγγείλει περισσότερα από 1.200 ηλεκτρικά λεωφορεία για 60 πόλεις από δώδεκα χώρες. Την περασμένη εβδομάδα κέρδισε επίσης μια μεγάλη παραγγελία 379 λεωφορείων για τη TransMilenio, τη δημόσια επιχείρηση μεταφορών στην Bogotá, την πρωτεύουσα της Κολομβίας. 

BYD

Μια πολύ καλή περίπτωση που θα μπορούσε να βρει εφαρμογή και στην Ελλάδα, τώρα που σημαντικό μέρος του στόλου των λεωφορείων, ειδικά του ΟΑΣΑ και του ΟΑΣΘ, χρειάζονται αντικατάσταση: Εξάλλου, η BYD στα τέλη του 2018 εγκαινίασε και δεύτερο ευρωπαϊκό εργοστάσιό, στο Beauvais στο Hauts-de-France (το άλλο βρίσκεται στο Komarom, στην Ουγγαρία), κάτι που σημαίνει ότι θα μπορεί να καλύψει τις ευρωπαϊκές παραγγελίες χωρίς το επιπλέον μεγάλο μεταφορικό κόστος από την Ασία. Και μιας και τα επενδυτικά προγράμματα για τη βιομηχανική επέκταση της BYD κατευθύνονται προς την Ευρώπη, θα μπορούσε και η Ελλάδα να διεκδικήσει ένα εργοστάσιο -λέμε τώρα…

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube