Η Citroën στη θέση της Maserati στη Formula E;

Η Citroën στη θέση της Maserati στη Formula E;

Μια απρόσμενη κίνηση από τον Όμιλο Stellantis φέρνει τη Citroën στη Formula E, αντικαθιστώντας τη Maserati από το 2026. Η «μάχη των πρώην PSA» απέναντι στη DS Automobiles, στο πεδίο των ηλεκτρικών μονοθέσιων, φαίνεται πως μόλις ξεκινά.

Citroën

Σημάδι ότι ο Όμιλος Stellantis αλλάζει εντελώς στρατηγική για τις μάρκες του, σύμφωνα με δημοσίευμα του Auto Hebdo, είναι πως αποφασίστηκε να αντικατασταθεί η Maserati από την Citroën στο πρωτάθλημα Formula E, στο οποίο συμμετέχουν αποκλειστικά ηλεκτρικά μονοθέσια. 

Η είδηση προκαλεί έκπληξη, καθώς η Citroën ενδέχεται να βρεθεί απέναντι στη «συγγενική» DS Automobiles ήδη από την επόμενη σεζόν! Η DS Automobiles συμμετέχει ενεργά στο πρωτάθλημα Formula E από το 2014 και εξελίσσεται πλέον με την ομάδα Penske. Πρόκειται για τη «premium» μάρκα του πρώην Ομίλου PSA, που έχει κατακτήσει τέσσερις τίτλους, σε αντίθεση με τη Maserati η οποία μπήκε στο θεσμό το 2022 χωρίς αντίστοιχες επιτυχίες.

Η Formula E ίσως αποτελέσει νέα βάση για επικοινωνία των «πράσινων» τεχνολογιών της Citroën, ακόμη κι αν δεν φαντάζει ως η πιο φυσική επιλογή

Citroën
Τη Citroën την είχαμε συνηθίσει στα ράλι. Αν επαληθευτούν τα γραφόμενα του Auto Hebdo, θα τη δούμε και στις πίστες.

Σύμφωνα με τους δημοσιογράφους του Auto Hebdo, οι μέρες της Maserati στη Formula E είναι μετρημένες. Η Citroën αναμένεται να πάρει τη θέση της από το 2026, στο πλαίσιο μιας νέας στρατηγικής του Ομίλου Stellantis. 

Η Maserati, άλλωστε, φαίνεται να απομακρύνεται από την προώθηση των ηλεκτρικών μοντέλων της (όπως τα GranTurismo Folgore και Grecale Folgore), τα οποία δεν γνώρισαν την αναμενόμενη εμπορική επιτυχία.

Citroën
Θα είναι παράδοξο δύο φίρμες αδελφικές, Citroën και DS Automobiles, και υπό τον ίδιο όμιλο να παλεύουν για το πρωτάθλημα. Θα υπάρξει μάλλον σύγκρουση στο επικοινωνιακό μήνυμα. Ειδικά αν η Citroën κατατροπώσει την DS.

Αντίθετα, η Citroën δίνει έμφαση στα ηλεκτρικά της μοντέλα δρόμου. Παρότι έχει εγκαταλείψει εδώ και καιρό τους αγώνες -ιδίως ύστερα από το τέλος της εμπλοκής της στο WRC, η Formula E ίσως αποτελέσει νέα βάση για επικοινωνία των «πράσινων» τεχνολογιών της, ακόμη κι αν δεν φαντάζει ως η πιο φυσική επιλογή.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube