node/34597

Το 71% των Αμερικανών φοβάται τα αυτόνομα οχήματα

Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης παραμένει χαμηλή σύμφωνα με έρευνα της AAA

Η American Automobile Association (AAA), δημοσίευσε μια νέα έρευνα για την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι Αμερικανοί στην αυτόνομη οδήγηση, η οποία έδειξε πως το 71% των ερωτηθέντων φοβάται να μπει σε κάποιο αυτόνομο όχημα.

Η έρευνα που έχει περιθώριο σφάλματος 4%, έγινε μέσω σταθερών και κινητών τηλεφώνων τον Ιανουάριο του 2019 με συνεντεύξεις σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.008 Αμερικανών, άνω των 18 ετών.

Τα αποτελέσματα στο κύριο ερώτημα δεν διαφέρουν σημαντικά από αυτά του 2018 (73%) όμως είναι αρκετά χειρότερα σε σύγκριση με το 2017 (63%). Οι ειδικοί θεωρούν πως αυτή η αλλαγή οφείλεται στα ατυχήματα που έγιναν με αυτόνομα οχήματα μέσα στα τελευταία δύο χρόνια, τα οποία πήραν αρκετή δημοσιότητα.

Η έρευνα έδειξε επίσης πως οι Αμερικανοί είναι πιο δεκτικοί σε πιο περιορισμένες εφαρμογές της τεχνολογίας όπως τα αυτόνομα οχήματα που κινούνται σε χαμηλές ταχύτητες και σε μικρές διαδρομές στα αεροδρόμια (53%) και τα πλήρως αυτόνομα οχήματα delivery φαγητού (44%). Παρόλα αυτά, μόνο 1 στους 5 δήλωσε πως αισθάνεται άνετα με την ιδέα ότι κάποιος δικός τους άνθρωπος βρίσκεται σε πλήρως αυτόνομο όχημα.

waymo

Σύμφωνα με την ΑΑΑ, το κλειδί για να νιώσουν πιο άνετα οι πολίτες με τα πλήρως αυτόνομα οχήματα θα είναι να γεφυρωθεί το χάσμα ανάμεσα στην αντίληψη που έχουν για την τεχνολογία των αυτοματοποιημένων οχημάτων και την πραγματικότητα στο πως αυτή λειτουργεί στα μοντέλα του σήμερα.

Ο Greg Brannon, υπεύθυνος του τμήματος Automotive Engineering και Industry Relations της AAA, δήλωσε: "Η τεχνολογία των αυτοματοποιημένων οχημάτων εξελίσσεται σε δημόσια σκηνή και αυτό επηρεάζει το πως νιώθουν οι καταναλωτές για αυτήν. Αν έχουν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με ένα ημιαυτόνομο ή ένα πλήρως αυτόνομο όχημα, θα φύγει ένα κομμάτι του μυστηρίου, ανοίγοντας την πόρτα για μεγαλύτερη αποδοχή της τεχνολογίας."

Πολλά από τα σημερινά μοντέλα εξοπλίζονται με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού τα οποία θεωρούνται ως τα πρώτα συστατικά για την πλήρως αυτόνομη οδήγηση. Η έρευνα της AAA έδειξε πως η συχνή αλληλεπίδραση με τέτοια συστήματα όπως η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, το ενεργό cruise control, το αυτόματο παρκάρισμα και το αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης, βελτιώνει σημαντικά το πόσο άνετα νιώθουν οι καταναλωτές με τα αυτόνομα οχήματα. Κατά μέσο όρο, οι οδηγοί που έχουν χρησιμοποιήσει ένα από αυτά τα συστήματα είναι κατά 68% πιο πιθανό να τα εμπιστευτούν σε σύγκριση με τους οδηγούς που δεν έχουν ανάλογη εμπειρία.

tesla autopilot

Το 55% των Αμερικανών πιστεύει πως μέχρι το 2029 τα περισσότερα αυτοκίνητα θα έχουν τη δυνατότητα να οδηγούνται από μόνα τους, κάτι που φαντάζει υπεραισιόδοξο αν υπολογίσουμε τον αριθμό των οχημάτων που βρίσκονται σήμερα στο δρόμο. Αυτοί που δηλώνουν σκεπτικοί για το αν θα πλήρως αυτόνομα οχήματα θα φτάσουν τόσο σύντομα, θέτουν ως επιχειρήματα την έλλειψη εμπιστοσύνης σε αυτά, το ότι οι ίδιοι δεν θέλουν να σταματήσουν να οδηγούν, το ότι η τεχνολογία δεν θα είναι έτοιμη και το ότι η κατάσταση του οδικού δικτύου δεν είναι αρκετά καλή για να την υποστηρίξει.

Οι ειδικοί από τη μεριά τους συμφωνούν πως ένας στόλος πλήρως αυτόνομων οχημάτων είναι ακόμη δεκαετίες μακριά, όμως παραδέχονται πως αυτοκίνητα με μεγαλύτερο βαθμό αυτονομίας θα βρίσκονται στους δρόμους μέσα στα επόμενα χρόνια.

node/39480

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Μετατροπή του Honda Jazz σε όχημα εκτός δρόμου!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Το Honda Jazz (γνωστό με το όνομα Fit στις ΗΠΑ) είναι ένα μοντέλο που φημίζεται για την πρακτικότητά του, όμως κανείς μέχρι στιγμής δεν είχε φανταστεί πως θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για ένα πραγματικό εκτός δρόμου εργαλείο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Δημιουργός του οχήματος που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ο Jefferson Baluyot Palma. Όλα ξεκίνησαν το 2017, όταν αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Honda Fit του 2015 σε εργοστασιακή κατάσταση, με λίγο πάνω από 32.000 km στο οδόμετρο. Στην αρχή το χαμήλωσε, πρόσθεσε νέους τροχούς, φουκωμένα φτερά και ποδιές για ένα πιο επιθετικό look.

