node/31675

Aston Martin Valkyrie εναντίον Porsche για το ρεκόρ στο Ring

O τιμ μάνατζερ της Red Bull υποστηρίζει ότι του hypercar των εκατομμυρίων της Aston θα είναι ταχύτερο από το αγωνιστικό της Porsche στο Nürburgring.

Ο επικεφαλής του τιμ της Red Bull Formula 1, Christian Horner, δηλώνει σίγουρος ότι η επερχόμενη Aston Martin Valkyrie θα θέσει εκ νέου το ρεκόρ στο Nürburgring, ούσα ταχύτερη από τη νικηφόρα Porsche στις 24 Ώρες του Le Mans, 919 Hybrid.

Μιλώντας στο αυστριακό GP του περασμένου Σαββατοκύριακου, ο Horner δήλωσε στο Racefans ότι αντίθετα με ένα μονοθέσιο της F1, η Valkyrie της Aston Martin έχει καλύτερες πιθανότητες να κατατροπώσει την εξαιρετικά βελτιωμένη 919 Hybrid Evo που την περασμένη εβδομάδα έθεσε νέο ρεκόρ στο Nordschliefe.

«Δεν είμαι σίγουρος ότι ένα μονοθέσιο της Formula 1 θα μπορούσε πραγματικά να το κάνει, αλλά νομίζω ότι η Valkyrie -η έκδοση πίστας, βέβαια- θα μπορούσε να είναι υποψήφια», είπε.

aston martin valkyrie

Αν έχει δίκιο, η Valkyrie θα πρέπει να γυρίσει τα 21 km της Πράσινης Κόλασης με μέση ωριαία ταχύτητα μεγαλύτερη από 238 km/h για να έχει την πιθανότητα να σπάσει τα 5’ 19” 55 της Evo.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Aston Martin Valkyrie σε μορφή (σχεδόν) παραγωγής

Ευτυχώς, το πρώτο υπέρ- hypercar της Aston Martin - τουλάχιστον στα χαρτιά- βρίσκεται σε καλή φόρμα απέναντι στο ώριμο πια αγωνιστικό WEC της Porsche.

Σε διαμόρφωση AMR Pro, η Aston Martin λέει ότι η Valkyrie μπορεί να καταταχθεί στο τοπ 10 της σειράς εκκίνησης σε οποιοδήποτε Grand Prix.

aston martin valkyrie

Αυτό το πετυχαίνει εν μέρει χάρη στα τεράστια αεροδυναμικά βοηθήματα και το βάρος της που είναι κάτω από τα 1.000 kg. Συστατικά και προδιαγραφές που καθιστούν τη Valkyrie AMR Pro ικανή να φτάσει τα απίστευτα 3g στις στροφές με νορμάλ λάστιχα δρόμου και να αναπτύξει κάθετη αεροδυναμική πίεση 1.816 kg στην τελική του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Aston Martin Valkyrie δεν θα έχει ηχοσύστημα

Εκτός από την εξαιρετικά ελαφριά αγωνιστική ανάρτηση, κάτω από το πίσω καπό βρίσκεται ένα 6,5λιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ V12 που διαθέτει ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας, το οποίο, συνολικά, ανεβάζει την ισχύ της Aston σε περισσότερα 1.100 άλογα.

aston martin valkyrie

Η τιμή της Valkyrie θα ξεκινά από τα £2,5 εκατ. (2,8 εκατ. ευρώ) για το αυτοκίνητο δρόμου και, τόσο η νορμάλ έκδοση όσο και η AMR Pro, επωφελούνται ενός σχεδιασμού που έγινε υπό την επίβλεψη του αρχισχεδιαστή της F1, Adrian Newey.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Με πραγματική φεγγαρόσκονη η βαφή της Aston Martin Valkyrie

Ο Horner δεν μπορούσε να προσδιορίσει με ακρίβεια πότε η κορυφαία Aston Martin θα επιχειρήσει να σπάσει το ρεκόρ στο Ring, αλλά είπε στο blog του motorsport:

«Είναι ένα δυο χρόνια μακριά, επειδή το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα στο σχεδιαστήριο, αλλά θα εκπλαγώ αν δεν θα είχε τη δυνατότητα να το κάνει».

aston martin valkyrie

node/40201

Το VW Group αναζητά αγοραστές για την Ducati

Στο πλαίσιο της γενικότερης αναδιάρθρωσης που προβλέπει το νέο πενταετές της πρόγραμμα. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το VW Group αναζητά αγοραστές για την Ducati

Το Volkswagen Group αναζητά πιθανούς πλειοδότες για τη μάρκα Ducati σκοπεύοντας να την πουλήσει πριν προχωρήσει τον επόμενο μήνα στην ανακοίνωση του νέου πενταετούς προγράμματος αναδιάρθρωσης της πολιτικής του. 

