node/36942

Η Formula Ε της Nissan e.dams στην πίστα δοκιμών

Οι Sebastien Buemi και Oliver Rowland στο Circuit Ricardo Tormo ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν.

Η Nissan ξεκινά με τους καλύτερους οιωνούς για την έκτη σεζόν του πρωταθλήματος ABB FIA της Formula E, με τους οδηγούς της Nissan e.dams Sebastien Buemi και Oliver Rowland, να δοκιμάζουν τα αυτοκίνητά τους στο Circuit Ricardo Tormo.

Η ομάδα της Nissan e.dams θα διεξάγει συνολικά τρεις ημέρες δοκιμών στο Circuit Ricardo Tormo στη Βαλένθια της Ισπανίας, μαζί με τις υπόλοιπες ομάδες που θα συμμετάσχουν στην νέα σεζόν του αμιγώς ηλεκτροκίνητου πρωταθλήματος.

Σχετικά με τις πρώτες δοκιμές της Nissan e.dams, o Mike Carcamo, διευθυντής παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού της Nissan, δήλωσε: "Η πρώτη ημέρα δοκιμών στη Βαλένθια, ενόψει της έκτης σεζόν, ήταν πολύ θετική για εμάς. Μπορώ να θυμηθώ πριν από ένα χρόνο την νευρικότητα και το άγχος που είχαμε στους πρώτους γύρους, αλλά έχοντας διανύσει έναν ολόκληρο χρόνο από τότε, η ομάδα έχει πολύ περισσότερη αυτοπεποίθηση. Αυτό το είδαμε σε πλήρη ανάπτυξη από τις 9 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα. Ήμασταν σε θέση να κάνουμε πολλή δουλειά και να επικεντρωθούμε στην ανάπτυξη του αυτοκινήτου. Νομίζω ότι και οι δύο οδηγοί επέστρεψαν με πραγματικά θετικά σχόλια σχετικά με την εξέλιξη του κινητήρα. Καθώς όλοι γνωρίζουν, δουλέψαμε με πολύ ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα για να έχουμε το κινητήριο σύνολο πανέτοιμο για την έκτη σεζόν. Θέλαμε να διασφαλίσουμε τον πρωταρχικό μας στόχο , που ήταν ο περισσότερος δυνατός χρόνος για την ανάπτυξη του κινητήριου συνόλου.

Η ομάδα μας ήταν σε θέση να δουλέψει αποτελεσματικά, μεγιστοποιώντας τα αποτελέσματα, τόσο στην ταχύτητα όσο και στην κατανάλωση ενέργειας. "Ως η πρώτη Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που συμμετέχει στην Formula E, η Nissan αξιοποιεί συνεχώς την αποδεδειγμένη της εμπειρία και πρωτοκαθεδρία, σε παγκόσμια κλίμακα, στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχοντας πουλήσει πάνω από 430.000 Nissan LEAF, από τη έναρξη διάθεσής του μοντέλου, το 2010.

[Πηγή: Nissan]

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS