Άρχισαν τα (γνωστά) όργανα στην Alfa Romeo

Άρχισαν τα (γνωστά) όργανα στην Alfa Romeo

Καθυστερήσεις στο λανσάρισμα νέων μοντέλων τινάζουν τα χρονοδιαγράμματα και απομακρύνουν την εταιρεία από τους στόχους και την κερδοφορία.

Ο Sergio Marchionne, διευθύνων σύμβουλος της Fiat Chrysler Automobiles, ανακοίνωσε ότι η Alfa Romeo θα επανασχεδιάσει την στρατηγική της στην Κίνα, κομμάτι του παγκόσμιου πλάνου πωλήσεων 2018 της εταιρείας.   

Η Fiat Chrysler Automobiles θα αναθεωρήσει τα σχέδιά της για την Κίνα, εξ αιτίας της επιβράδυνσης της εκεί αγοράς. Αλλά λέει ότι όλα τα προγραμματισμένα μοντέλα θα συνεχίσουν να εξελίσσονται και πιθανώς θα αλλάξει η σειρά στο λανσάρισμά τους. Η εταιρεία θα επικεντρωθεί στα μοντέλα που ταιριάζουν στις ευρωπαϊκές και στις βορειοαμερικανικές αγορές, σε βάρος της κινεζικής, με τις λεπτομέρειες αυτής της αλλαγής να παραπέμπονται για να ανακοινωθούν τον Ιανουάριο.

H «απόβαση» της Alfa Romeo στην Κίνα αποτελεί μέρος ενός τεράστιου επενδυτικού σχεδίου 5 δισ. ευρώ που έχει στόχο να πετύχει 400.000 ετήσιες πωλήσεις μέχρι το 2018. Ο Marchionne λέει ότι η FCA συνεχίζει να υποστηρίζει αυτούσιους τους στόχους του πρότζεκτ, καθώς ό,τι απωλέσει από την κινεζική αγορά θα μπορούσαν να το απορροφήσουν οι βορειοαμερικανικές και ευρωπαϊκές αγορές. Ο Marchionne μιλώντας για τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου 2015 της FCA σχολίασε ότι η Alfa Romeo «θα συνεχίσει να ποντάρει στην Κίνα», αλλά «οι προσδοκίες για τον όγκο πωλήσεων που της αναλογεί στα 400.000 αυτοκίνητα (σ.σ. 20%) που στοχεύουμε να πουλήσουμε μέχρι το 2018 δεν είναι επιτεύξιμος».


Ο Sergio Marchionne διατείνεται ότι η Αlfa θα πιάσει τους στόχους, οι αναλυτές όχι.

Πρόσφατα, ο Harald Wester, επικεφαλής της Alfa Romeo, επιβεβαίωσε ότι η μιλανέζικη φίρμα θα λανσάρει στο σύνολο οκτώ νέα μοντέλα τα επόμενα χρόνια, με το πρώτο να είναι η νέα Giulia. Τα επόμενα στη λίστα είναι δύο νέες Giulietta, μία σεντάν και μια 5θυρη, το πρώτο SUV της εταιρείας, ένα μεγάλο σεντάν και ένα μεγάλο crossover, βασισμένο στη νέα πλατφόρμα Giorgio, την ίδια με αυτή της Giulia.

Βέβαια όλα τα παραπάνω είναι η μια όψη του νομίσματος. Η άλλη όμως πόρρω απέχει από τα δηλωθέντα, καθώς η FCA αντιμετωπίζει ήδη καθυστερήσεις στην παραγωγή των δύο πρώτων νέων μοντέλων της.

Η σφόδρα αναμενόμενη Giulia Quadrifoglio, η ναυαρχίδα επιδόσεων της Alfa που αναβιώνει το ιστορικό όνομα, αρχικά ήταν προγραμματισμένη για ξεκινήσει τις πωλήσεις της στο τέλος του 2015. Ωστόσο, δύο από τους προμηθευτές της Alfa Romeo ενημέρωσαν την εφημερίδα Automotive News Europe ότι οι καθυστερήσεις οδηγούν εκτός προγράμματος το πρότζεκτ για τουλάχιστον έξι μήνες. Οι προμηθευτές υπαινίχθηκαν ότι η καθυστέρηση της Giulia QV οφείλεται αποκλειστικά στην Alfa που διενεργεί την τελική ανάλυση των χαρακτηριστικών ασφαλείας και οδικής συμπεριφοράς, και η οποία δεν είναι η αναμενόμενη.

Τα παραπάνω επηρεάζουν και την υπόλοιπη γκάμα της Giulia που περιλαμβάνει τις νέες εκδόσεις 2.0 βενζίνης και 2.2 ντίζελ. Με σκοπούμενη διάθεση τις ευρωπαϊκές αγορές τον Μάρτιο του 2016, δεν θα τα καταφέρουν να είναι έτοιμες ούτε στο τέλος του 2016, σύμφωνα με τους προμηθευτές. Επιπλέον, το πρώτο SUV της φίρμας που θα πατά επίσης στην πλατφόρμα της Giulia δεν θα είναι έτοιμο νωρίτερα από τους πρώτους μήνες του 2017, εννέα μήνες αργότερα βάσει του ισχύοντος προγράμματος.

Οι καθυστερήσεις αυτές θα μπορούσαν να ανατρέψουν πλήρως το πρόγραμμα της Alfa Romeo για 400.000 πωλήσεις μέχρι το 2018. Η εγνωσμένου κύρους αναλύτρια εταιρεία προβλέψεων της αυτοκινητοβιομηχανίας HIS Automotive προβλέπει ότι το 2018, η Alfa Romeo μόλις που θα μπορέσει να ξεπεράσει τις 230.000 πωλήσεις ή το 57.5% του στόχου.

[Πηγή Automotive News]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube