node/36664

Αυστραλία: Κάμερες θα «συλλαμβάνουν» όσους οδηγούς μιλάνε στο κινητό

Πώς θα πιάνουν επ’ αυτοφώρω τους παραβάτες.

Το φαινόμενο της χρήσης κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση δεν είναι ελληνικό. Παγκοσμίως οι οδηγοί έχουν αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση εξάρτησης με τα κινητά τους τηλέφωνα, των οποίων η χρήση κατά την οδήγηση είναι άκρως επικίνδυνη, με τους ειδικούς να την παρομοιάζουν με την οδήγηση σε κατάσταση μέθης.

Έτσι η αστυνομία της Νέας Νότιας Ουαλίας αποφάσισε να εγκαταστήσει ειδικές κάμερες που θα φωτογραφίζουν τους οδηγούς που κάνουν χρήση του κινητού τους.

Μάλιστα, σε μια δοκιμαστική περίοδο που κράτησε έξι μήνες, οι κάμερες «σκάναραν» πάνω από 8,5 εκατ. οχήματα και εντόπισαν περισσότερους από 100.000 οδηγούς που έκαναν χρήση του κινητού τους τηλεφώνου. Μάλιστα οι κάμερες «συνέλαβαν» και έναν ο οποίος χρησιμοποιούσε ταυτόχρονα ένα τηλέφωνο και το iPad.

Το σύστημα ανίχνευσης των παραβατών οδηγών αποτελείται από δύο κάμερες που η μια φωτογραφίζει «κάθετα» το αυτοκίνητο στο ύψος του παρμπρίζ έτσι ώστε να φαίνεται αν ο οδηγός κρατά κινητό τηλέφωνο και η άλλη φωτογραφίζει τον αριθμό του αυτοκινήτου για να «πιστοποιεί» τον παραβάτη.

Το πρόστιμο ορίζεται σε 344 δολάρια Αυστραλίας (περίπου € 212).

Να πούμε πως στην Αυστραλία οι οδηγοί επιτρέπεται να χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα μόνον μέσω Bluetooth. Ωστόσο, είναι παράνομο να αγγίζετε ένα τηλέφωνο ενώ οδηγείτε εκτός από το να το δώσετε σε έναν επιβάτη για να απαντήσει την κλήση. Η απαγόρευση ισχύει ακόμη και για τους οδηγούς που είναι ακινητοποιημένοι σε κόκκινα φώτα ή έχουν κολλήσει σε μποτιλιάρισμα.
 

node/40198

EuroNCAP: Πέντε αστέρια για το VW ID.3 [video]

Δείτε αναλυτικά τη βαθμολογία που πήρε το VW ID.3 από τον EuroNCAP.

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

EuroNCAP: Πέντε αστέρια για το VW ID.3 [video]

«Το ID.3 αντιπροσωπεύει το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η κλιματική αλλαγή μας ωθεί να προσαρμοστούμε σε ένα καθαρότερο μέλλον και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα γίνουν ο κανόνας τα επόμενα χρόνια. Ο οργανισμός EuroNCAP θα συνεχίσει να δοκιμάζει αυτά τα αυτοκίονητα για να διασφαλίσει ότι η διάσωση του πλανήτη από ρύπους δεν επιβαρύνει την ασφάλεια και χαίρομαι που βλέπω ότι το ID.3 δεν συμβιβάζεται στις προδιαγραφές ασφαλείας».
Με αυτά τα λόγια ο Michiel van Ratingen, γενικός γραματέας του EuroNCAP σχολιάσε τα αποτελέσματα των δοκιμών πρόσκρουσης του VW ID.3, του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της VW, το οποίο και συγκέντρωσε την ανώτερη βαθμολογία των 5 αστεριών. 

id.3 crash

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα αποτελέσματα των δοκιμών το ID.3 διατήρησε ακέραιο το χώρο των επιβατών, παρέχοντας σε αυτούς καλή προστασία τόσο σε μετωπική όσο και σε πλάγια σύγκρουση. Η βαθμολογία που συγκέντρωση για τους επιβάτες έφτασε το 87%. 
Αντίστοιχα η βαθμολόγια για την προστασία των παιδιών (με αυτά να κάθονται στα ειδικά καθίσματα) έφτασε το 89%, με την αξιολόγηση για την προστασία των πεζών να φτάνει το 71%, ενώ στο 88% κυμάνθηκε η βαθμολογία των συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. 


Ειδική μνεία γίνεται από τον οργανισμό στο σύστημα multi-collision braking system, που επεμβαίνει στα φρένα μετά από μία σύγκρουση, ώστε να αποτρέψει ανεξέλεγκτη περαιτέρω κίνηση του οχήματος, καθώς και στο σύστημα e-Call που στέλνει αυτόματα μήνυμα σε υπηρεσίες άμεσης βοήθειας, ενημερώνοντας και για το σημείο που σημειώθηκε το ατύχημα. 

node/40197

O Jorge Diez αναλαμβάνει διευθυντής σχεδιασμού σε SEAT και Cupra

Μετακομίζει από την Audi στη SEAT, στην οποία και παλαιότερα είχε υπηρετήσει από τη θέση του επικεφαλής του εξωτερικού σχεδιασμού. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

O Jorge Diez αναλαμβάνει διευθυντής σχεδιασμού σε SEAT και Cupra

Ο Jorge Diez αναλαμβάνει τη θέση του διευθυντή σχεδιασμού τόσο για τη SEAT όσο και για την Cupra από την 1η Δεκεμβρίου.
Ο Diez είχε διατελέσει επικεφαλής του εξωτερικού σχεδιασμού της SEAT μεταξύ 2011 και 2014.

Εργάστηκε τόσο για τη VW όσο και για την Audi στη Γερμανία, επιστρέφοντας στην τελευταία το 2014, προκειμένου να δουλέψει σε αυτήν αλλά και στις Lamborghini και Ducati ως διευθυντής του concept design. Κατά την πρώτη του περίοδο στο Audi, δημιούργησε μοντέλα όπως το TT δεύτερης γενιάς και το A7 Sportback της πρώτης γενιάς.

Όσο για την πρώτη του θητεία στη SEAT είχε «υπογράψει» μερικά από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως το Leon τρίτης γενιάς, το Ibiza τέταρτης γενιάς και το Ateca, το πρώτο SUV της SEAT.

«Ο Jorge Díez είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους σχεδιαστές στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η υπογραφή του είναι σε πολλά από τα βασικά μας αυτοκίνητα τηςτελευταίας δεκαετίας, όπως το Leon, το Ateca και το Ibiza, και είναι υπέροχο το ότι επιστρέφει στη SEAT. Η διεθνής του εμπειρία, η έμπνευση από τη Βαρκελώνη και οι αξίες των SEAT και CUPRA θα αντικατοπτρίζονται στα μοντέλα που θα παρουσιάσουμε τα επόμενα χρόνια », δήλωσε ο πρόεδρος της SEAT και της Cupra, Wayne Griffiths.

0 Jorge Díez (θα αναφέρεται στον Executive Vice-President for Research and Development της SEAT, Dr. Werner Tietz), είναι πτυχιούχος τεχνικός μηχανικός στο Industrial Design από το Cardenal Herrera University of Valencia και κάτοχος Master degree in Car Design από το Polytechnic University of Valencia καθώς και Master degree από το London Royal College of Art.

TAGS