node/41293

Αυτή είναι η νέα εταιρική ταυτότητα της Peugeot

H Peugeot παρουσίασε τον νέο της λογότυπο που συμβολίζει τη συνολική αναβάθμιση της μάρκας.

Το λιοντάρι ήταν και είναι το σήμα της Peugeot. Όμως, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας έπρεπε να αλλάξει, όχι τόσο για την αλλαγή αυτή καθαυτή, αλλά για να σηματοδοτήσει την πλήρη αναθεώρηση των οχημάτων της μάρκας. 

Από το 1850, σήμερα, είναι η ενδέκατη φορά που αλλάζει το σήμα της εταιρείας όντας πιο εξορθολογισμένο, ποιοτικό και κομψό, όπως η ίδια η Peugeot λέει. 

lind

Αυτό σηματοδοτείται και από την αλλαγή που επήλθε στα αυτοκίνητα της εταιρείας τα τελευταία δέκα χρόνια, μια αλλαγή που επισφραγίζεται και από τις διεθνείς διακρίσεις που έχουν αποσπάσει μοντέλα της, όπως το e-Expert (International Van of the Year 2021), το Partner (International Van of the Year 2019) αλλά και τα «308», «3008» και «208», τα οποία απέσπασαν του τίτλο «Car Of The Year» το 2014, το 2017 και το 2020, αντίστοιχα.

Σε δηλώσεις της η CEO της Peugeot, Linda Jackson, αναφέρθηκε στα επόμενα βήματα της μάρκας και κυρίως στη στροφή προς τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης, υπογραμμίζοντας πως έως το τέλος του 2021 το 80% των πωλήσεών της Peugeot στην Ευρώπη θα αφορά εξηλεκτρισμένα μοντέλα.