Αργότερα άλλαξε στρατηγική, και άρχισε να προετοιμάζει το αυτοκίνητο για να τον συντροφεύει στα ταξίδια που έκανε, με γνώμονα την πρακτικότητα και τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αύξησε την απόσταση από το έδαφος με επεμβάσεις στην ανάρτηση, πρόσθεσε ελαστικά παντός εδάφους 30", σχάρα οροφής, επιπλέον ντεπόζιτο, αναπνευστήρα από Toyota Land Cruiser, προεκτάσεις των φτερών από Jeep Cherokee, εξωτερική ρεζέρβα, βαρούλκο, κεραία ενισχυμένου σήματος, μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός, προστατευτικά μαρσπιέ και LED φώτα, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά το ιαπωνικό σουπερμίνι.

Honda Jazz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Αντίθετα με άλλα project που δημιουργούνται κυρίως για λόγους επίδειξης, ο Jefferson χρησιμοποιεί συχνά το βελτιωμένο Honda ταξιδεύοντας σε γνωστά μονοπάτια, χωματόδρομους και βραχώδεις περιοχές, ενώ έχει φτάσει ακόμα και στα βάθη ενός ορυχείου! Μπορεί το Jazz να μην σχεδιάστηκε για αυτό το σκοπό, όμως οι συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, οι κοντοί πρόβολοι και το χαμηλό του βάρος είναι στοιχεία που βοηθούν σε διαδρομές εκτός της ασφάλτου.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, δεν είναι απαραίτητο να έχεις τετρακίνηση για να απολαύσεις μια περιπέτεια στην άγρια φύση, κάτι που απέδειξε και στην πράξη με το προσθιοκίνητο Honda. Λέτε το νέο Jazz Crosstar να του ανοίξει την όρεξη για καινούριο project;

[Πηγή: TheDrive]

node/39479
Stellantis

Το νέο γκρουπ PSA και Fiat-Chrysler θα ονομάζεται… Stellantis

Ο γάμος μεταξύ PSA και FCA θα γεννήσει τον τέταρτο παγκόσμιο όμιλο αυτοκινήτων, ο οποίος θα ονομάζεται Stellantis.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Το νέο γκρουπ PSA και Fiat-Chrysler θα ονομάζεται… Stellantis

Ανακοίνωση-έκπληξη! Σε ένα κοινό δελτίο Τύπου που στάλθηκε στο τέλος της χτεσινής ημέρας, οι PSA και FCA (Fiat Chrysler Automobiles) ανακοίνωσαν το όνομα που θα έχει ο όμιλος ύστερα από το γάμο τους. Ξεχάστε λοιπόν το «PSA», ξεχάστε το και το «FCA».

Τα δύο μέρη δεν επέλεξαν την κοινότοπη πρακτική να συνδυάσουν απλώς τα δύο ονόματά τους, αλλά προτίμησαν να επιλέξουν ένα νέο όνομα που δεν έχει καμία σχέση. Θα είναι το «Stellantis». Καθώς οι δύο εταιρείες έβγαλαν ταχυδακτυλουργικά αυτό το όνομα από το καπέλο, σπεύδουν να μας κατατοπίσουν και να μας το εξηγήσουν. Μαθαίνουμε λοιπόν ότι το «Stellantis» προέρχεται από το λατινικό ρήμα «stello» που σημαίνει «να τοποθετηθούν ή να καλυφθούν με αστέρια».

Το όνομα «εμπνέεται από αυτήν τη νέα και πολλά υποσχόμενη στοίχιση των θρυλικών εμπορικών σημάτων και των ισχυρών εταιρικών πολιτισμών που, όταν ενωθούν, δημιουργούν έναν από τους νέους ηγέτες της επόμενης εποχής της κινητικότητας, διατηρώντας παράλληλα όλη την εξαιρετική αξία του συνόλου που δημιουργήθηκε, καθώς και τις αξίες κάθε συνιστώμενου μέλους». Επιπλέον, «η λατινική προέλευση του ονόματος αποτίει φόρο τιμής στην πλούσια ιστορία των δύο ιδρυτικών εταιρειών, ενώ η επίκληση της αστρονομίας υποδηλώνει το αληθινό πνεύμα αισιοδοξίας, ενέργειας και ικανότητας για ανανέωση που εμπνέει αυτή τη σύντηξη που θα αλλάξει τη βιομηχανία αυτοκινήτων» -σ.σ. χαρούμενοι ακούγονται.

Οι PSA και FCA εξηγούν ότι η αναζήτηση για το νέο όνομα ξεκίνησε λίγο ύστερα από την ανακοίνωση της συμφωνίας συγχώνευσης στο τέλος του 2019. Σύντομα θα αποκαλυφθεί ο λογότυπος. Τα υπάρχοντα ονόματα και φίρμες του γκρουπ δεν θα αλλάξουν προς το παρόν.

Οι Γάλλοι και οι Ιταλοί ελπίζουν να ολοκληρώσουν τον γάμο τους στις αρχές του 2021. Όσον αφορά τον όγκο πωλήσεων, ο/η/το Stellantis -μένει να προσδιοριστεί το γένος- θα γεννήσει τον τέταρτο όμιλο αυτοκινήτων όσον αφορά τον όγκο των πωλήσεων.