Αυτή είναι η στρατηγική εξηλεκτρισμού της Peugeot

Αυτή είναι η στρατηγική εξηλεκτρισμού της Peugeot

Μέχρι το 2023, το 85% των μοντέλων της μάρκας θα είναι εξηλεκτρισμένα, ενώ το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 100% μέχρι το 2025 στην Ευρώπη. 

Ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής της Peugeot και το νέο 308 θα προσφέρεται από το λανσάρισμά του, με δύο υβριδικούς-επαναφορτιζόμενους κινητήρες. Μέσα στο 2021, αυτές οι δύο νέες εκδόσεις θα διευρύνουν την γκάμα των εξηλεκτρισμένων Peugeot η οποία θα φτάσει στο 70% του συνόλου των μοντέλων της μάρκας, συμπεριλαμβάνοντας τόσο τα επιβατικά όσο και τα επαγγελματικά οχήματα. Μέχρι το 2023, το 85% των μοντέλων της μάρκας θα είναι εξηλεκτρισμένα, ενώ το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 100% μέχρι το 2025 στην Ευρώπη.

Από το λανσάρισμά του, το νέο Peugeot 308 θα εφοδιάζεται με δύο plug-in hybrid κινητήρες, συμπληρώνοντας έτσι την ήδη πλούσια γκάμα των εξηλεκτρισμένων οχημάτων.

Το νέο Peugeot 308 HYBRID 225 e-EAT8 dαποδίδει έως 225 bhp συνδυάζοντας έναν κινητήρα PureTech 180 hp (132 kW) και έναν ηλεκτροκινητήρα 81kW με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο e-EAT8 (26g εκπομπές CΟ₂ ανά km, και αυτονομία μέχρι 59 km με 100% ηλεκτροκίνηση, βάσει του πρωτοκόλλου WLTP). Η έκδοση HYBRID 180 e-EAT8, διαθέτει έναν κινητήρα PureTech 150 hp (110 kW) που συνδυάζεται με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα των 81 kW και το e-EAT8 (25 g εκπομπές C0₂ ανά km, και αυτονομία μέχρι 60 km με 100% ηλεκτροκίνηση, βάσει του πρωτοκόλλου WLTP).

Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της Peugeot ξεκίνησε πριν τρία χρόνια με το λανσάρισμα του e-208 και από τότε τα 100% ηλεκτρικά μοντέλα (e-208, e-2008, Traveller και Expert) και τα αντίστοιχα plug-in hybrids (3008 και 508) με το σήμα του λιονταριού, άφησαν τη σφραγίδα τους στην αγορά. Τους πρώτους πέντε μήνες του 2021, η Peugeot είναι δεύτερος full liner κατασκευαστής στην Ευρώπη σε ότι αφορά τις συνολικές πωλήσεις, και καταλαμβάνει ήδη την τρίτη θέση στις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων. Τα e-208 και e-2008 βρίσκονται στη 2η θέση στα αντίστοιχα BEV segments, κερδίζοντας μερίδιο μήνα με το μήνα.

"Ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής που εμείς ονομάζουμε "Power of Choice", η οποία δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει είτε ένα μοντέλο με συμβατικό κινητήρα, ή μία εξηλεκτρισμένη έκδοση, ανάλογα με τις δικές του ανάγκες. Οι εξαιρετικές επιδόσεις των πωλήσεων των εξηλεκτρισμένων μας μοντέλων, μας δείχνουν ότι στην Ευρώπη αυτή η στρατηγική αποδίδει καρπούς. Σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και οι αγορές όπου ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στα αρχικά του στάδια, θα χρησιμοποιήσουμε το χαρτοφυλάκιο των ηλεκτροκίνητων μοντέλων μας για να ξεχωρίσουμε ως καινοτόμος, premium και full liner μάρκα. Όπου κι αν είμαστε, θέλουμε να παίζουμε το ρόλο ενός πραγματικού μοχλού προόδου". δηλώνει η Linda Jackson, CEO της Peugeot.

Η στρατηγική του "Power of Choice" μπόρεσε να υλοποιηθεί χάρη στις πλατφόρμες πολλαπλών ενεργειακών επιλογών, οι οποίες μας έδωσαν τη δυνατότητα να εφοδιάσουμε κάθε μοντέλο με την τεχνολογία κίνησης που ικανοποιεί ακριβώς τις ανάγκες του κάθε πελάτη: ηλεκτρική, plug-in hybrid ή εσωτερικής καύσεως.

Για την Peugeot, η ηλεκτρική προσφορά περιλαμβάνει τόσο τα επιβατικά όσο και τα επαγγελματικά οχήματα. Η μάρκα προσφέρει μια 100% ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο της γκάμας των επαγγελματικών οχημάτων, δίνοντας στον επαγγελματία τη δυνατότητα πρόσβασης στις «πράσινες περιοχές» των μεγάλων πόλεων, χωρίς κανένα πρόβλημα, με χώρους φόρτωσης ακριβώς ίδιους με τις αντίστοιχες εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσεως.

Αξίζει να σημειωθεί πως το πανελλαδικό δίκτυο διανομέων της Peugeot είναι πλήρως εξηλεκτρισμένο από το τέλος του 2019, με 55 σημεία φόρτισης αλλά και με διαθέσιμα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και υβριδικές εκδόσεις για δοκιμαστική οδήγηση.

[Πηγή: Peugeot]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube