node/35298

Bentley: Η ηλεκτροκίνηση θα αργήσει να έρθει στα αυτοκίνητά μας

Πρώτα θα κάνουμε όλα τα μοντέλα μας υβριδικά και στη συνέχεια θα δούμε τι θα κάνουμε με την ηλεκτροκίνηση.

Tον Μάρτιο του 2017, στη Γενεύη, η Bentley είχε αποκαλύψει την EXP 12 Speed ​​6e concept, ένα πρωτότυπο με σχεδιασμό που παρέπεμπε στην Continental GT και ήταν η πρώτη προσέγγιση της εταιρείας στην ηλεκτροκίνηση.

Έκτοτε το Crewe αποφάσισε να μην προχωρήσει την ιδέα σε επίπεδο παραγωγής, διευκρινίζοντας πως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση για την Bentley θα είναι πολύ αργή. «Δεν μπορώ να προσδιορίσω πότε ακριβώς θα γίνει μια τέτοια μετάβαση, ούτε να δώσω ακριβή ημερομηνία. Όμως θα είναι πριν το 2025» είπε ο Adrian Hallmark.

Όντας μέλος του Volkswagen Group, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Bentley θα βοηθηθεί από την Audi και την Porsche για να προχωρήσει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Οι δύο παραπάνω ετειαρείς εργάζονται πάνω στην Premium Platform Electric, καθώς και η Lamborghini μπορεί να «κουμπώσει» μοντέλα της πάνω σε αυτήν.

Αυτή τη στιγμή πάντως, η Bentayga Hybrid είναι το μοναδικό μοντέλο της Bentley με εναλλακτικό σύστημα κίνησης, με τον Adrian Hallmark να λέει πως πρώτα θα κάνουμε όλα τα μοντέλα μας υβριδικά και στη συνέχεια θα δούμε τι θα κάνουμε με την ηλεκτροκίνηση.

«Τα plug-in hybrid μοντέλα είναι μια προσωρινή αλλά όχι μακροπρόθεσμη λύση», τόνισε ο Hallmark, ο οποίος αναφέρθηκε στις δυσκολίες επέκτασης της ηλεκτροκίνησης. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε τόσο στα προβλήματα υποδομών σε ό,τι αφορά στους σταθμούς φόρτισης, όσο και σε αυτά που έχουν να κάνουν με τις χρεώσεις της ηλεκτρικής ενέργειας που θα χρησιμοποιείται για την ηλεκτροκίνηση. «Είναι πολύ εύκολο να λέμε για ανάπτυξη υποδομών σε βιώσιμα επίπεδα, αλλά πολύ δύσκολο να τα υλοποιήσουμε στις περισσότερες χώρες», είπε.

Οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση από πλευράς περιβαλλοντολογικών επιπτώσεων, όμως σε επίπεδο χτισίματος υποδομών είναι ένα εγχείρημα πολύ δυσκολότερο από το να φτιάξεις υποδομές για την ηλεκτροκίνηση. Αυτή τη στιγμή η Ιαπωνία βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου, σχεδιάζοντας να ανοίξει 80 σημεία μέχρι το 2022 χάρη σε μια συμμαχία 11 τοπικών εταιρειών. Η συμμαχία ονομάζεται Japan H2 Mobility LLC με την Toyota Motor Corp. να είναι μία από αυτές τις εταιρείες.

node/40235

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

Παραποίησε και χρησιμοποίησε χωρίς την άδεια της Ferrari, αυτοκίνητά της σε επίδειξη μόδας. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

O Ελβετός σχεδιαστής μόδας, Philipp Plein, καλείται με δικαστική απόφαση να πληρώσει αποζημίωση ύψους €300.000 στη Ferrari, αλλά και €25.000 για αμοιβή δικηγόρων, καθώς δικαστήριο του Μιλάνο έκρινε ότι παρατύπως χρησιμοποίησε αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας σε επίδειξη μόδας. 

Ο Philipp Plein πραγματοποίησε το 2017 μια επίδειξη μόδας στα... εφέ της οποίας συμπεριέλαβε αρκετά supercars και μοτοσικλέτες, στα οποία για να τα κάνει πιο εντυπωσιακά τοποθέτησε φώτα LED, αλλοιώνοντας ουσιαστικά την εικόνα των οχημάτων.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην αγωγή της Ferrari, ο σχεδιαστής μόδας χρησιμοποίησε τα αυτοκίνητα της εταιρείας χωρίς την άδειά της για διαφημιστικούς λόγους και για να προμοτάρει τις δημιουργίες του. 

Με βάση την απόφαση ο Plein υποχρεούται να αφαιρέσει από τον ιστότοπό του αλλά και από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο στα οποία μπορεί να εμφανίζεται αυτοκίνητο ή το σήμα της Ferrari του, απειλούμενος με πρόστιμο €10.000 για κάθε φωτογραφία ή βίντεο που θα εμφανίζεται μετά την έκδοση της απόφασης. 

Η απόφαση για τις φωτογραφίες και τα βίντεο είναι άμεσα εκτελεστή, παρόλο που ο Plein άσκησε έφεση η οποία θα εκδικαστεί την άνοιξη του 2021. 

node/40232

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η κοινή εταιρεία Stellantis που θα δημιουργηθεί θα είναι η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η Fiat Chrysler και η PSA αναμένεται να πάρουν την οριστική έγκριση της ΕΕ για τη συγχώνευσή τους ύψους €38 δις, μια κίνηση που θα δημιουργήσει την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. 

Το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επισημοποιήσει τη δημιουργία της Stellantis, ενός ομίλου που προβλέπεται να αποκομήσει τεράστια κέρδη από κοινά δίκτυα πωλήσεων σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ενώ τα σχέδια προβλέπουν και ευρεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Κϊνα και στη Γηραία Ήπειρο. 

Η συγχώνευση ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου έτους και θα ενώσει μάρκες όπως οι FΙΑΤ, Jeep, Dodge, Ram και Maserati με τις Peugeot, Opel και DS - ενώ στοχεύει σε ετήσιες περικοπές κόστους € 5 δις χωρίς να κλείσει εργοστάσια.

Για να μετριάσει τις αντιμονοπωλιακές ανησυχίες της ΕΕ, η PSA προσφέρθηκε να ενισχύσει την ιαπωνική αντίπαλη Toyota Motor Corp, με την οποία έχει μια κοινή επιχείρηση van, αυξάνοντας την παραγωγή και πωλώντας τα φορτηγά σε τιμή κόστους.

Η FCA και η PSA θα επιτρέψουν επίσης στους αντιπροσώπους τους σε ορισμένες πόλεις να επισκευάσουν ανταγωνιστικές μάρκες.

FCA και PSA δήλωσαν ότι ελπίζουν να ολοκληρώσουν τη συγχώνευση το πρώτο τρίμηνο του 2021. Μόλις τον περασμένο μήνα, η FCA και η PSA αναδιάρθρωσαν τους όρους της συμφωνίας τους για να εξοικονομήσουν χρήματα και αύξησαν τη στοχευμένη εξοικονόμηση κόστους λόγω της οικονομικής κρίσης λόγω του κορωνοϊού.

Οι εταιρείες δήλωσαν ότι περίπου το 40% της εξοικονόμησης θα προέλθει από έξοδα που σχετίζονται με προϊόντα, 40% από αγορές και 20% από άλλους τομείς, όπως μάρκετινγκ, πληροφορική και logistics.