node/36861

BMW: Οι πωλήσεις των πολυτελών μοντέλων θα «χρηματοδοτήσουν» την ηλεκτροκίνηση

Την ώρα που η αγορά είναι σε ύφεση και το Brexit «απειλεί» το εργοστάσιο της ΜΙΝΙ.

Η BMW σκοπεύει να υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις των εξαιρετικά κερδοφόρων μεγάλων πολυτελών της αυτοκινήτων, έτσι ώστε να ισοσκελίσει κατά το δυνατόν τη δαπανηρή στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Το 2020, η εταιρεία σχεδιάζει να παραδώσει 135.000 έως 145.000 αυτοκίνητα από τη σειρά 7, την Χ7, την Μ8 και το i8, σύμφωνα με τον επικεφαλής οικονομικών της εταιρείας τον Nicolas Peter. Τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας πέρυσι είχαν πουλήσει συνολικά 65.000 κομμάτια, ενώ φέτος αναμένεται να πουλήσουν περίπου 110.000 μονάδες. 

Το άλμα οφείλεται κυρίως στην αποδοχή της Χ7, είπε ο Nicolas Peter, ο οποίος τόνισε πως «το σημαντικό θέμα για εμάς είναι ότι επιτυγχάνουμε την κερδοφορία μας». 

Η BMW βρίσκεται στη μέση της προσπάθειας για μείωση των δαπανών κατά € 12 δισ. για να ισοσκελίσει το αυξανόμενο κόστος της στροφής προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η εταιρεία σχεδιάζει να έχει 25 ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα μέχρι το 2023, με πάνω από τα μισά από αυτά να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα.

Ωστόσο, η BMW κινδυνεύει να βρεθεί αντιμέτωπη και με ζημιές αν έχουμε ένα Brexit χωρίς συμφωνία, καθώς τα κέρδη του εργοστασίου της της MΙΝΙ στο Ηνωμένο Βασίλειο αναμένεται να πέσουν κάτω και από τα επίπεδα του 2018. 

node/39072

McLaren: Ετοιμάζεται για 1.200 απολύσεις

Στην απομάκρυνση 1.200 εργαζομένων προχωρά η McLaren, λόγω COVID-19 αλλά και λόγω περιορισμού κόστους στην F1.

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 | Αλέξης Γαλανόπουλος Επικοινωνία

McLaren: Ετοιμάζεται για 1.200 απολύσεις

Συνολικά 1.200 εργαζόμενοι από όλα τα τμήματα της McLaren αναμένεται να χάσουν τη δουλειά τους, λόγω των περικοπών που μόλις ανακοίνωσε η εταιρία.

Η McLaren επηρεάστηκε σημαντικά από την πανδημία, οπότε όπως ανακοίνωσε, αναγκάζεται να προχωρήσει σε μια αναδιάρθρωση που θα φέρει απολύσεις και στα τρία τμήματα της εταιρίας: McLaren Automotive, McLaren Racing και McLaren Applied. Ο ακριβής αριθμών των ανθρώπων που θα αποχωρήσουν από το καθένα μένει να καθοριστεί. Όμως συνολικά, οι 1.200 εργαζόμενοι αντιστοιχούν σχεδόν στο 1/3 των 4.000 ανθρώπων που δουλεύουν για την εταιρία σήμερα.

Η ανακοίνωση της McLaren αναφέρει: «Λυπούμαστε βαθιά για τις επιπτώσεις που θα έχει αυτή η αναδιάρθρωση στους ανθρώπους μας. Είναι μια ενέργεια την οποία προσπαθήσαμε να αποφύγουμε, περιορίζοντας σημαντικά το κόστος σε κάθε τομέα των δραστηριοτήτων μας. Όμως τώρα δεν έχουμε άλλη επιλογή, πέρα από το να περιορίσουμε το ανθρώπινο δυναμικό μας»

Ο πρόεδρος του McLaren Group, Paul Walsh, δήλωσε: «Είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος για την εταιρία μας, και κυρίως για τους ανθρώπους μας, αλλά σχεδιάζουμε να συνεχίσουμε ως μια αποδοτική, βιώσιμη επιχείρηση με ξεκάθαρο στόχο την επιστροφή στην ανάπτυξη. Η McLaren Applied έχει ήδη εστιάσει την προσοχή της σε τομείς που θα γνωρίσουν άνθηση και θα φέρουν έσοδα. Εξελίξαμε μια νέα πλατφόρμα για ελαφριά υβριδικά αυτοκίνητα, που θα μπει στην παραγωγή πριν από το τέλος της φετινής χρονιάς».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη McLaren 720S [video]

Η McLaren Racing ήταν υπέρ της θέσπισης ορίου στον προϋπολογισμό των ομάδων της F1 από το 2021, με σκοπό τον περιορισμό του κόστους και τη βελτίωση του συναγωνισμού. «Αυτό θα έχει μεγάλη επίδραση στη μορφή και το μέγεθος της αγωνιστικής μας ομάδας, όμως ξεκινάμε από τώρα τη λήψη μέτρων για να είμαστε και πάλι έτοιμοι για την κατάκτηση νικών και πρωταθλημάτων», δήλωσε ο Walsh.

Κάτι αντίστοιχο θα συμβεί βέβαια και στις άλλες ομάδες της Formula 1, αφού το όριο των $145 εκατομμυρίων στον προϋπολογισμό τους –που από το 2023 θα πέσει στα $135 εκατ.– θα τις εξαναγκάσει στη μείωση του προσωπικού. Πάντως ο αμοιβές των πιλότων και του διευθυντικού προσωπικού, αλλά και τα έξοδα διαφήμισης και φιλοξενίας στους αγώνες του θεσμού, δεν περιλαμβάνονται στο νέο «budget cap»...

[Πηγή: Autocar]

node/39071

H BMW σταματάει την M2 το φθινόπωρο

Με τη νέα 2 Series στο τέλος της εξέλιξής της, η BMW θα σταματήσει τη σημερινή M2 σε λίγους μήνες. Ο λόγος; Το μοτέρ δεν πληροί πλέον τους περιορισμούς των εκπομπών CO₂ και, φυσικά, μια μελλοντική M2 που είναι στο -μακρινό- πρόγραμμα.

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 | Γιάννης Κουτσουφλάκης Επικοινωνία

H BMW σταματάει την M2 το φθινόπωρο

Οι μέρες της BMW M2 είναι μετρημένες. Οι Γερμανοί συνάδελφοί μας από το BMWBlog ανακοίνωσαν ότι η υφιστάμενη M2 θα πάρει σύνταξη το φθινόπωρο από τη BMW, ως μέρος της μόνιμης βελτιστοποίησης του καταλόγου σύμφωνα με τα νέα περιβαλλοντικά πρότυπα. Πρέπει επίσης να ειπωθεί ότι η M2 είναι ένα «γηραλέο» προϊόν στην BMW, καθώς γεννήθηκε το 2013.

Κατά τον πρώτο χρόνο επιβολής των νέων «ορίων» CO2 για κατασκευαστές στην Ευρώπη, η BMW αναθεωρεί λογικά τον κατάλογό της, προγραμματίζοντας τη συνταξιοδότηση της M2 που φορά τον κινητήρα S55, τον ίδιο με τις προηγούμενες M3 και M4.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την BMW M2 στην πίστα του Hungaroring

Με την άφιξη της νέας 2 Series, η BMW προετοιμάζει επίσης την επόμενη γενιά. Αλλά θα υπάρξει ένα μακρύ κενό μεταξύ της διακοπής της τωρινής Μ2 και της άφιξης της νέας. Μια λογική ασυνέχεια σε σχέση με το ημερολόγιο, καθώς η BMW προέκρινε και προκρίνει το λανσάρισμα πιο μαζικών μοντέλων, όπως η 1 Series, η νέα 3 Series, ακόμη κι αυτή η 2 Series Gran Coupé.

Η επόμενη M2, λογικά, θα πρέπει να διατηρήσει την ίδια, παλιά καλή συνταγή: Κινητήρας σε σειρά, πίσω κίνηση και μοτέρ δανεισμένο από τις νέες M3 και M4. Εν προκειμένω το μοτέρ S58 που βρίσκεται ήδη κάτω από το καπό των X3 και X4 M. Απομένει να δούμε αν η BMW θα προσφέρει κάποια μορφή υβριδισμού στη μελλοντική M2.

TAGS