Nissan SVM Juke-R700
node/38539

Αυτό το Nissan Juke-R κοστίζει 650.000 ευρώ!

Το Nissan SVM Juke-R700 δεν είναι ένα απλό Juke καθώς φορά μοτέρ από GT-R με απόδοση 700 PS!

Λογικά θα θυμάστε το Juke-R, εκείνο το τρελό project της Nissan και του RML Group που συνδύαζε το αμάξωμα του δημοφιλούς B-SUV με τον κινητήρα του Nissan GT-R. Λοιπόν, ένα από τα 5 που έχουν κατασκευαστεί ποτέ - και μάλιστα βελτιωμένο - είναι διαθέσιμο προς πώληση μέσω της σελίδας James Edition στη Γερμανία, με τιμή €649.500!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Nissan Juke-R 2.0 με 600 PS

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Όλα ξεκίνησαν το 2012 με το πρωτότυπο Juke-R των 485 PS, ενώ το 2015 ακολούθησε το ακόμα ισχυρότερο Juke-R 2.0 με 600 PS. Επισήμως, η Nissan σε συνεργασία με το RML Group κατασκεύασαν 4 μονάδες της ειδικής έκδοσης - δύο για την Ευρώπη και δύο για τη Μέση Ανατολή. Παρόλα αυτά, υπάρχει ένα ακόμη Juke-R με παρόμοιες προδιαγραφές το οποίο κατασκευάστηκε από την Severn Valley Motorsport (SVM) και φέρει τιμητικά τον αριθμό #005. Σύμφωνα με την αγγελία, 2 Juke-R έχουν τρακάρει, ενώ άλλα 2 ανήκουν στη Nissan, κάτι που σημαίνει πως αυτή είναι η μοναδική ευκαιρία για κάποιον να κάνει δικό του το περίεργο αυτό όχημα.

Κάτω από το καπό του Nissan SVM Juke-R700 βρίσκεται ο γνωστός twin-turbo κινητήρας V6 3,8 λίτρων (VR38-DETT) από το GT-R R35, ο οποίος χάρη σε μια σειρά από βελτιώσεις δια χειρός SVM αποδίδει 700 PS. Όλη αυτή η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός ημι-αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης του "Godzilla". 

Η ανάρτηση έχει ρυθμιζόμενα coil over της Nitro ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους 400 mm εμπρός με δαγκάνες της Brembo. Οι τροχοί 20" φορούν run-flat ελαστικά είναι της Bridgestone διαστάσεων 225/40 R20 εμπρός και 285/35 R20 πίσω.

Nissan SVM Juke-R700

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε: Nissan Juke R

Εξωτερικά, το καταμαύρο Juke-R φορά το γνήσιο bodykit από ανθρακονήματα με φουσκωμένα φτερά, μεγαλύτερους προφυλακτήρες, πλευρικά μαρσπιέ, καπό με εισαγωγή αέρα, διπλή αεροτομή οροφής, διαχύτη και διπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό το οποίο έχει μετατραπεί σε διθέσιο, βρίσκουμε καθίσματα αγωνιστικού τύπου με επενδύσεις από Alcantara, πλήρες ρολ κέιζ, σύστημα πυρόσβεσης, ηχοσύστημα της Bosch και την οθόνη του GT-R στο ταμπλό.

Όπως αναφέρει η αγγελία, το Nissan SVM Juke-R700 έχει μόλις 20 km στο οδόμετρο. Αν λοιπόν έχετε τα €649.500 που απαιτούνται για την αγορά του, μπορείτε να το παραλάβετε από την VDM Cars που εδρεύει στη Γερμανία.

[Πηγή: James EditionMotor TrendCarscoops]

node/39691

Η Mahindra αναζητά επενδυτές για να μπει στην ηλεκτροκίνηση 

Η ινδική εταιρεία ονειρεύεται να βάλει στην παραγωγή ένα ηλεκτρικό hypercar. 

