node/36279

Ηλεκτρικό rally car σε συνεργασία με τη Hyundai παρουσίασε ο Paddon

Ο Hayden Paddon, νικητής στο WRC με Hyundai, παρουσίασε ένα φιλόδοξο project για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ράλι.

Ο Νεοζηλανδός Hayden Paddon μπορεί να έχει χάσει το μπάκετ του στο WRC, συνεργάζεται ωστόσο στενά με τη Hyundai στο παρασκήνιο, σε διάφορα projects. Μεταξύ αυτών, το πιο φιλόδοξο και σημαντικό με την τροπή που έχει πάρει η αυτοκινητοβιομηχανία, η εξέλιξη ενός ηλεκτρικού rally car, βασισμένο στο Hyundai Kona.

Το αυτοκίνητο είναι ακόμη σε φάση σχεδιασμού, ωστόσο θα είναι έτοιμο για τις πρώτες δοκιμές τον Απρίλιο του 2020. Εκτός από τη Hyundai Ν. Ζηλανδίας στην εξέλιξη συμμετέχει το Πανεπιστήμιο του Canterbury και η Stohl Advanced Research and Development, η ομάδα του βετεράνου οδηγού ράλι Manfred Stohl, η οποία ήδη παρέχει τεχνολογία ηλεκτροκίνησης στο rallycross.

«Το αυτοκίνητο θα είναι μια πραγματική επανάσταση, από άποψη απόδοσης», δήλωσε ο Paddon στην παρουσίαση που έγινε στην πατρίδα του, στο Central Otago της Νέας Ζηλανδίας. «Η τεχνολογία στους εναλλακτικούς κινητήρες εξελίσσεται ραγδαία στα αυτοκίνητα δρόμου, αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο στους αγώνες και ειδικά στα ράλι. Όπως και οι περισσότεροι λάτρεις του σπορ, ήμουν αρνητικός στο ενδεχόμενο της ηλεκτροκίνησης στα ράλι. Αλλά μετά, όσο περισσότερο το σκεπτόμουν, τόσο πιο θετικά έβλεπα το ενδεχόμενο να συνδεθούν οι αγώνες σε κορυφαίο επίπεδο με την τεχνολογία την οποία εξελίσσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για τα μελλοντικά τους μοντέλα».

Paddon

Το WRC θα περάσει σε υβριδική τεχνολογία κινητήρων το 2022. Ο Paddon, ο οποίος έχει πάρει τη μοναδική του νίκη στο WRC με τη Hyundai στην Αργεντική το 2016, παραδέχεται ότι το νέο αυτοκίνητο θα φέρει νέες προκλήσεις: «Με την υπάρχουσα τεχνολογία μπορούμε να φτάσουμε τους 1.000 ίππους. Το θέμα δεν είναι η δύναμη αλλά το πως θα την αξιοποιήσεις. Τις τεράστιες δυνατότητες που δίνει το torque vectoring των ηλεκτροκινητήρων στο χώμα. Και βέβαια, το πως θα πετύχεις την αυτονομία για μια γεμάτη αγωνιστική ημέρα. Τα ράλι είναι ένα πεδίο μεγαλύτερων τεχνολογικών προκλήσεων για την ηλεκτροκίνηση από ότι οι αγώνες πίστας, ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με την αυτονομία, τις αλλαγές εξαρτημάτων και τον ήχο. Ένα από τα πράγματα στα οποία δίνω ιδιαίτερη σημασία είναι ο ήχος. Είναι θέμα αποδοχής από τον κόσμο των ράλι, αλλά και θέμα ασφάλειας».

Το πλάνο προβλέπει το αυτοκίνητο να συμμετάσχει σε τοπικά ράλι στη Ν. Ζηλανδία το 2020 και ένα δεύτερο πρωτότυπο με τεχνολογία range extender να έρχεται για το 2021.

Ο Paddon πρόσφατα ανακοίνωσε ένα συμβόλαιο μεγάλης διάρκειας με την YES Power, μια εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στη Ν. Ζηλανδία. Μια συμφωνία η οποία σχετίζεται τόσο με το συγκεκριμένο project όσο και με την προσπάθειά του να επιστρέψει στο WRC, πιθανότατα με την M-Sport. Θυμίζουμε ότι ήταν προγραμματισμένο να τρέξει στο Ράλι Φιλανδίας με την M-Sport σε μία one-off εμφάνιση, αλλά τράκαρε άσχημα στις δοκιμές ενώ οδηγούσε το ίδιο αυτοκίνητο με το οποίο επρόκειτο να τρέξει. Η ομάδα δεν είχε άλλο αυτοκίνητο να του διαθέσει και έτσι δεν πήρε μέρος στον αγώνα.

 

node/39407
Hyundai i10 N Line

Λανσάρισμα για το Hyundai i10 N Line

Ξεκίνησε στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές η εμπορική διάθεση του Hyundai i10 N Line με πιο σπορ look και βενζινοκινητήρα τούρμπο 100 PS.

Κυριακή, 05 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Λανσάρισμα για το Hyundai i10 N Line

Λίγους μήνες ύστερα από το ντεμπούτο της, η τρίτη γενιά του i10 ολοκληρώνει την γκάμα της με την έκδοση N Line. Η «σκληροπυρηνική» εκδοχή του κορεατικού μίνι διακρίνεται από τα άλλα i10 με την πιο σπορ εμφάνιση και ειδικότερα με ένα μεγάλο «στόμα» στη εμπρός μέρος που ενσωματώνει τις άκρες του τα φώτα ημέρας LED σαν τρεις νυχιές.

Υπάρχει επίσης ένας μικρός διαχύτης πίσω, δίμπουκη εξάτμιση, κόκκινη μπορντούρα στο κάτω μέρος των προφυλακτήρων. και ζάντες 16 ιντσών. Στην καμπίνα, η διαφοροποίηση περιλαμβάνει αλουμινένια πεντάλ αλουμινίου, και κόκκινες ενθέσεις και ραφές.

Hyundai i10 N Line

Η νέα έκδοση N Line όμως κρύβει ακόμη μια καινοτομία στην γκάμα του i10, αυτή τη φορά κάτω από το καπό: Το μπλοκ 1.0 T-GDi των 100 PS. Κινητήρας που φιλοδοξεί να δώσει παραπάνω συγκινήσεις, σε ένα αυτοκίνητο που το βάρος του δεν υπερβαίνει τον τόνο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Hyundai i10 1.2 MPi

Σε σύγκριση με το μεγάλο ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.2 των 84 PS, που θα διατίθεται επίσης σε έκδοση γραμμή N Line, η μέγιστη ροπή απογειώνεται από 118 στα 172 Nm. Όσον αφορά τις επιδόσεις, για το σπριντ των 0-100 km/h το εργοστάσιο δίνει χρόνο 10,5” έναντι 12,6” για 1.2 -12,7” το μετρήσαμε εμείς. Το μοτέρ 1.0 T-GDi θα συνδυάζεται μόνο με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Hyundai i10 N Line

Η έκδοση N Line θα βρεθεί στην κορυφή του γκάμας του i10. Επομένως, ο εξοπλισμός εικάζουμε ότι θα είναι επιπέδου Distinctive και παραπάνω. Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει δημοσιοποιήσει πότε θα το λανσάρει στην Ελλάδα ούτε την τιμή του, αλλά φανταζόμαστε ότι είναι κάτι που θα γίνει πολύ σύντομα. Πάντως για το i10 N Line με τον 1.0 T-GDi να υπολογίζετε τιμή γύρω από τα 17 χιλιάρικα.

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας i10 στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

node/39399

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Οι αγώνες Αναβάσεων ξεκινούν από τον Αχλαδόκαμπο στις 4-5 Ιουλίου, με 59 οδηγούς να προετοιμάζονται για το πρώτο “Go” της αγωνιστικής χρονιάς.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Λίγες ώρες απομένουν πλέον για τη διεξαγωγή της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η οποία θα αποτελέσει την πρεμιέρα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, στις 4-5 Ιουλίου. Το δύσκολο έργο να φέρει εις πέρας την πρώτη φετινή διοργάνωση Ανάβασης ανέλαβε το Αθλητικό Σωματείο Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων (Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.), με τον αγώνα να προσελκύει τη συμμετοχή 59 οδηγών, οι οποίοι φιλοδοξούν να επανέλθουν με τον καλύτερο τρόπο στη δράση.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου έχει ως επίκεντρο την περιοχή της Αρκαδίας και συγκεκριμένα την Επαρχιακή Οδό Άργους-Τριπόλεως, ενώ βρίσκεται σε απόσταση περίπου 15 km από το Ναύπλιο και 35 km από την Τρίπολη. Η διαδρομή έχει μήκος 6,2 km, γεγονός που την καθιστά στη μεγαλύτερη του πρωταθλήματος. Λόγω μορφολογίας, καθώς συνδυάζει γρήγορα και τεχνικά κομμάτια σε οδόστρωμα που παρέχει εξαιρετική πρόσφυση, συνιστά πόλο έλξης για τους οδηγούς, οι οποίοι κάθε χρόνο τιμούν τη διοργάνωση με την παρουσία τους. Έτσι και φέτος, ο αριθμός των οδηγών που έχουν δηλώσει συμμετοχή κρίνεται, δεδομένων και των δυσμενών συνθηκών της εποχής μας λόγω της κρίσης που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19, ιδιαίτερα ικανοποιητικός.

