node/40580

Αυτή η Mercedes-Benz CLK GTR είναι πολύ φθηνότερη από την πραγματική

Μια ρέπλικα του γερμανικού υπεραυτοκινήτου βασισμένη στην Mercedes-Benz E-Class με αρκετή φαντασία.

Το Carscoops εντόπισε στο διαδίκτυο μια ρέπλικα της Mercedes-Benz CLK GTR η οποία αποτελεί μια πολύ πιο προσιτή εναλλακτική στο αγωνιστικό υπεραυτοκινήτο δρόμου. Βέβαια το χαμηλότερο κόστος συνοδεύεται από αρκετές παραχωρήσεις στο κομμάτι της αισθητικής αλλά και των επιδόσεων...

Όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες, το όχημα βασίζεται σε μια Mercedes-Benz E-Class W210, έχει όμως υποστεί εκτενέστατες επεμβάσεις στο αμάξωμα ώστε να παραπέμπει περισσότερο στην εξωτική GTR. 

Mercedes

Η μάσκα κατεβαίνει χαμηλότερα με εντονότερη κλίση και αεροδυναμικό προφυλακτήρα, ενώ νέα είναι και τα φουσκωμένα εμπρός και πίσω φτερά. Οι πίσω πόρτες έχουν αφαιρεθεί μετατρέποντας το μοντέλο σε δίπορτο, με καλυμμένα παράθυρα και ψεύτικες πλευρικές εισαγωγές αέρα. 

Στην ουρά δεσπόζει η τεράστια αεροτομή που ήταν σήμα κατατεθέν του υπεραυτοκινήτου, ενώ ολόκληρο το άνω τμήμα έχει ανασχεδιαστεί ώστε να θυμίζει κουπέ. Την εικόνα συμπληρώνουν η ψεύτικη εισαγωγή αέρα οροφής πάνω από το παρμρπίζ, οι καθρέφτες αγωνιστικού τύπου και οι πολυάκτινες ζάντες.

Δε γνωρίζουμε τι βρίσκεται κάτω από το καπό αλλά εικάζουμε πως θα είναι κάποιο μοτέρ από τη γκάμα της E-Class W210 από την οποία προέρχονται όλα τα μηχανικά μέρη. Ας δούμε όμως από που πήρε την έμπνευσή του.

Mercedes

Για όσους δεν τη γνωρίζουν, η γνήσια Mercedes-Benz CLK GTR ήταν η έκδοση δρόμου του αγωνιστικού μοντέλου που έτρεξε με απόλυτη επιτυχία στο FIA GT Championship κερδίζοντας τα πρωταθλήματα GT1 το 1997 και το 1998 πριν την κατάργηση της κατηγορίας.

Το μοντέλο κατασκευάστηκε σε περιορισμένο αριθμό 26 μονάδων μεταξύ 1998 και 1999 (20 coupé και 6 roadster), με τιμή που ξεπερνούσε το $1,5 εκατ. Δεν είχε τίποτα κοινό με τις E-Class και CLK παραγωγής, καθώς βασιζόταν σε ανθρακονημάτινο πλαίσιο με αεροδυναμικό αμάξωμα, διθέσια καμπίνα και βάρος 1.005 kg. Ο κεντρικά τοποθετημένος V12 6,9 λίτρων απέδιδε 612 PS και 775 Nm και συνεργαζόταν με σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων που έστελνε τη δύναμη στους πίσω τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτούσε 3,8" και η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 344 km/h.

Δεν ξέρουμε πως σας φαίνεται η προσπάθεια του Αμερικανού φίλου μας να αντιγράψει τις γραμμές ενός σπάνιου και πανάκριβου μοντέλου, όμως είναι σίγουρο πως γλίτωσε αρκετά χρήματα από το να έψαχνε για μια γνήσια CLK GTR στην αγορά των μεταχειρισμένων.