Όπως αναφέρει το Reuters, στο πλαίσιο του παραπάνω προγράμματος, η VW θα επανεξετάσει το μέλλον της μάρκας Ducati καθώς και αυτό της Lamborghini και της Bugatti.

Η Volkswagen αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο στάδιο ενδελεχούς ανάλυσης των στοιχείων που αφορούν στο μέλλον των Lamborghini, Bugatti και Ducati στο πλαίσιο της ευρύτερης αναζήτησης οικονομιών κλίμακας καθώς μετατοπίζεται σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής.

Το αν η Volkswagen θα ξεκινήσει μια επίσημη διαδικασία πώλησης είναι ακόμα αβέβαιο, σημειώνει το δημοσίευμα. Να σημειώσουμε πως η Volkswagen επιχείρησε να πουλήσει τη Ducati το 2017, όταν η Bajaj Auto BAJA.NS σε συνεργασία με την KTM, καθώς και οι Polaris και ιδιωτικοί επενδυτικοί όμιλοι Bain, PAI και Investindustrial εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους να αγοράσουν την ιταλική μάρκα.
Η πώληση τότε σκόνταψε στην αντίδραση των εργαζομένων. 

node/40197

O Jorge Diez αναλαμβάνει διευθυντής σχεδιασμού σε SEAT και Cupra

Μετακομίζει από την Audi στη SEAT, στην οποία και παλαιότερα είχε υπηρετήσει από τη θέση του επικεφαλής του εξωτερικού σχεδιασμού. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

O Jorge Diez αναλαμβάνει διευθυντής σχεδιασμού σε SEAT και Cupra

Ο Jorge Diez αναλαμβάνει τη θέση του διευθυντή σχεδιασμού τόσο για τη SEAT όσο και για την Cupra από την 1η Δεκεμβρίου.
Ο Diez είχε διατελέσει επικεφαλής του εξωτερικού σχεδιασμού της SEAT μεταξύ 2011 και 2014.

Εργάστηκε τόσο για τη VW όσο και για την Audi στη Γερμανία, επιστρέφοντας στην τελευταία το 2014, προκειμένου να δουλέψει σε αυτήν αλλά και στις Lamborghini και Ducati ως διευθυντής του concept design. Κατά την πρώτη του περίοδο στο Audi, δημιούργησε μοντέλα όπως το TT δεύτερης γενιάς και το A7 Sportback της πρώτης γενιάς.

Όσο για την πρώτη του θητεία στη SEAT είχε «υπογράψει» μερικά από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως το Leon τρίτης γενιάς, το Ibiza τέταρτης γενιάς και το Ateca, το πρώτο SUV της SEAT.

«Ο Jorge Díez είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους σχεδιαστές στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η υπογραφή του είναι σε πολλά από τα βασικά μας αυτοκίνητα τηςτελευταίας δεκαετίας, όπως το Leon, το Ateca και το Ibiza, και είναι υπέροχο το ότι επιστρέφει στη SEAT. Η διεθνής του εμπειρία, η έμπνευση από τη Βαρκελώνη και οι αξίες των SEAT και CUPRA θα αντικατοπτρίζονται στα μοντέλα που θα παρουσιάσουμε τα επόμενα χρόνια », δήλωσε ο πρόεδρος της SEAT και της Cupra, Wayne Griffiths.

0 Jorge Díez (θα αναφέρεται στον Executive Vice-President for Research and Development της SEAT, Dr. Werner Tietz), είναι πτυχιούχος τεχνικός μηχανικός στο Industrial Design από το Cardenal Herrera University of Valencia και κάτοχος Master degree in Car Design από το Polytechnic University of Valencia καθώς και Master degree από το London Royal College of Art.

TAGS