Alejandro Mesonero-Romanos
node/39577

Η Renault προσέλαβε τον επικεφαλής σχεδιασμού της SEAT

Αναλαμβάνοντας την καθοδήγηση της Renault, o Luca de Meo φέρνει μαζί του τον Alejandro Mesonero-Romanos, επικεφαλής σχεδιασμού της SEAT, για να «δώσει ένα χεράκι» στον Laurens Van Den Acker.

Ο ένας «αποστάτης» φέρνει μαζί του κι άλλον έναν στη Renault; Ο Luca de Meo, που αναλαμβάνει το ύπατο αξίωμα στην Billancourt αφού πρώτα διέπρεψε στη SEAT, δεν θα έρθει μόνος του. Σύμφωνα με την Automotive News Europe, πήρε μαζί του τον Alejandro Mesonero-Romanos, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον επικεφαλής σχεδιασμού της SEAT. Η αποχώρησή του έχει ήδη επιβεβαιωθεί από την πλευρά της ισπανικής εταιρείας, η οποία τον αντικαθιστά προσωρινά με τον επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης του Ίβηρα κατασκευαστή.

Και αμέσως το ερώτημα που τίθεται είναι, θα αντικαταστήσει ο Mesonero-Romanos τον Van Den Acker στην κεφαλή σχεδιασμού της Renault; Προς το παρόν, οι πληροφορίες μιλούν για «χείρα βοηθείας» στον Ολλανδό, αλλά μάλλον δεν πρέπει να ξεγελιόμαστε: Εάν ο Ισπανός έρχεται στη Renault, δεν το έκανε για να μοιράζεται μεσο-μακροπρόθεσμα τον θώκο.

Στην πραγματικότητα μάλιστα πρόκειται για επιστροφή, καθώς ο Mesonero-Romanos θήτευσε στη Renault μεταξύ του 2001 και του 2009. Στη SEAT ήταν ο κύριος υπεύθυνος για τα Ateca, Arona, Tarraco, το νέο Leon, το πρωτότυπο El-Born και το Cupra Formentor. Ενώ περιμένουμε την επιβεβαίωση της υπογραφής του Μαδριλένου σχεδιαστή στη Renault, τη μεταγραφή την κρίνουμε ως σημαντική επιτυχία, μιας και ο Mesonero-Romanos είχε σημαντικότατη συμβολή στην ανανέωση/αναμόρφωση της SEAT.

node/39932

Renault Scénic: Διαθέσιμο στην Ελλάδα!

Η τέταρτη γενιά του Renault Scénic έφτασε στη χώρα μας τέσσερα χρόνια μετά από το ντεμπούτο της.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Renault Scénic: Διαθέσιμο στην Ελλάδα!

Μπορεί τα τελευταία χρόνια τα MPV να έχουν χάσει σημαντικό έδαφος στις πωλήσεις λόγω της προτίμησης του κοινού στα SUV, όμως αυτό δεν πτόησε την ελληνική αντιπροσωπεία της Renault η οποία ανακοίνωσε την εμπορική διάθεση του Scénic στη χώρα μας. Η τιμή του γαλλικού MPV με βαρύ όνομα στην κατηγορία των πολυμορφικών ξεκινά στην Ελλάδα από τα €28.190 στην πιο πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Intens.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε τα νέα Renault Scénic & Grand Scénic

Η πρώτη γενιά του Scénic (1996-2003) εγκαινίασε την κατηγορία των μικρομεσαίων πολυμορφικών (C-MPV) ως μια πιο πρακτική έκδοση του Mégane. Η σημερινή, τέταρτη γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε το 2016 με τη μορφή του πενταθέσιου Scénic και του επταθέσιου Grand Scénic που βασίζονται στην πλατφόρμα CMF C-D της συμμαχίας Renault-Nissan (όπως και τα συγγενικά Kadjar, Megane, Espace). 

Το Scénic χαρακτηρίζεται από δυναμική εμφάνιση με μυώδες αμάξωμα και τροχούς 20" (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις με ελαστικά 195/55R20). Το μήκος του είναι 4.406 mm, το πλάτος 1.866 mm και το ύψος 1.653 mm. Όπως ισχύει για όλες τις γενιές του γαλλικού MPV, έμφαση δόθηκε στην πρακτικότητα και την ευρυχωρία της καμπίνας, με 63 λίτρα αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό και 572 λίτρα χώρου αποσκευών. Παράλληλα έχουμε οθόνη αφής 7" στην κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί το infotainment R-LINK 2. Όσον αφορά την ασφάλεια, το Scénic εξοπλίζεται με τα συστήματα Active Emergency Brake, Lane Departure Warning, Lane Keeping Assist και Ενημέρωσης Τήρησης Ορίων Ταχύτητας με Αναγνώριση Πινακίδων Οδικής Σήμανσης.

Renault Scenic

Το νέο Scénic έρχεται στην ελληνική αγορά με δύο κινητήρες - ένα βενζίνης και ένα diesel. Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.3 TCe αποδίδει 140 PS και 240 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή αυτόματο EDC διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 10,5" / 9,6" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 196 km/h ενώ η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 5,5-6,0 lt/100km.

