
Η Daimler Truck επεκτείνει την γκάμα των ηλεκτρικών Mercedes-Benz eActros
Με περισσότερες από 40 διαφορετικές διαμορφώσεις, νέες μπαταρίες LFP και αυτονομία έως 480 χιλιόμετρα, η δεύτερη γενιά Mercedes-Benzv eActros στοχεύει να καλύψει όλες τις ανάγκες μεταφορών, από περιφερειακές διαδρομές έως μεγάλες αποστάσεις.


Η Daimler Truck παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του Mercedes-Benz eActros, του 100% ηλεκτρικού φορτηγού της.
Βασισμένο στην τεχνική αρχιτεκτονική του eActros, το νέο eActros προσφέρει τώρα εξαιρετική ευελιξία, με έως και 40 πιθανές διαμορφώσεις: Μέγεθος μπαταρίας, τύπος καμπίνας, μεταξόνιο -όλα μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες του κάθε πελάτη.
Η δεύτερη γενιά του Mercedes-Benz eActros, με έμφαση στη modular φιλοσοφία επιταχύνει τον διασκελισμό της φίρμας προς την ηλεκτροκίνηση των οδικών μεταφορών
Η γκάμα εμπλουτίζεται με το eActros 400, μια ελαφρύτερη και πιο οικονομική εκδοχή του 600. Διαθέτει δύο μπαταρίες LFP των 207 kWh, που προσφέρουν αυτονομίας έως 480 km, υποστηρίζoντας ταχεία φόρτιση έως 400 kW μέσω CCS2. Η φόρτιση από 10% σε 80% ολοκληρώνεται σε περίπου 46 λεπτά. Στο μέλλον θα υποστηρίζει και την τεχνολογία MCS (Megawatt Charging System).
Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ της κλασικής καμπίνας L για αστικές/σύντομες διαδρομές ή της ProCabin (σε τρεις εκδόσεις) για μεγαλύτερη άνεση, αεροδυναμική και μεγάλες αποστάσεις. Η ωφέλιμη χωρητικότητα φτάνει τις 25 τόνους, όσο δηλαδή και σε έναν συμβατικό πετρελαιοκίνητο.
Η παραγωγή του Mercedes-Benz eActros γίνεται στο εργοστάσιο της Daimler Truck στο Wörth, παράλληλα με τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα. Ωστόσο, η εταιρεία τονίζει ότι η ανάπτυξη δικτύου ταχυφόρτισης υψηλής ισχύος είναι κρίσιμη για την επιτυχία της ηλεκτροκίνησης στις οδικές μεταφορές.
Με τη νέα σειρά Mercedes-BenzeActros, η Daimler Truck δείχνει ότι η ηλεκτροκίνηση στα βαρέα φορτηγά δεν είναι πια πείραμα, αλλά πραγματικότητα, ανταγωνιζόμενη άμεσα τις Volvo, Renault και Scania.