node/39589

Αγόρασε Lamborghini Huracán Evo με το βοήθημα για τον κορονοϊό!

Ο 29χρονος ξόδεψε μισό εκατομμύριο σε αυτοκίνητα, κοσμήματα και ξενοδοχεία προτού αποκαλυφθεί η απάτη.

Ένας 29χρονος εν'ονόματι David Τ.Hines από το Miami των ΗΠΑ, χρησιμοποίησε το βοήθημα του COVID-19 για να αγοράσει μεταξύ άλλων μια Lamborghini Huracán Evo!

Ο άντρας εκμεταλλεύτηκε το Paycheck Protection Program που έδινε τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να πάρουν δάνεια με ευνοικούς όρους έτσι ώστε να πληρώσουν τους εργαζόμενους τους κατά τη διάρκεια του lockdown. Τον περασμένο Μάιο, ο Hines έκανε αίτηση για δάνειο ύψους $3.984.557 το οποίο έλαβε σε τρεις δόσεις, ενώ συνέχισε να ζητά περισσότερα με τελικό στόχο τα $13.540.000 (!) Ενδεικτικά, το μηνιαίο κόστος μισθοδοσίας για 70 εργαζόμενους στις 4 επιχειρήσεις του ήταν περίπου $200.000 ενώ ο ίδιος είχε δηλώσει πως είναι $4.000.000.

Σύμφωνα με τις αρχές, ο επιχειρηματίας πρόλαβε να ξοδέψει περίπου $500.000 από τα χρήματα που έλαβε, προτού η κυβέρνηση ξεκινήσει την έρευνα και η τράπεζα Bank of America παγώσει τους λογαριασμούς του. Όπως αποκαλύφθηκε, ο Hines δεν είχε ξοδέψει ούτε δολλάριο σε μισθοδοσία. Αντί για αυτό, αγόρασε μια μπλε Lamborghini Huracán Evo έναντι $318.497, έστειλε στη μητέρα του $60.000, ξόδεψε $4.000 στο κατάστημα Saks Fifth Avenue, $8.500 στο κοσμηματοπωλείο Graff και $7.000 στο ξενοδοχείο Setai στο Miami.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Lamborghini Huracán Evo

Το ειρωνικό της υπόθεσης είναι πως η απάτη αποκαλύφθηκε μετά από τροχαίο ατύχημα στο οποίο ενεπλάκη ο Hines με την μπλε Lamborghini τον Ιούλιο. Η αστυνομία κατέσχεσε το υπεραυτοκίνητο και έτσι γεννήθηκαν υποψίες που οδήγησαν σε έρευνες από έξι (!) υπηρεσίες της κυβέρνησης (FDIC-OIG, USPIS, IRS-CI, BA-OIG, Board of Governors of the Federal Reserve System και το Bureau of Consumer Financial Protection-OIG).

Στις αρχές της εβδομάδας, το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ ανακοίνωσε πως ο Hines κατηγορείται για τραπεζική απάτη, ψευδείς δηλώσεις σε χρηματοπιστωτικό ίδρυμα και συναλλαγές με παράνομα έσοδα. Η μέγιστη ποινή που μπορεί να του επιβληθεί είναι 70 χρόνια φυλάκισης, ενώ μέχρι τον Οκτώβριο που θα γίνει η δίκη του έχει επιτραπεί να ζει με τη μητέρα του φορώντας πομπό GPS. Ο δικηγόρος του, Chad Piotrowski, δήλωσε πως ο Hines είναι πράγματι ιδιοκτήτης επιχειρήσεων και όπως εκατομμύρια άλλοι πολίτες ένιωσε τις οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας και θέλει να πει την ιστορία από τη δική του πλευρά όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή.

[Πηγή: Autoblog.com]

node/39677

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Η Manthey-Racing βελτιώνει την κορυφαία έκδοση πίστας της Porsche 991.2 στη δύση της καριέρας της.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Μετά από τη βελτιωμένη Porsche 911 GT2 RS MR που το 2018 έκανε ρεκόρ γύρου 6’ 40” 33 στο Nürburgring (7" πιο γρήγορη από την εργοστασιακή 911 GT2 RS), η Manthey-Racing επιστρέφει με ένα πλήρες βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 RS το οποίο απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν ένα όχημα απόλυτα στημένο για την πίστα.

Το μοντέλο βασίζεται στην GT3 RS της γενιάς 991.2 καθώς αυτή βρίσκεται στη δύση της καριέρας της λίγο πριν από την πρεμιέρα της αντίστοιχης έκδοσης της 992.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την 991.2 Porsche 911 GT3 RS [video]

Αισθητικά, η 911 GT3 RS MR ξεχωρίζει χάρη στους προαιρετικούς τροχούς από μαγνήσιο με αεροδυναμικά καλύμματα από ανθρακονήματα, τα επιπλέον πτερύγια στον προφυλακτήρα, τις προεκτάσεις των μαρσπιέ, τη μεγάλη σταθερή φτερούγα στην ουρά από ανθρακονήματα και το νέο ανθρακονημάτινο κάλυμμα του κινητήρα.

Porsche 911 GT3 RS MR

Όλα αυτά προστέθηκαν με γνώμονα τη βελτίωση της παραγωγής κάθετης δύναμης στην πίστα και τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, όμως οι επεμβάσεις δε σταματούν εκεί. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση MR coilover kit με σφιχτότερα ελατήρια και αναβαθμισμένα τακάκια των φρένων. Η Manthey-Racing εξέλιξε τα εν λόγω εξαρτήματα μετά από δοκιμές σε διάφορες πίστες ανά τον κόσμο, χρησιμοποιώντας την εμπειρία της από τους αγώνες.

Όσοι ενδιαφέρονται για αναβάθμιση της δικής τους GT3 RS μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία για αγορά και τοποθέτηση του kit. Δε γνωρίζουμε το κόστος του πακέτου αλλά αν κρίνουμε από την 911 GT2 RS MR δεν θα είναι φθηνό καθώς εκεί οι επεμβάσεις κόστιζαν €95.000!

[Πηγή: Manthey-Racing]

node/39674

Τι θα λέγατε για ένα Peugeot 508 coupé;

Το Peugeot Palladium είναι μια ανεξάρτητη σχεδιαστική μελέτη για δίπορτο γαλλικό coupé με αρκετά στοιχεία από muscle car.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Τι θα λέγατε για ένα Peugeot 508 coupé;

Μπορεί οι εποχές των 406 coupé (1996) και 407 coupé (2005) να έχουν περάσει προπολού και το νέο Peugeot 508 να μην ακολούθησε την παράδοση με μια αντίστοιχη έκδοση, όμως ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Ali Shoghimojarad οραματίστηκε ένα δίθυρο premium coupé με τα σήματα της γαλλικής φίρμας - το Peugeot Palladium.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Peugeot μας εξηγεί γιατί έχουν πεθάνει τα coupé

Ο Ιρανός σχεδιαστής ολοκλήρωσε το project κατά τη διάρκεια του master του στο αμερικανικό College for Creative Studies. Στόχος ήταν να σχεδιάσει ένα μοντέλο που θα βοηθούσε την Peugeot να επιστρέψει υποθετικά στην αγορά της Βόρειας Αμερικής από το 2026.

Όπως βλέπουμε από τις εικόνες, ο Ali συνδύασε στοιχεία από τη σχεδιαστική γλώσσα των μοντέλων παραγωγής της Peugeot με στοιχεία από muscle cars, εμπνευσμένος από την επερχόμενη συγχώνευση Groupe PSA και FCA Group στον όμιλο Stellantis.

Πιο συγκεκριμένα, η γρίλια, το αιχμηρό ρύγχος, τα επιθετικά εμπρός φώτα με τις χαρακτηριστικές κάθετες προεκτάσεις, η ενιαία εισαγωγή αέρα χαμηλά στον προφυλακτήρα και τα τριπλά γραφικά στα πίσω φώτα, είναι όλα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα Peugeot.

Peugeot Palladium

Το προφίλ έχει αναλογίες τριών όγκων πισωκίνητου, εμπροσθιομήχανου μοντέλου με μακρύ καπό, τροχούς μεγάλης διαμέτρου, μεγάλες πόρτες, "αόρατα" πλευρικά παράθυρα βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος, αυξημένη κλίση της οροφής προς τα πίσω και μακριά ουρά με έντονες πτυγχώσεις. Επιπλέον, οι δυναμικές γραμμές στο καπό, η οριζόντια character line που διατρέχει όλο το μήκος του αμαξώματος, το μυώδες προφίλ και τα όμορφα τονισμένα φτερά είναι στοιχεία που προσδίδουν δυναμισμό.

Ιδανικά, το Peugeot Palladium θα βασιζόταν σε μια ηλεκτρική ή υβριδική πισωκίνητη πλατφόρμα η οποία θα του επέτρεπε να κινηθεί σε premium μονοπάτια και να τοποθετηθεί απέναντι σε μοντέλα όπως το Polestar 1.

Γνωρίζουμε πως η Peugeot δεν μπορεί να διαθέσει τα κεφάλαια που απαιτούνται για την εξέλιξη ενός τέτοιου νέου μοντέλου το οποίο πιθανότατα δεν θα ήταν κερδοφόρο στην αγορά λόγω της μεγάλης προτίμησης που δείχνει ο κόσμος σε SUV. Παρόλα αυτά, δεν μπορούμε παρά να δεχτούμε πως ένα γαλλικό coupé θα ήταν ευπρόσδεκτο από το σύνολο της αυτοκινητιστικής κοινότητας. Οπότε θα κλείσουμε με ένα "ποτέ μη λες ποτέ" και θα συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε κάθε σχέδιο - ανεξάρτητου σχεδιαστή ή μη - το οποίο διευρύνει τους ορίζοντες της κάθε εταιρείας και εξάπτει τη φαντασία μας.

Σημείωση: Το Peugeot Palladium είναι μια δημιουργία του ανεξάρτητου σχεδιαστή Ali Shoghimojarad και δεν σχετίζεται με την Peugeot ή το σχεδιαστικό της κέντρο.

[Πηγή: CarExpert]