Κάρτινγκ: Σε ρυθμό βάθρου στο πανευρωπαϊκό Rotax ο Λιβέρης

Προδόθηκε από τον κινητήρα του στον τελικό του 2ου γύρου του Πανευρωπαϊκού Κυπέλλου Rotax στη Σουηδία, την Κυριακή που μας πέρασε, ο Λιβέρης.

Προδόθηκε από τον κινητήρα του στον τελικό του 2ου γύρου του Πανευρωπαϊκού Κυπέλλου Rotax στη Σουηδία, την Κυριακή που μας πέρασε, ο Λιβέρης.

Ο 15χρονος Έλληνας οδηγός με το αποτέλεσμα αυτό έπεσε δέκατος στη βαθμολογία του θεσμού. Πρώτα όμως είχε κάνει μια καταπληκτική αγωνιστική εμφάνιση στο ανώτατο διεθνές περιβάλλον και έπεισε ότι είναι πλέον ένας σταθερός διεκδικητής του βάθρου, από την πρώτη του χρονιά στην Ευρώπη. Και ετοιμάζεται πυρετωδώς για ττο δεύτερο μισό της σεζόν που αρχίζει τον Ιούλιο.

Ο νεαρός Διονύσης αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα στην πίστα του Κριστιανσταντ από την αρχή, παρόλα αυτά όμως στις ελεύθερες δοκιμές βρισκόταν μέσα στην πρώτη εξάδα.  Στα προκριματικά κατατάχθηκε και πάλι έκτος παρά το ρετάρισμα του κινητήρας του στις 14.000 rpm.

Μετά από έναν εξαιρετικό αγώνα στα ημιτελικά του Σαββάτου, η παγκόσμια πρωταθλήτρια ομάδα DAEMS και ο προπονητής του Γιάννης Αντωνιάδης πίστευαν ότι θα λύσουν το πρόβλημα που του κόστιζε 2-3 δέκατα στο γύρο και ο Διονύσης θα κυνηγούσε την κορυφή. Όμως το πρόβλημα δεν λύθηκε, η ομάδα επέλεξε να περιορίσει τον κινητήρα σε επίπεδο που να μην κάνει διακοπές επιλέγοντας μακρύτερη τελική σχέση και ο Διονύσης βγήκε όγδοος στον πρώτο τελικό. Αλλά στη συνέχεια χρεώθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων και στον πρώτο γύρο του δεύτερου τελικού αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Τον Διονύση στηρίζουν η ΕΛΒΑΛ με τα σύνθετα υλικά EtalbondA2, η ομογενής οικογένεια Spanos με την ομάδα αμερικανικού ποδοσφαίρου Los Angeles Chargers, η διεθνης ενεργειακή εταιρεία ContourGlobal και η Chipita-7Days.

O Λιβέρης οδηγεί τους πρωταθλητές DeRuwe και Fleischmann.

Ο Λιβέρης οδηγεί τους πρωταθλητές DeRuwe και Fleischmann.

TAGS