node/39910

Εξομοιωτής οδήγησης από την Aston Martin με τιμή €62.275!

Η ιδανική προσθήκη για το δωμάτιο κάθε επαγγελματία gamer από την Aston Martin.

Η Aston Martin παρουσίασε τον πρώτο της εξομοιωτή οδήγησης AMR-C01, ο οποίος εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Curv Racing Simulators και θα διατεθεί σε περιορισμένο αριθμό 150 μονάδων με τιμή £57.500 (€62.275) προ φόρων! Όπως καταλαβαίνετε, με αυτή την τιμή, την εμφάνιση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ο AMR-C01 απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν premium εμπειρία οδήγησης μέσα στην άνεση του σπιτιού τους, αλλά και σε αθλητές των Esport.

Η επιλογή της Curv Racing Simulators ως συνεργάτη για το συγκεκριμένο project δεν είναι τυχαία καθώς υπεύθυνος είναι ο Darren Turner, οδηγός αγώνων της Aston Martin και ειδικός στους εξομοιωτές Formula 1 με πάνω από 20 χρόνια εμπειρία. Ο ίδιος δήλωσε: «Ο AMR-C01 αφορά την αγάπη του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Δημιουργήσαμε έναν εξομοιωτή σπιτιού που εισάγει τον χρήστη στον ψηφιακό κόσμο και του δίνει την ευκαιρία να απολαύσει την αγωνιστική οδήγηση όπως σε πραγματικούς αγώνες. Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα είναι πολύ διασκεδαστικά και είναι υπέροχο να βλέπουμε περισσότερους ανθρώπους να εμπλέκονται με αυτά χάρη στην ανάπτυξη των Esports».

Aston Martin AMR-C01

Η συσκευή που μοιάζει με διαστημικό σκάφος, περιβάλλεται από ένα ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο το οποίο μπορεί να βαφτεί σε διάφορες αποχρώσεις, ενώ το εμπρός τμήμα ενσωματώνει τη χαρακτηριστική γρίλια της Aston Martin.

Παράλληλα, η θέση οδήγησης είναι σχεδιασμένη στα πρότυπα της Aston Martin Valkyrie για μια ολοκληρωμένη εμπειρία οδήγησης hypercar. Ακριβώς μπροστά της βρίσκεται μια καμπύλη οθόνη μεγάλης διαμέτρου και υψηλής ανάλυσης, χωρίς όμως να γνωρίζουμε συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Το λογισμικό που επιλέχθηκε είναι η τελευταία έκδοση του Assetto Corsa, ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια με αγώνες αυτοκινήτων που ξεχωρίζει για την πιστότητα της απόδοσης της οδικής συμπεριφοράς κάθε μοντέλου.

Οι παραδόσεις των πρώτων από τους συνολικά 150 AMR-C01 θα ξεκινήσουν μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2020, ενώ τα βιβλία παραγγελιών έχουν ανοίξει ήδη. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του προιόντος.

node/39939
BMW 128ti

BMW: Τεχνολογία για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς

Η BMW συνεργάζεται με μια εταιρεία τεχνολογίας για να σχεδιάσει ένα σύστημα που θα μπορεί να αναλύει τον δρόμο σε πραγματικό χρόνο για να βελτιώσει το κράτημα και την άνεση. Μια ιδέα που, ωστόσο, δεν είναι πραγματικά νέα.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

BMW: Τεχνολογία για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς

Η δυνατότητα της απόσβεσης σε ένα αυτοκίνητο έχει προφανώς μεγάλο περιθώριο βελτίωσης, ακόμη και εν έτει 2020. Οι κορυφαίοι κατασκευαστές έχουν ήδη, ως επί το πλείστον, συστήματα που αναλύουν τον δρόμο, χάρη στις κάμερες, και έτσι καθιστούν δυνατή την προσαρμογή της ανάρτησης στο επικείμενο ανάγλυφο. Ένα είδος προγνωστικής απόσβεσης (και όχι μόνο «παθητικής») που συναντάμε ιδιαίτερα σε μοντέλα της Mercedes-Benz, αλλά και στη Rolls-Royce που ανήκει στο γκρουπ της BMW.

Η BMW για το ανάλογο σύστημά της συνεργάστηκε με την ισραηλινή Tactile Mobility, εταιρεία που ειδικεύεται στην τεχνολογία συλλογής και ανάλυσης δεδομένων. Στόχος είναι να σχεδιάσει ένα σύστημα νέας γενιάς βασισμένο σε αισθητήρες που θα συλλέγουν και θα αναλύουν δεδομένα από τα λάστιχα, τα φρένα, τον κινητήρα, την ανάρτηση και την κατάσταση του δρόμου για να τελειοποιήσουν την οδική συμπεριφορά και την άνεση.

Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η Tactile Mobility δεν μας είναι άγνωστη, καθώς συνεργάζεται ήδη με αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford και η Porsche, καθώς και με δήμους και οδικές αρχές στις Ηνωμένες Πολιτείες, στην Ευρώπη και στην Ασία.

Η τρόπον τινά καινοτομία στην προκειμένη περίπτωση όμως είναι ότι αυτή η τεχνολογία δεν θα προορίζεται για τη Rolls-Royce, αλλά θα αποτελέσει κοινό τόπο σε μια νέα γενιά μοντέλων BMW από το 2021. Επίσης, τα δεδομένα που συλλέγονται από τους αισθητήρες δεν θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την προσαρμογή των αναρτήσεων αφού «θα μοιράζονται και σε άλλα οχήματα και υποδομές για τη βελτίωση της ασφάλειας στον δρόμο, ειδικά στις περιπτώσεις που αφορούν μεγάλες λακκούβες ή αντικείμενα στον δρόμο.

node/39933

VW Group: Πουλάει την Bugatti;

Η Bugatti ίσως αλλάξει χέρια πολύ σύντομα σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

VW Group: Πουλάει την Bugatti;

Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Car, το Volkswagen Group ετοιμάζεται να πουλήσει την Bugatti και πιθανότερος αγοραστής φαίνεται πως είναι η Rimac Automobili από την Κροατία (εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών υπεραυτοκινήτων και προμηθευτής εξαρτημάτων σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες). Πηγές του περιοδικού αναφέρουν πως η συμφωνία έχει κλέισει από την προηγούμενη εβδομάδα, και μένει η επικύρωσή της από το διοικητικό συμβούλιο. Αν η είδηση επιβεβαιωθεί, ο Stephan Winkelmann είναι πολύ πιθανό πως θα εγκαταλείψει τη θέση του CEO της Bugatti.

Στόχος του Volkswagen Group είναι να ανταλλάξει τη Bugatti με μεγαλύτερο μερίδιο μετοχών στη Rimac η οποία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παίχτες όσον αφορά την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης στην αυτοκινητοβιομηχανία. Με αυτό τον τρόπο, η VW θα εξοικονομήσει χρήματα από την κοστοβόρα Bugatti και θα τα επενδύσει στους τομείς της ηλεκτροκίνησης, της ψηφιακής τεχνολογίας και της αυτόνομης οδήγησης.

Η αναγέννηση της Bugatti ήταν μια πρωτοβούλία του Ferdinand Piëch ο οποίος διετέλεσε CEO του Volkswagen Group από το 1993 μέχρι το 2002 και παρέμεινε ενεργό μέλος του διοικητικού συμβουλίου μέχρι την οριστική συνταξιοδότησή του το 2015, εν μέσω σκανδάλου dieselgate, πριν φύγει από τη ζωή το 2019. Ο Piëch πέτυχε το όνειρό του που ήταν να κατασκευάσει το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου - την Buggati Veyron (2005-2015) - όμως για να γίνει αυτό χρειάστηκε να επενδυθούν υπέρογκα ποσά σε έρευνα και εξέλιξη επιβαρύνοντας τον προυπολογισμό του ομίλου.

Bugatti and Rimac
Αριστερά η Bugatti Chiron και δεξιά το Rimac C_Two

Η πώληση της Bugatti στη Rimac Automobili φαίνεται πως θα γίνει μέσω της Porsche. Εξάλλου, η εταιρεία από τη Στουτγάρδη εξαγόρασε το 10% της Rimac Automobili το 2018, ενώ αύξησε το ποσοστό της σε 15,5% το 2019. Ως αντάλλαγμα για την Bugatti (εμπορικό σήμα και κεντρικές εγκαταστάσεις στο Molsheim), η Porsche θα πάρει σημαντικά μεγαλύτερο μερίδιο της Rimac που μπορεί να φτάσει ακόμα και το 49% - αν το επτρέψει φυσικά ο Mate Rimac που διατηρεί το 51% της εταιρείας του και οι υπόλοιπες εταιρείες που έχουν επενδύσει σε αυτή (ανάμεσά τους οι Hyundai, Jaguar, Koenigsegg, και Magna Steyr).

Εκτός από την Bugatti, το Volkswagen Group εξετάζει το ενδεχόμενο να πουλήσει και άλλες μάρκες όπως οι Lamborghini, SEAT, Cupra, Italdesign, Bentley και Ducati.

[Πηγή: CarMagazine.co.uk]