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η Mahindra αναζητά επενδυτές για να μπει στην ηλεκτροκίνηση 

Η ινδική Mahindra & Mahindra ανακοίνωσε δια στόματος του διευθύνοντος συμβούλου της ότι σκοπεύει και αυτή να μπει στον χώρο της ηλεκτροκίνησης ενεργά και να δημιουργήσει αντίστοιχα μοντέλα παραγωγής. 
Για το λόγο αυτό, η εταιρεία αναζητά πρόθυμους επενδυτές, ενώ  - όπως λέει - στόχος της είναι να γίνει μια από τις μεγαλύτερες δυνάμεις στην παραγωγή ηλεκτροκίνητων οχημάτων μέσω της Mahindra Electric και της Automobili Pininfarina.
Πρώτο βήμα είναι να βρεθούν τα κεφάλαια ώστε να μπει στην παραγωγή ένα hypercar που θα βασίζεται στο πρωτότυπο Pininfarina Battista.

πινι

Επίσης ο Pawan Goenka ανακοίνωσε ότι η εταιρεία επιδιώκει να αφήσει το 74,65% της συμμετοχής της στη SsangYong και έχει δηλώσει ότι δεν θα επενδύει πλέον στην κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία. 
Επίσης δεν πρόκειται να επεκταθεί στην αγορά των ΗΠΑ, καθώς ήδη έχει χάσει στα δικαστήρια το δικαίωμα να διαθέτει το Roxor, καθώς αυτό θεωρήθηκε αντιγραφή του Jeep Wrangler. Η δίκη έγινε μετά από προσφυγή της FCA. 

node/39686
Tesla customisation dpt.

Tesla: Επίσημη υπηρεσία εξατομίκευσης

Για να δώσει στους πελάτες μεγαλύτερο περιθώριο στην εξατομίκευση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου τους, η Tesla λανσάρει τη δική της υπηρεσία εξατομίκευσης.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Tesla: Επίσημη υπηρεσία εξατομίκευσης

Αντίθετα με ό,τι επιτάσσει η σύγχρονη βιομηχανική αποδοτικότητα, η Tesla δεν ήταν η φίρμα που θα μπορούσες να προσαρμόσεις το αυτοκίνητό σου μέσα από έναν ατελείωτο κατάλογο χρωμάτων και άλλων στιλιστικών στοιχείων που θα το έκαναν ξεχωριστό, μοναδικό σε σχέση με τα άλλα..

Ωστόσο, έχοντας επίγνωση της ζήτησης πολλών πελατών που ανάγκα περιορίζονταν από τα πέντε χρώματα της στάνταρ, αυτόματης επιλογής, η καλιφορνέζικη εταιρεία αποφάσισε να δημιουργήσει τη δική της υπηρεσία εξατομίκευσης, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο του wrapping. Μια τεχνική που περιλαμβάνει την εφαρμογή μιας μεμβράνης σε ολόκληρο το αμάξωμα και που είναι λιγότερο δαπανηρή από την κλασική βαφή. Aν λοιπόν θα ήθελες ένα κίτρινο Model 3 με λαχανί φλούο ρίγες και μπορντοροδοκόκκινους καθρέφτες τώρα γίνεται εργοστασιακά.

Αυτή η τεχνική εξατομίκευσης επεκτείνεται σε δυνατότητες που υπερβαίνουν αυτές του εργοστασίου. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από 16 εκατομμύρια χρώματα και πολλαπλά επίπεδα εξοπλισμού, με στοιχεία γυαλιστερά, ματ, σατινέ ή ακόμη και νικελένια. Το μόνο όριο εδώ είναι η φαντασία ή η προτίμησή σου.

Tesla customisation dpt.

Η νέα υπηρεσία της Tesla εγκαινιάστηκε αρχικά στην Κίνα (όπου η ζήτηση εξατομίκευσης είναι πολύ υψηλή), στο Πεκίνο, στη Σαγκάη, στην Guangzhou, στη Shenzen και στη Suzhou. Αναμένεται να ακολουθήσουν οι περισσότερες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η Tesla, αλλά προσώρας η φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει το χρονοδιάγραμμα.

Το άνοιγμα αυτής της υπηρεσίας φέρνει την Tesla ένα βήμα πιο κοντά στον κόσμο της εξατομίκευσης. Ένα τομέας που θα κρίνεται απαραίτητος για το Tesla Cybertruck, καθώς θα αφήνει πίσω του τη γραμμή παραγωγής με ένα και μοναδικό χρώμα. 

Πάντως εάν η Tesla θέλει να το τερματίσει, εκείνο που απομένει είναι μια επίσημη συνεργασία με την Unplugged Performance για να διαλέγεις και bodykit… επισήμως!