BMW: «Σκότωσε» τις Μ8, Z2 Roadster, i8S και 9 Series Coupé

BMW: «Σκότωσε» τις Μ8, Z2 Roadster, i8S και 9 Series Coupé

Μεγάλες αλλαγές στα πλάνα για τα μελλοντικά αυτοκίνητα της εταιρείας με έδρα το Μόναχο.

Η αλλαγή ηγεσίας στην ΒΜW, με τον Harald Krüger να κάθεται πλέον στην καρέκλα του CEO, επέφερε ριζική αλλαγή στα σχέδια που είχε εκπονήσει ο προκάτοχός του, Norbert Reithofer.

Ο Krüger και ο επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης Klaus Fröhlich, άρχισαν από την πρώτη στιγμή να επανεξετάζουν τη στρατηγική της μάρκας και τα μοντέλα για τα οποία είχε δώσει το πράσινο φως ο Reithofer.

Αν ήταν ταινία, θα λέγαμε ότι προκάλεσαν ένα λουτρό αίματος: η σπορ έκδοση του i8, η Z2 Roadster, η 2 Series GT, η 9 Series Coupé, καθώς και διάφορα πρότζεκτ της MINI έπεσαν θύματα των πλάνων που έχει στο μυαλό του το νέο καθεστώς.

Από τη λαιμητόμο δεν γλίτωσε ούτε η M8, που θα ήταν ο πνευματικός διάδοχος της Μ1 και θα έβαζε την BMW στην κατηγορία των supercars από την οποία απουσιάζει.

Ουσιαστικά, το μόνο μελλοντικό μοντέλο που έμεινε ζωντανό είναι το i5 το οποίο θα λάβει την τελική έγκριση τον Οκτώβριο. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα βασίζεται στην νέα πισωκίνητη πλατφόρμα της BMW και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις.

Η ηλεκτρική θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, με ισχύ 225 και 135 ίππων, ενώ η υβριδική plug-in θα χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα, με τους δύο «υποψήφιους να είναι ο τρικύλινδρος 1.5 και ο τετρακύλινδρος των δύο λίτρων, και έναν ηλεκτροκινητήρα 275 ίππων. Η συνολική συνδυασμένη ισχύ θα φτάνει τα 400 PS, επιταχύνοντας το i5 στα 100 km/h από στάση σε μόλις 4,5".

Το i5 θα μπει στην παραγωγή το 2018 και θα είναι περίπου €5.500 ακριβότερο από την υβριδική 3 Series, που αναμένεται σύντομα.

[Πηγή: Automobile]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube