node/39637

100 χρόνια Mazda: Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο-αφιέρωμα

Όλη η ιστορία της μάρκας σε ένα βιβλίο που μπορείτε να το αποκτήσετε δωρεάν. 

H Mazda ιδρύθηκε το 1920 και οδηγήθηκε από την τόλμη, την αμφισβήτηση της κοινής πρακτικής και την αναζήτηση νέων δρόμων στους τομείς της μηχανολογίας και του σχεδιασμού.

Σε όλη αυτή τη διαδρομή, η Mazda κατέγραψε σημαντικές διακρίσεις. Ήταν η πρώτη Ασιατική μάρκα που κέρδισε το Le Mans το 1991. Παρουσίασε το εμβληματικό Cosmo Sport 110S, τον περιστροφικό κινητήρα σε μοντέλο μαζικής παραγωγής και δημιούργησε ένα παγκόσμιο best-seller: το διθέσιο roadster Mazda MX-5, με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις από το λανσάρισμά του το 1989. Είναι η μάρκα που παρουσίασε τον πρώτο βενζινοκινητήρα στον κόσμο που συνδυάζει τις τεχνολογίες αυτανάφλεξης με συμπίεση, και ανάφλεξη με σπινθήρα, τον κινητήρα Skyactiv-X.

Όλη η ιστορία της θρυλικής μάρκας που ακολουθεί το ασυμβίβαστο και προκαλεί το κατεστημένο, φιλοξενείται σε ένα πολύ όμορφο αφιέρωμα που ετοιμάστηκε από την Mazda Motor Europe. Ξεκινώντας από την πόλη καταγωγής της μάρκας, την ηρωική Χιροσίμα, οι σελίδες του βιβλίου μας ξεναγούν σε όλα τα σημαντικά γεγονότα που χάραξαν την αιωνόβια ιστορία της μάρκας. 

Μέσα σε 7 ενότητες φιλοξενείται όλη η διαδρομή της Mazda μέχρι το σήμερα.

Κατεβάστε το βιβλίο-αφιέρωμα στα 100 χρόνια της Mazda ΕΔΩ.

TAGS
node/39940

Οι τιμές του ηλεκτρικού Mazda MX-30 στην Ελλάδα [video]

Το MX-30 είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της Mazda.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Οι τιμές του ηλεκτρικού Mazda MX-30 στην Ελλάδα [video]

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Mazda ανακοίνωσε τις τιμές του αμιγώς ηλεκτρικού MX-30 το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα μας και θα βρίσκεται στις εκθέσεις από τον Οκτώβριο του 2020.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο ηλεκτρικό Mazda MX-30 [videos]

Το ΜΧ-30 κινείται με τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα e-Skyactiv με 143 PS και 265 Nm που κινεί τους εμπρός τροχούς με τη βοήθεια του ηλεκτρικού συστήματος κατανομής ροπής G-Vectoring Control Plus (e-GVC Plus). Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 35,5 kWh και χαρίζει αυτονομία 200 km σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων WLTP ενώ έχει δυνατότητα φόρτισης 6,6 kW. Μεγάλη έμφαση δόθηκε στο στήσιμο του αυτοκινήτου που υιοθετεί τη φιλοσοφία Jinba Ittai για αμεσότητα στο χειρισμό.

Mazda

Το MX-30 ενσωματώνει τη σχεδιαστική γλώσσα Kodo όπως και τα CX-3, CX-30 και CX-5, όμως ξεχωρίζει από αυτά χάρη στον τρισδιάστατο σχεδιασμό της μάσκας και των φωτιστικών σωμάτων εμπρός και πίσω.

Σήμα κατατεθέν του μοντέλου είναι οι πόρτες Freestyle που ανοίγουν αντικριστά όπως και στο RX-8, διευκολύνοντας την πρόσβαση στα πίσω καθίσματα. Επίσης την εικόνα του προφίλ χαρακτηρίζουν οι τετραγωνισμένοι θόλοι των τροχών, η διαφορετική απόχρωση της οροφής και η έντονη κλίση του πίσω παρμπρίζ με ενσωματωμένη αεροτομή. Το MX-30 έχει μήκος 4.395 mm, πλάτος 1.795 mm, ύψος 1.570mm και μεταξόνιο 2.655mm.

Mazda

Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα "πράσινα" υλικά, όπως το ανακυκλώσιμο πλαστικό στις πόρτες, ο φελλός στη βάση της "αιωρούμενης" κεντρικής κονσόλας και τα υφάσματα από ανακυκλώσιμα υλικά στα καθίσματα. Εκτός από την κεντρική οθόνη στην κορυφή του ταμπλό, υπάρχει μια δεύτερη οθόνη 7" στην κεντρική κονσόλα.

Όσον αφορά τα συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας το MX-30 εξοπλίζεται με τεχνολογίες i-Activsense. Αυτό περιλαμβάνει Smart Brake Support με λειτουργία Turn-Across Traffic, Adaptive LED Headlights με High Beam Control, 360° View Monitor, Front Cross Traffic Alert, Rear Cross Traffic Alert, Lane Departure Warning System, Lane-keep Assist System, Emergency Lane Keeping, Road Keep Assist, Blind Spot Assist, Traffic Sign Recognition System, Intelligent Speed Assistance, Driver Attention Alert, Driver Monitoring, Mazda Radar Cruise Control (MRCC) και Cruising & Traffic Support.

Για αναλυτική παρουσίαση όλων των εκδόσεων εξοπλισμού δείτε τα συνημμένα αρχεία παρακάτω. Οι τιμές τους αναγράφονται στο παρακάτω πίνακα:

Mazda MX-30 e-Skyactiv
Έκδοση Τιμή (με επιδότηση)
GT €33.043
Launch Edition/Luxury Modern €33.403
Launch Edition/Luxury Vintage €33.403
GT Plus €33.834
GT Plus/Luxury Modern €35.153
GT Plus/Luxury Modern/Premium €36.295
GT Plus/Luxury Modern/Premium/SR €37.174
GT Plus/Luxury Vintage €35.153
GT Plus/Luxury Vintage/Premium €36.295
GT Plus/Luxury Vintage/Premium/SR €37.174

[Πηγή: Mazda]

node/39933

VW Group: Πουλάει την Bugatti;

Η Bugatti ίσως αλλάξει χέρια πολύ σύντομα σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

VW Group: Πουλάει την Bugatti;

Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Car, το Volkswagen Group ετοιμάζεται να πουλήσει την Bugatti και πιθανότερος αγοραστής φαίνεται πως είναι η Rimac Automobili από την Κροατία (εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών υπεραυτοκινήτων και προμηθευτής εξαρτημάτων σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες). Πηγές του περιοδικού αναφέρουν πως η συμφωνία έχει κλέισει από την προηγούμενη εβδομάδα, και μένει η επικύρωσή της από το διοικητικό συμβούλιο. Αν η είδηση επιβεβαιωθεί, ο Stephan Winkelmann είναι πολύ πιθανό πως θα εγκαταλείψει τη θέση του CEO της Bugatti.

Στόχος του Volkswagen Group είναι να ανταλλάξει τη Bugatti με μεγαλύτερο μερίδιο μετοχών στη Rimac η οποία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παίχτες όσον αφορά την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης στην αυτοκινητοβιομηχανία. Με αυτό τον τρόπο, η VW θα εξοικονομήσει χρήματα από την κοστοβόρα Bugatti και θα τα επενδύσει στους τομείς της ηλεκτροκίνησης, της ψηφιακής τεχνολογίας και της αυτόνομης οδήγησης.

Η αναγέννηση της Bugatti ήταν μια πρωτοβούλία του Ferdinand Piëch ο οποίος διετέλεσε CEO του Volkswagen Group από το 1993 μέχρι το 2002 και παρέμεινε ενεργό μέλος του διοικητικού συμβουλίου μέχρι την οριστική συνταξιοδότησή του το 2015, εν μέσω σκανδάλου dieselgate, πριν φύγει από τη ζωή το 2019. Ο Piëch πέτυχε το όνειρό του που ήταν να κατασκευάσει το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου - την Buggati Veyron (2005-2015) - όμως για να γίνει αυτό χρειάστηκε να επενδυθούν υπέρογκα ποσά σε έρευνα και εξέλιξη επιβαρύνοντας τον προυπολογισμό του ομίλου.

Bugatti and Rimac
Αριστερά η Bugatti Chiron και δεξιά το Rimac C_Two

Η πώληση της Bugatti στη Rimac Automobili φαίνεται πως θα γίνει μέσω της Porsche. Εξάλλου, η εταιρεία από τη Στουτγάρδη εξαγόρασε το 10% της Rimac Automobili το 2018, ενώ αύξησε το ποσοστό της σε 15,5% το 2019. Ως αντάλλαγμα για την Bugatti (εμπορικό σήμα και κεντρικές εγκαταστάσεις στο Molsheim), η Porsche θα πάρει σημαντικά μεγαλύτερο μερίδιο της Rimac που μπορεί να φτάσει ακόμα και το 49% - αν το επτρέψει φυσικά ο Mate Rimac που διατηρεί το 51% της εταιρείας του και οι υπόλοιπες εταιρείες που έχουν επενδύσει σε αυτή (ανάμεσά τους οι Hyundai, Jaguar, Koenigsegg, και Magna Steyr).

Εκτός από την Bugatti, το Volkswagen Group εξετάζει το ενδεχόμενο να πουλήσει και άλλες μάρκες όπως οι Lamborghini, SEAT, Cupra, Italdesign, Bentley και Ducati.

[Πηγή: CarMagazine.co.uk]