Porsche 993 GT2
node/38506

Η Porsche 911 GT2 του $1 εκατομμυρίου

Σε δημοπρασία η κορυφαία έκδοση περιορισμένης παραγωγής της Porsche 993.

Μια Porsche 911 GT2 της γενιάς 993 θα δημοπρατηθεί από τον οίκο RM Sotheby's, με την αξία της να εκτιμάται κοντά στο $1 εκατομμύριο δολάρια!

Η πρώτη GT2 παρουσιάστηκε το 1995 στην Έκθεση Γενεύης ως η έκδοση ομολογκασιόν του αντίστοιχου αγωνιστικού κατηγορίας GT2 της FIA. Ήταν η κορυφαία έκδοση της 993, επομένως θεωρείται η απόλυτη αερόψυκτη 911, και παρήχθει σε περιορισμένο αριθμό 194 μονάδων.

Ο εξακύλινδρος κινητήρας boxer χωρητικότητας 3,6 λίτρων προερχόταν από την 993 Turbo, όμως χάρη σε μετατροπές των μηχανικών της Porsche απέδιδε 430 PS (για την έκδοση δρόμου). Σε αντίθεση με την Turbo που ήταν τετρακίνητη, στην GT2 ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων έστελνε τη δύναμη στους πίσω τροχούς, με τη βοήθεια ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Η επιτάχυνση 0-97 km/h απαιτούσε 3,9" και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 301 km/h.

Porsche 993 GT2

Εξωτερικά, η GT2 ξεχώριζε από όλες τις υπόλοιπες 911 χάρη στο εκτενέστατο αεροδυναμικό πακέτο. Αυτό περιλάμβανε φαρδύτερες προεκτάσεις των φτερών που ήταν βιδωμένες στο αμάξωμα, ζάντες 18" από αλουμίνιο και μαγνήσιο, εμπρός σπλίτερ με πλευρικά πτερύγια, και μια τεράστια αεροτομή στην ουρά με ενσωματωμένες εισαγωγές αέρα (!). Οι πόρτες και το καπό ήταν κατασκευασμένα από αλουμίνιο, κάτι που σε συνδυασμό με εκτενή δίαιτα στην καμπίνα και την απουσία του συστήματος τετρακίνησης είχε ως αποτέλεσμα μείωση του βάρους στα 1.295 kg (από τα 1.500 kg της 993 Turbo)

Η συγκεκριμένη GT2 έχει 30.113 km στο οδόμετρο και μέχρι πέρυσι βρισκόταν στην Ιαπωνία. Η εξωτερική απόχρωση Polar Silver συνδυάζεται με μαύρες και γκρι επενδύσεις στο εσωτερικό, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει air-condition, ελαφριά δερμάτινα καθίσματα τύπου bucket, ηλεκτρικά παράθυρα και αερόσακους.

Η δημοπρασία της 911 GT2 θα λάβει χώρα στις 28 Μαρτίου στην πόλη Palm Beach της Florida (ΗΠΑ), με την τιμή του μοντέλου να εκτιμάται στα $950.000 - $1.100.000.

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]

node/39344

Αυτό το Mini έχει κινητήρα VTEC! [video]

Το Austin Mini με καρδιά από Honda δημοπρατήθηκε έναντι $26.000 στις ΗΠΑ.

Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό το Mini έχει κινητήρα VTEC! [video]

Ένα πολύ ιδιαίτερο Austin Mini δημοπρατήθηκε χθες μέσω της σελίδας Bring A Trailer - και λέμε ιδιαίτερο καθώς φορά κινητήρα VTEC της Honda!

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας VTEC 1,6 λίτρων κατάφερε να στριμωχτεί κάτω από το καπό του κλασικού Mini και στέλνει τη δύναμη στον εμπρός άξονα μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων. Επιπλέον έχει πεταλούδα Skunk2 Pro Series, νέα εξάτμιση και ψυγείο από αλουμίνιο.

Mini

Το ίδιο αυτοκίνητο είχε κάνει την εμφάνισή του σε αντίστοιχη αγγελία πέρυσι τον Ιούνιο. Έκτοτε, έχει δεχθεί μια σειρά από επεμβάσεις που έχουν βελτιώσει την εμφάνιση και τη λειτουργικότητά του - όπως η μετακίνηση του ντεπόζιτου στο πορτ παγκάζ και η προσθήκη πίσω θέσεων στην καμπίνα.

Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε γαλάζια απόχρωση σε συνδυασμό με λευκή οροφή, πλαστικές προεκτάσεις των φτερών και αρκετό χρώμιο στους προφυλακτήρες, τη γρίλια και τα φώτα τα οποία έχουν αντικατασταθεί με πιο σύγχρονα τεχνολογίας HID. Οι παραδοσιακές ζάντες 13" Minilite φορούν ελαστικά Yokohama A539 175/50 και κρύβουν πίσω τους δίσκους (εμπρός) και ταμπούρα (πίσω).

Mini

Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ τριάκτινο τιμόνι της Momo, ταχύμετρο που φτάνει έως και τις 10.000 rpm, ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, μαύρες επενδύσεις, ρολ κέιτζ και τρεις θέσεις για επιβάτες.

Ο οδηγός κάθεται σε bucket κάθισμα της Recaro ενώ το κάθισμα του συνοδηγού έχει αφαιρεθεί. Η κεντρική κονσόλα είναι και αυτή ειδική κατασκευή για το αυτοκίνητο και φιλοξενεί τον διακόπτη εκκίνησης του κινητήρα, διακόπτη απενεργοποίησης της μπαταρίας και μια ποτηροθήκη.

Το βελτιωμένο Mini με καρδιά από Honda δημοπρατήθηκε έναντι $26.000, ενώ την ίδια εποχή πέρυσι είχε αλλάξει χέρια έναντι $26.500.

[Πηγή: Bring A Trailer]