
Ανταλλακτικά Dacia φτιαγμένα από τη Nissan στην Ισπανία
Παρόλο που η Nissan ετοιμάζεται να κλείσει το εργοστάσιο της Βαρκελώνης, δεν αφήνει την Ισπανία. Στην Cantabria θα συνεχίσει να κατασκευάζει ανταλλακτικά για το Qashqai και άλλα μοντέλα της Συμμαχίας, όπως το Dacia Sandero και το Logan.


Για τους εργαζομένους της Nissan στην Ευρώπη, τον τελευταίο δεν υπάρχουν καλά νέα. Σε μεγάλη δυσκολία, ζητείται από τον ιαπωνικό κατασκευαστή να μειώσει το φτερό και να δώσει προτεραιότητα στη συνεργάτη της Renault. Ακόμα κι αν το κλείσιμο του έχει αναβληθεί για λίγους μήνες, το εργοστάσιο της Βαρκελώνης που συναρμολογεί το Navara pickup είναι ήδη καταδικασμένο.
Ακόμα κι αν η Nissan ετοιμάζεται να κλείσει το εργοστάσιο της Βαρκελώνης όπου συναρμολογεί το Navara pickup, ο κατασκευαστής δεν αφήνει την Ισπανία για όλα αυτά. Βρίσκεται επίσης στην Cantabria όπου κατασκευάζει ανταλλακτικά για το Qashqai και άλλα μοντέλα του ομίλου Renault, όπως το Dacia Sandero και το Logan.
Για τους υπαλλήλους της Nissan στην Ευρώπη, πρόσφατα τα καλά νέα ήταν λιγοστά. Σε μεγάλη δυσκολία, ο Ιάπωνας κατασκευαστής καλείται να μειώσει το δικό του όγκο παραγωγής και να δώσει προτεραιότητα στα μοντέλα της Renault. Ακόμα κι αν το κλείσιμο του έχει αναβληθεί για λίγους μήνες, το εργοστάσιο της Βαρκελώνης που συναρμολογεί το pick-up Navara είναι ήδη καταδικασμένο.
Από την άλλη πλευρά, για το χυτήριο της Cantabria, που βρίσκεται στην ομώνυμη επαρχία στα δυτικά της χώρας των Βάσκων, ο άνεμος φαίνεται να είναι πιο ευνοϊκός. Εκτός από τα δισκόφρενα του μελλοντικού Qashqai, σύντομα θα δρομολογήσει νέα εξαρτήματα προς κατασκευή, χάρη στην Dacia. Η ρουμανική φίρμα του ανέθεσε το καθήκον να φτιάχνει τα τύμπανα φρένων και άξονες για τα Sandero και Logan ΙΙΙ.

Συνολικά, περισσότερες από 1,2 εκατομμύρια μονάδες ετησίως προγραμματίζονται να χρειάζονται αυτά τα δύο best-seller και περισσότερες από 600.000 για το επόμενο κόμπακτ SUV της Nissan. Αυτό δικαιολογεί την επένδυση 7 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία ήταν απαραίτητη για την προσαρμογή του εργοστασίου Los Corrales de Buelna προκειμένου να επαναδραστηριοποιηθεί.
Με έτος ίδρυσης το 1906, επομένως, το χυτήριο αυτό στην Ιβηρική εξακολουθεί να έχει λαμπρό μέλλον εμπρός του. Ειδικά επειδή παράγει επίσης εξαρτήματα για πολλά άλλα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας, καθώς και για τα Renault Captur, Mégane και Kadjar, ακόμη και για γεωργικά και βιομηχανικά μηχανήματα.