Ο πετρελαιοκινητήρας 1.7 Blue dCi αποδίδει 120 PS και 300 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή αυτόματου EDC διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Εδώ, η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 14,2" / 12,2" και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 187 km/h ενώ η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 4,8-4,9 kt/100km.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τα συνημμένα αρχεία.

[Πηγή: Renault]

node/39901

Οι τιμές του νέου SEAT Leon στην Ελλάδα

Έφτασε στη χώρα μας η ολοκαίνουρια, τέταρτη γενιά του SEAT Leon.

Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Οι τιμές του νέου SEAT Leon στην Ελλάδα

Η ελληνική αντιπροσωπεία της SEAT ανακοίνωσε σήμερα τις τιμές του νέου Leon που είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας από €18.190 ευρώ για τη βασική έκδοση με τον 1.0 EcoTSI.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο SEAT Leon [video]

Το νέο μικρομεσαίο της SEAT βασίζεται στην πλατφόρμα MQB Evo του VW Group την οποία χρησιμοποιούν επίσης τα νέα Volkswagen Golf VIII και Škoda Octavia. Το αμάξωμα υιοθετεί μια σπορ σιλουέτα ενισχύοντας το δυναμισμό που χαρακτήριζε όλες τις προηγούμενες γενιές του και εισάγωντας τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της SEAT, ενώ διατίθεται σε πεντάθυρη έκδοση hatchback (δεν θα υπάρξει τρίθυρο Leon) και το πιο πρακτικό Sportstourer

SEAT Leon

Στο εσωτερικό βρίσκουμε το SEAT Digital Cockpit το οποίο αποτελείται από ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25" και μια οθόνη αφής με διάμετρο έως 8,25" ή 10", η οποία δεσπόζει στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας και φιλοξενεί το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με υποστήριξη φωνητικών εντολών, και όλες τις σύγχρονες επιλογές συνδεσιμότητας (Full Link). Βελτιωμένοι είναι και οι χώροι για τους πίσω επιβάτες ενώ ο χώρος αποσκευών είναι 380 λίτρα στο hatchback και 617 λίτρα στο Sportourer.

Η πλούσια γκάμα κινητήρων που περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης (EcoTSI), πετρελαίου (TDI) και mild-hybrid (eTSI), ενώ αργότερα θα προστεθούν σύνολα φυσικού αερίου (TGI) και Plug-in Hybrid (eHybrid).

Κατά το λανσάρισμα, από πλευράς κινητήρων βενζίνης, το Leon διατίθεται με τον τρικύλινδρο 1.0 EcoTSI (110 PS), τον ήπια υβριδικό 1.0 eTSI (110 PS), τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 EcoTSI (130 PS και 150 PS) και τον ήπια υβριδικό 1.5 eTSI (150 PS). Τα ήπια υβριδικά μοτέρ συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Όσοι προτιμούν πετρέλαιο, έχουν την επιλογή του τετρακύλινδρου 2.0 TDI (115 PS και 150 PS) με τις ισχυρότερες εκδόσεις να συνδυάζονται με το αυτόματο DSG.

Το Leon διατίθεται στα επίπεδα εξοπλισμού Business, Reference, Style, Xcellence και FR. Από τη βασική έκδοση το μοντέλο διαθέτει φώτα LED εμπρός-πίσω, ζάντες 16”, ηλεκτρικούς καθρέφτες, ηλεκτρικά παράθυρα, οθόνη αφής 8” για το infotainment, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, κλιματισμό, Keyless Go, σύστημα Front Assist, σύστημα διατήρησης λωρίδας κα.α.

Η κορυφαία FR Plus διαθέτει σπορ ανάρτηση ενώ ξεχωρίζει αισθητικά από τους τροχούς 18”, τα full-led φώτα, τα φιμέ τζάμια και τους FR προφυλακτήρες με διαφορετικά πλαίσια αεραγωγών και χρωμιωμένες διακοσμητικές απολήξεις στο πίσω μέρος.

Ακολουθεί πίνακας με τις τιμές ενώ πιο κάτω θα βρείτε αρχεία με τον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους.

Έκδοση Τιμή
SEAT Leon 5θυρο 
1.0 EcoTSI 110hp Business €18.190
1.0 EcoTSI 110hp Style €19.590
1.0 eTSI 110hp Style DSG MHEV €21.490
1.5 EcoTSI 130hp Style €20.190 
1.5 EcoTSI 130hp Xcellence €20.990 
1.5 EcoTSI 150hp FR €22.290
1.5 EcoTSI 150hp FR PLUS €23.490
1.5 eTSI 150hp Style DSG MHEV €23.790
1.5 eTSI 150hp FR DSG MHEV €25.290
1.5 eTSI 150hp FR DSG MHEV PLUS €26.490
2.0 TDI 115HP Style €22.890
2.0 TDI 150HP Style DSG €24.890
2.0 TDI 150HP Xcellence DSG €26.590
SEAT Leon Sportourer
1.5 EcoTSI 150hp Style €22.190
1.5 EcoTSI 150hp Xcellence €23.190
1.5 EcoTSI 150hp FR €23.190
1.5 EcoTSI 150hp FR PLUS €24.390 
1.5 eTSI 150hp Xcellence DSG MHEV €24.690
2.0 TDI 115HP Style €23.890
2.0 TDI 150HP Style DSG €25.890
2.0 TDI 150HP Xcellence DSG €27.590

[Πηγή: SEAT]