Bentley: Η ηλεκτροκίνηση θα αργήσει να έρθει στα αυτοκίνητά μας

Πρώτα θα κάνουμε όλα τα μοντέλα μας υβριδικά και στη συνέχεια θα δούμε τι θα κάνουμε με την ηλεκτροκίνηση.

Tον Μάρτιο του 2017, στη Γενεύη, η Bentley είχε αποκαλύψει την EXP 12 Speed ​​6e concept, ένα πρωτότυπο με σχεδιασμό που παρέπεμπε στην Continental GT και ήταν η πρώτη προσέγγιση της εταιρείας στην ηλεκτροκίνηση.

Έκτοτε το Crewe αποφάσισε να μην προχωρήσει την ιδέα σε επίπεδο παραγωγής, διευκρινίζοντας πως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση για την Bentley θα είναι πολύ αργή. «Δεν μπορώ να προσδιορίσω πότε ακριβώς θα γίνει μια τέτοια μετάβαση, ούτε να δώσω ακριβή ημερομηνία. Όμως θα είναι πριν το 2025» είπε ο Adrian Hallmark.

Όντας μέλος του Volkswagen Group, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Bentley θα βοηθηθεί από την Audi και την Porsche για να προχωρήσει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Οι δύο παραπάνω ετειαρείς εργάζονται πάνω στην Premium Platform Electric, καθώς και η Lamborghini μπορεί να «κουμπώσει» μοντέλα της πάνω σε αυτήν.

Αυτή τη στιγμή πάντως, η Bentayga Hybrid είναι το μοναδικό μοντέλο της Bentley με εναλλακτικό σύστημα κίνησης, με τον Adrian Hallmark να λέει πως πρώτα θα κάνουμε όλα τα μοντέλα μας υβριδικά και στη συνέχεια θα δούμε τι θα κάνουμε με την ηλεκτροκίνηση.

«Τα plug-in hybrid μοντέλα είναι μια προσωρινή αλλά όχι μακροπρόθεσμη λύση», τόνισε ο Hallmark, ο οποίος αναφέρθηκε στις δυσκολίες επέκτασης της ηλεκτροκίνησης. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε τόσο στα προβλήματα υποδομών σε ό,τι αφορά στους σταθμούς φόρτισης, όσο και σε αυτά που έχουν να κάνουν με τις χρεώσεις της ηλεκτρικής ενέργειας που θα χρησιμοποιείται για την ηλεκτροκίνηση. «Είναι πολύ εύκολο να λέμε για ανάπτυξη υποδομών σε βιώσιμα επίπεδα, αλλά πολύ δύσκολο να τα υλοποιήσουμε στις περισσότερες χώρες», είπε.

Οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση από πλευράς περιβαλλοντολογικών επιπτώσεων, όμως σε επίπεδο χτισίματος υποδομών είναι ένα εγχείρημα πολύ δυσκολότερο από το να φτιάξεις υποδομές για την ηλεκτροκίνηση. Αυτή τη στιγμή η Ιαπωνία βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου, σχεδιάζοντας να ανοίξει 80 σημεία μέχρι το 2022 χάρη σε μια συμμαχία 11 τοπικών εταιρειών. Η συμμαχία ονομάζεται Japan H2 Mobility LLC με την Toyota Motor Corp. να είναι μία από αυτές τις εταιρείες.