Όσον αφορά στις 59 συμμετοχές της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η αρχή θα γίνει ως είθισται από την πάντοτε ανταγωνιστική Ομάδα Ν, η οποία έχει προσελκύσει συνολικά 11 οδηγούς, έχοντας ως πολυπληθέστερη κλάση τη Ν2, με 7 συμμετέχοντες. Στο πλαίσιο της Ομάδας Α, τον καλύτερό τους εαυτό θα δώσουν 9 οδηγοί, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι 15 αγωνιζόμενοι στην θεαματική Ομάδα Ε. Η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές είναι η Formula Saloon, στο πλαίσιο της οποίας θα λάβουν μέρος 17 οδηγοί και από την οποία είναι αναμένεται να προκύψουν οι ταχύτεροι χρόνοι της ημέρας. Ο επίλογος των αγωνιστικών περασμάτων, θα γραφτεί από τα 7 Ιστορικά αυτοκίνητα που θα βρεθούν στην Αρκαδία για το πρώτο ραντεβού της χρονιάς, δίνοντας το δικό τους χρώμα στην Ανάβαση. Δείτε την αναλυτική λίστα με τους 59 συμμετέχοντες στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

Από πλευράς προγράμματος, οι Χρονομετρημένες Δοκιμές θα διεξαχθούν το Σάββατο 4 Ιουλίου, ενώ το κυρίως μενού θα “σερβιριστεί” την Κυριακή 5 Ιουλίου, με την έναρξη του αγώνα να έχει προγραμματιστεί για τις 10:00. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αγώνας θα μεταδοθεί σε Live Streaming από τη σελίδα edopeloponnisos.gr.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου θα διεξαχθεί με βάση τις τρέχουσες οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τη διεξαγωγή αγωνιστικών δραστηριοτήτων, και με βάση το εγκεκριμένο Υγειονομικό Πρωτόκολλο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε), όσον αφορά στους αγώνες Αναβάσεων. Όπως προβλέπεται από τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού που ισχύουν αυτή τη στιγμή, ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί χωρίς την παρουσία θεατών.

ΜΑΡ

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020 – Πρόγραμμα

Σάββατο 4 Ιουλίου
•    Διοικητικός και Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος, ώρα 08:00 (Γραμματεία)
•    Διανομή  εντύπων και αριθμών συμμετοχής, ώρα 09:00 (Γραμματεία)
•    Υποχρεωτική ενημέρωση αγωνιζόμενων (πιτς) & κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:00
•    Έναρξη Χρονομετρημένων Δοκιμών, ώρα 10:30
Κυριακή 5 Ιουλίου
•    Κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:30
•    Εκκίνηση αγώνα, ώρα 10:00
•    Tελικός Τεχνικός Έλεγχος, μετά το τέλος του αγώνα (Parc Ferme)
•    Δημοσίευση αποτελεσμάτων, μετά το τέλος του αγώνα (Γραμματεία)
•    Απονομή Επάθλων, 2 ώρες μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, σε χώρο που θα ανακοινωθεί

Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί, τόσο το Σάββατο 4 Ιουλίου, όσο και την Κυριακή 5 Ιουλίου, στο χώρο εκκίνησης της ανάβασης. Στο ίδιο σημείο, θα βρίσκονται ο Επίσημος Πίνακας Ανακοινώσεων, καθώς και το Γραφείο Τύπου.

Live timing: www.infomega.gr/live/
Live streaming:  Εδώ Πελοπόννησος
Website αγώνα: www.assoaamotorsport.blogspot.com
Email: assoaa@ymail.com
Facebook: Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6974759800, 6974476407

[Δελτίο Τύπου ΑΣΣΟΑΑ / Φωτογραφία: Photorallypress]