Αυτό είναι το Renault Arkana RS που -μάλλον- δεν θα δείτε στο δρόμο

Οι πιθανότητες για τη Renault να εξελίξει μια έκδοση RS του νέου Arkana είναι ελάχιστες. Αλλά αυτό δεν μας εμποδίζει να δούμε πώς ενδεχομένως να ήταν, χάρη στην ψηφιακή μαγεία, το αισθητικό αποτέλεσμα μιας έκδοση RS.

Παρόλο που κατά κανόνα το μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνουν οι καλλιτεχνικές απεικονίσεις μελλοντικών μοντέλων ή παραλλαγών για τα υφιστάμενα, μερικές φορές έχει την πλάκα του να βλέπουμε μια έκδοση που μπορούμε και -σχεδόν-πρακτικά να διαβεβαιώσουμε ότι δεν θα δούμε ποτέ - τουλάχιστον όχι επίσημα. Αν και ποτέ δεν ξέρεις.

Προς το παρόν, ούτε καν η γαλλική φίρμα είναι σαφής, καθώς πρόκειται για το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Renault Arkana, δεδομένου ότι υπάρχουν αγορές που καταρχήν δεν προβλέπεται να διατεθεί, αλλά παρόλα αυτά το απαιτούν. Όπως για παράδειγμα οι αγορές της Βρετανίας και της Αυστραλίας, οι οποίες πιέζουν τη Renault για να επανεξετάσει την αρχική επιλογή της κατασκευής μόνο αριστεροτίμονων αυτοκινήτων.

Το ελκυστικό κουπέ crossover Renault Arkana παρουσιάστηκε στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μόσχας. Και προς το παρόν αφορά ένα είδος πρωτοτύπου, αν και δεν περιμένουμε να αλλάξει δραστικά η οριστική έκδοση παραγωγής σε σχέση με αυτό που είδαμε πριν από λίγους μήνες στη Μόσχα.

Οι προθέσεις της εταιρείας είναι να το εμπορεύεται σε αγορές όπως η Ρωσία, η Ασία και μερικές ακόμη περιοχές, αλλά όχι στη Δυτική Ευρώπη, όπως εξηγήσαμε τότε. Οι πιθανότητες το Renault Arkana παραγωγής να έχει έκδοση σπορ που να την υπογράφει η RenaultSport είναι ελάχιστες, αν και όχι ανύπαρκτες. Ειδικά επειδή αυτές οι σπορ εκδόσεις είναι πιο προσανατολισμένες στους πελάτες της Δυτικής Ευρώπης, όπως οι εκδόσεις RS του Clio και του Mégane.

Renault Arkana RS rendered by Kleber Silva

Αυτές οι καλλιτεχνικές απεικονίσεις είναι του ανεξάρτητου σχεδιαστή Kleber Silva και μας δείχνουν το πρωτότυπο που είδαμε στη Μόσχα ελαφρώς τροποποιημένο, αν και χωρίς να φτάνει σε ριζοσπαστικά άκρα.

Το εικονικό Arkana RS είναι εξοπλισμένο με ορισμένα χαρακτηριστικά της οικογένειας των RS, όπως συμβαίνει με τον εμπρός προφυλακτήρα, με νέες και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και έξτρα φανάρια στο πλεκτό μοτίβο της γρίλιας στους αεραγωγούς. Στο πίσω μέρος μπορούμε να δούμε έναν προφυλακτήρα που ολοκληρώνεται στην κάτω περιοχή του από μια κεντρική εξάτμιση και διαχύτες εκατέρωθεν της μπούκας.