MINI Countryman sketch
node/40166

Η BMW θα κατασκευάζει το μελλοντικό ΜΙΝΙ Countryman

Προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο αντίκτυπος γεγονότων όπως η τρέχουσα κρίση με τον Covid, η BMW αποφάσισε ότι η παραγωγή της επόμενης γενιάς του ΜΙΝΙ Countryman θα πραγματοποιηθεί σε ένα από τα δικά της εργοστάσια.

Επί του παρόντος το ΜΙΝΙ Countryman κατασκευάζεται στο VDL Nedcar στην Ολλανδία, αλλά το βρετανικό μοντέλο αναμένεται να «επαναπατριστεί» στην BMW για την επόμενη γενιά του. Ο γερμανικός όμιλος μόλις ανακοίνωσε τα άσχημα νέα στον Ολλανδό συνεργάτη του.

Ως εκ τούτου, η τρίτη γενιά του ΜΙΝΙ Countryman, που αναμένεται το 2023-2024, θα συναρμολογείται σε ένα από τα εργοστάσια της BMW. Για τον Γερμανό κατασκευαστή, είναι πρωτίστως θέμα αποφυγής οποιουδήποτε εξωτερικού συμβάντος που θα μπορούσε να διαταράξει την κατασκευή του αυτοκινήτου: H υγειονομική κρίση με τον Covid-19 αφορά σαφώς την παραπάνω απόφαση με την BMW να στοχεύει να ελέγξει απόλυτα την παραγωγή της. 

Από την άλλη, η εισδοχή της παραγωγής του ΜΙΝΙ Countryman στη Γερμανία προσβλέπει επίσης στη διασφάλιση των θέσεων εργασίας των Γερμανών εργαζομένων σε μια χειμαζόμενη λόγω της υγειονομικής κρίσης αυτοκινητοβιομηχανία, κάτι για το οποίο προφανώς και δεν γίνεται καμία νύξη.  

Το εργοστάσιο VDL Nedcar στο Born (Ολλανδία) απασχολεί 4.600 άτομα, έχει παραγωγική ικανότητα 200.000 αυτοκινήτων ετησίως και έχει υποστηρίξει το λανσάρισμα και την παραγωγή πολλών μοντέλων από διάφορες εταιρείες, όπως DAF, smart, Volvo, Mitsubishi… 

Ωστόσο, η BMW αποτελεί από το 2014, τον μόνο συνεργάτη του ολλανδικού ομίλου (παραγωγή MINI Countryman και BMW X1), o οποίος τώρα θα πρέπει να βρει έναν τρόπο να αντισταθμίσει αυτήν την απώλεια δραστηριότητας. Πάντως, η θέση πολλών εργαζομένων στο VDL Nedcar θα είναι προσεχώς επισφαλής.

[Πηγή autoblog.nl]

node/40230

Νέα ηλεκτρικά ποδήλατα από την BMW 

Δείτε τις τιμές τους στην Ελλάδα και τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Νέα ηλεκτρικά ποδήλατα από την BMW 

Διατίθενται ήδη στην ελληνική αγορά δύο νέα ηλεκτρικά ποδήλατα με την υπογραφή της BMW. Πρόκειται για τα 
BMW Active Hybrid E-Bike και Urban Active Bike.
Το πρώτο διαθέτει ένα εξελιγμένο σύστημα κίνησης της Brose με ισχύ 250 W και ροπή 90 Nm. Ενεργοποιείται όταν ο ποδηλάτης ζητά περισσότερη υποβοήθηση στα πετάλια και διαθέτει μεγάλη αυτονομία χάρη στην μπαταρία ιόντων λιθίου 600 Wh. 
H τιμή του είναι € 3.648, χωρίς την κρατική επιδότηση του προγράμματος «κινούμαι ηλεκτρικά» που μπορεί να φτάσει έως τα €800.

bmw

Αρκετά πιο φθηνό (€ 2.606) είναι το BMW Urban Active Bike. Εχει βέβαια μπαταρία με τη μισή χωρητικότητα (300 Wh) από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ το μοτέρ του έχει και εδώ ισχύ 250 W. Λόγω της μειωμένης χωρητικότητα της μπαταρίας απαιτεί συχνότερη φόρτιση και προορίζεται κυρίως για τις αστικές μετακινήσεις. 

Αμφότερα διατίθενται από επιλεγμένους αντιπροσώπους της BMW, ενώ περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε και στο site της εταιρείας

node/40227

Πώς θα ήταν η νέα BMW M3 με τη μάσκα της E30;

Ένα rendering παντρεύει το παρελθόν με το παρόν της βαυαρικής φίρμας.

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν η νέα BMW M3 με τη μάσκα της E30;

Η ολοκαίνουρια γενιά G80 της BMW M3 Sedan που παρουσιάστηκε πριν από ένα μήνα, υιοθέτησε τη μεγάλη γρίλια της συγγενικής M4, διχάζοντας με τους φίλους της βαυαρικής φίρμας. Έκτοτε, έχουμε δει πάρα πολλά renderings από ανεξάρτητους σχεδιαστές που προτείνουν τη δική τους εκδοχή για τη μάσκα των σπορ μοντέλων, ενώ πρόσφατα η Prior Design ανακοίνωσε πως θα διαθέσει στην αγορά aftermarket προφυλακτήρα για την Μ4 με πιο συμβατικό σχεδιασμό.

Ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής πήγε την υπόθεση ένα βήμα παραπέρα, συνδυάζοντας το αμάξωμα της νέας M3 Sedan (G80) με τα τετραπλά στρογγυλά φώτα και την ενιαία γρίλια της κλασικής πλέον M3 (E30) από το 1986! Το αποτέλεσμα είναι αρκετά ενδιαφέρον, καθώς παντρεύει το παρόν της BMW με το ένδοξο παρελθόν της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé [video]

Συνήθως, ο συνδυασμός σχεδιαστικών στοιχείων από δύο μοντέλα με διαφορά 35 ετών δεν καταλήγει σε κάτι αρμονικό, όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα. Το πιο περίεργο είναι πως ο καλλιτέχνης κατάφερε να διατηρήσει το κάτω μέρος του προφυλακτήρα και τις εισαγωγές αέρα από την καινόυρια M3 αντί για μια απλόυστερη σχεδιαστικά λύση που ίσως ταίριαζε περισσότερο με τη λιττή μάσκα της E30.

Η ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία έκανε την εμφάνισή της στη σελίδα The Automobilist και παρόλο που έχει watermark δεν μπορούμε να πούμε με σαφήνεια ποιος είναι ο δημιουργός της. Φυσικά, το project είναι απλά μια άσκηση δημιουργικότητας και τίποτα παραπάνω καθώς μια τέτοια μετατροπή δεν θα ήταν εφικτή στην πραγματικότητα λόγω της σημαντικής διαφοράς μεγέθους μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πώς θα ήταν η νέα BMW 4 Series με μάσκα Alfa Romeo;