
Θωρακισμένο Land Rover Defender OCTA: Πάτα το κουμπί Κιμ
Το Land Rover Defender OCTA κατασκευάστηκε για να βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Η Inkas το θωρακίζει ώστε να γίνει σχεδόν άτρωτο.

Land Rover Defender OCTA, ένα θηριώδες off-roader που φαντάζει ασταμάτητο. Πέρα όμως από την εκτός δρόμου αξιοσύνη του, προφανώς υπόκειται στους περιορισμούς ασφάλειας που διέπουν κάθε αυτοκίνητο του εμπορίου.
Αν ορέγεσαι ένα Land Rover Defender που θα σε προστατεύσει στη δύσκολη στιγμή, η Inkas θα αναλάβει να στο θωρακίσει. Πιστοποιημένο στο πρότυπο προστασίας BR6, στην πράξη σημαίνει ότι μπορεί να αντέξει πυρά από τυφέκια 7,62 mm και εκρήξεις μέχρι δύο χειροβομβίδων DM51, χωρίς να χαθεί η δομική του ακεραιότητα.
Μαφιόζος; Δικτάτορας; Ή απλώς νιώθεις πολύ σημαντικός; Η Inkas έχει την απάντηση
Διαθέτει θωράκιση 360 μοιρών πάνω στο αμάξωμα: Οροφή, καμπίνα, πάτωμα, πόρτες, παράθυρα με πολυεπίπεδο θωρακισμένο γυαλί. Ενισχυμένους μεντεσέδες, ειδικά ραφές στις πόρτες για να μην υπάρχουν αδύναμα σημεία.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου καλύπτεται με ενισχυμένη θωράκιση, ενώ τα ελαστικά είναι run-flat με πολυκαρβονικά ένθετα. Έτσι ώστε ακόμα κι αν τρυπηθεί ένα ελαστικό, το όχημα να παραμένει ελεγχόμενο και να μπορεί να κινηθεί.Škoda
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lucid Air Sapphire, το πιο γρήγορο θωρακισμένο στον κόσμο
Εσωτερικά, η καμπίνα διατηρεί πολλά στοιχεία από την κανονική έκδοση Octa: το φινίρισμα με carbon-fiber, η τεχνολογία, η πολυτέλεια. Προαιρετικά προσφέρονται σύστημα φιλτραρίσματος οξυγόνου, βοηθητικές επιπλέον κάμερες, νυχτερινή όραση, φώτα LED strobe, σειρήνα, διασωστική έξοδος από την οροφή.
Γιατί από όλα τα Defender επιλέχθηκε η έκδοση OCTA; Προφανώς επειδή είναι η πιο ισχυρή. Ο twin-turbo V8 των 4,4 lt με απόδοση 635 ίππων και 750 Nm, που αυξάνονται σε 800 Nm όταν ενεργοποιείται το launch control.
Εικάζουμε ότι η Inkas δεν θα έχει αντίρρηση να εφαρμόσει τη θωράκιση σε κάθε μοτέρ του Defender, απλώς δεν θα είναι αντίστοιχα αποτελεσματικό στο να αποσοβήσει την αύξηση του βάρους.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πωλείται Autobianchi A112 Abarth, θωρακισμένο από μαφιόζο!
Θυμίζουμε ότι το εργοστασιακό OCTA επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 4,0”, ενώ στην ελληνική αγορά υπολογίζεις ότι ξεκινά από τις €268.000. Το κόστος της θωράκισης δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως.