node/35484

H Porsche είχε εξελίξει κινητήρα για να μπει στην F1 από το 2021

H μητρική VW όμως είχε άλλη άποψη και έκανε στροφή στη Formula E.

Η Porsche έχει κατασκευάσει και δοκιμάσει έναν κινητήρα που είναι συμβατός με τις από το 2021 προδιαγραφές της Formula 1, θέλοντας να συμμετάσχει στο θεσμό.
Η εταιρεία έβλεπε πολύ ζεστά τη συμμετοχή της στην F1, αλλά η μητρική VW είχε άλλη άποψη και επέλεξε να ακυρώσει ακόμη και τη συμμετοχή στην LMP1 World Endurance Championship και να προωθήσει την εμπλοκή της στην Formula Ε.

Μιλώντας σχετικά με το θέμα, ο Fritz Enzinger, επικεφαλής της  Porsche Motorsport  είπε πώς η βάση του κινητήρα που εξέλιξαν ήταν ο ήδη δοκιμασμένος και επιτυχημάνος 6κύλινδρος που είχαν στο World Endurance Championship.

Η Porsche όντας μέχρι το 2017 μέλος της επιτροπής κατασκευαστών της FIA έπαιρνε μέρος σε όλες τις συζητήσεις για το μέλλον της F1 από το 2021 και μετά. Παράλληλα, λέει ο Fritz Enzinger, οι μηχανικοί μας σκέφτηκαν πως ο εξακύλινδρος κινητήρας που χρησιμοποιούσαμε στο WEC ήταν μια εξαιρετική βάση πάνω στην οποία θα μπορούσαν να χτίσουν τον κινητήρα για την F1.
Μάλιστα, στα τέλη του 2017 και παρά την αποχώρηση από την LMP1 η εντολή που δόθηκε από το ΔΣ της εταιρείας, ήταν να συνεχιστεί η εξέλιξη του εν λόγω κινητήρα και μάλιστα όχι στα χαρτιά αλλά στην πράξη.

Ο Enzinger δήλωσε ότι ο εξακύλινδρος κινητήρας «είναι πλήρης και λειτουργεί στον πάγκο δοκιμών» και αυτή τη στιγμή μια ομ΄δα 20-25 τεχνικών τον χρησιμοποιεί για αναλύσεις και συλλογή συμπερασμάτων, δίχως όμως να διευκρινίζει αν αυτός πρόκειται να χρησιμοποιηθεί κάπου.

Η Porsche έχει να αγωνιστεί στη F1 από το 1991 και το όχι και τόσο επιτυχημένη εμφάνισή της με την Footwork.

node/39470

Algavre Pro-Racing: Ανακοίνωσε συνεργασία με Goodyear και B.R.M.

Η Algarve Pro Racing επιλέγει την Goodyear ως Συνεργάτη Ανάπτυξης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Le Mans Series (ELMS) LMP2

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Algavre Pro-Racing: Ανακοίνωσε συνεργασία με Goodyear και B.R.M.

H Ομάδα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Le Mans Series (ELMS) LMP2, Algarve Pro Racing, ανακοίνωσε την συνεργασία ελαστικών με την Goodyear για τη σεζόν 2020.

Ως ο κυρίαρχος πρωταθλητής του Ασιατικού Le Mans, η Algarve Pro Racing έχει ήδη αποδείξει την ηγετική της θέση στις νίκες αγώνων καθώς και την εμπειρία που διαθέτει στo να μεγιστοποιεί την απόδοση των ελαστικών. Αυτό θα επιτρέψει στην Goodyear, να συγκεντρώνει αξιόπιστα τεχνικά σχόλια καθ’ όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν, συμμετέχοντας σε ποικίλες ευρωπαϊκές πίστες αγώνων.

Η Goodyear, η μάρκα ελαστικών που έχει νικήσει 14 φορές τον αγώνα Le Mans 24 Hours, έχει χαράξει σημαντική ιστορία στη συνεργασία της με μερικές από τις καλύτερες ομάδες, σε αγώνες αντοχής. Μετά από την ιστορική επιστροφή της μάρκας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής FIA (WEC) το 2019, η Goodyear γίνεται προμηθευτής ελαστικών στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Les Mans (ELMS) μέσα στην τρέχουσα χρονιά.

Ο Stewart Cox, Διευθυντής της Ομάδας Algarve Pro Racing, περιγράφει την τεχνική συνεργασία μεταξύ των εταίρων: “Είμαστε ενθουσιασμένοι με την προσπάθεια και την υποστήριξη που έχουμε λάβει από την Goodyear. Το να μπορούμε να επωφεληθούμε την πλούσια εμπειρία της εταιρείας που κατέχει στο στο ανώτερο επιπέδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αποτελεί για εμάς ιδιαίτερη τιμή κι ευελπιστώ αυτό να μας δώσει πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Έχοντας δείξει ένα καλό ρυθμό και εμπιστοσύνη στις τεχνικές προδιαγραφές των ελαστικών Goodyear καθ’ όλη τη διάρκεια των δοκιμών, αδημονούμε για την έναρξη της σεζόν”.

Ο Mike McGregor, Διευθυντής Πωλήσεων, Δοκιμών και Υποστήριξης Πίστας Αγώνων της Goodyear Racing, εξηγεί: “Η δυνατότητα να μπορούμε να υποστηρίζουμε μια κορυφαία ομάδα όπως η Algarve Pro Racing, θα μας προσφέρει πολύτιμα δεδομένα για τα ελαστικά καθώς και στοιχεία που θα μας βοηθήσουν στην ανάπτυξη και στην εξέλιξη των υψηλών επιδόσεων ελαστικών αγώνων, πριν γίνουμε ο αποκλειστικός προμηθευτής της κατηγορίας LMP2 στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα τ Les Mans (ELMS) το 2021.

Αποτελεί μια λογική κίνηση. Με μια νέα, ισχυρή σειρά δυναμικών οδηγών για αυτή τη σεζόν, η ομάδα διακατέχεται από πλούσια εμπειρία. Ο Tim Holloway, βγήκε από τη συνταξιοδότησή του και προσχώρησε στην ομάδα μηχανικών για να προσθέσει αυτό που αποδείχθηκε ως η συνταγή της επιτυχίας στο Ασιατικό Πρωτάθλημα Les Mans”.

H Συνεργασία δημιουργεί το αποκλειστικό ρολόι Goodyear B.R.M.

Για τη σεζόν 2020 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Le Mans (ELMS), η ομάδα Algarve Pro Racing θα συνεργαστεί με τους σπεσιαλίστες κατασκευαστές ρολογιών B.R.M. O πολυτελής γαλλικός οίκος κατασκευής ρολογιών πρόκειται να παράγει ένα ρολόι περιορισμένης έκδοσης, εμπνευσμένο από το ρετρό σχεδιαστικό στυλ της Goodyear, που θα ντύσει το αγωνιστικό μοντέλο Algarve Pro.

Ο Bernard Richards, ιδρυτής της B.R.M. ανέφερε: “Από τη δημιουργία των ρολογιών B.R.M. πριν από δεκαέξι χρόνια, είναι η πρώτη φορά που υπογράψαμε μια τόσο υψηλού επιπέδου συμφωνία για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Le Mans. Η Goodyear αντιπροσωπεύει και για τους οδηγούς αγώνων αλλά και για τους καθημερινούς οδηγούς, μια εταιρεία ελαστικών που φημίζονται για τις υψηλές επιδόσεις και για την ασφάλεια που παρέχουν”.

Η B.R.M. πρόκειται να δημιουργήσει δύο ξεχωριστά σχέδια των αποκλειστικών αυτών ρολογιών χειρός καθώς κι ένα ρολόι γραφείου.

Ισχυρή ομάδα οδηγών για τη σεζόν 2020

Οι οδηγοί Henning Enqvist, John Falb, Simon Trummer, Loic Duval, Jon Lancaster και Gabriel Aubry θα αγωνιστούν με το Oreca 07 LMP2 600hp καθόλη τη διάρκεια της σεζόν του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Le Mas (ELMS).

Ο Loic Duval, νικητής του 24 Hours Les Mans το 2013, περιγράφει τις συναρπαστικές προκλήσεις που έρχονται: “Αδημονώ για την πρόκληση, το επίπεδο είναι αρκετά υψηλό στο ELMS: Αυτό ήταν εμφανές στο Les Mans, όταν τα αυτοκίνητα του ELMS αγωνίζονταν πολύ κοντά εναντίον των αυτοκινήτων του WEC. Είμαστε έτοιμοι να κερδίσουμε αγώνες και να αγωνιστούμε για το φετινό πρωτάθλημα”.

Ο Jon Lancaster, Πρωταθλητής ELMS το 2015, πρόσθεσε: “Είμαι εξαιρετικά ενθουσιασμένος που συμμετέχω στην πρόκληση της Goodyear, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Le Mans. Διαθέτουμε μια καταπληκτική ομάδα και μια άκρως ανταγωνιστική σειρά οδηγών. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, πριν την έναρξη της σεζόν, ενθουσιάστηκα από το εξαιρετικό επίπεδο της απόδοσης και ανυπομονώ για την επόμενη σεζόν. Μη έχοντας αγωνιστεί από το 2015 όπου κέρδισα το πρωτάθλημα, είμαι πιο διατεθειμένος και αποφασισμένος από ποτέ, να επαναλάβω αυτή την επιτυχία”.

O Henning Enqvist ανέφερε: “Είμαι τόσο χαρούμενος που συμμετέχω στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Le Mans. Είμαι σίγουρος για το 2020: Ως ομάδα έχουμε ένα μοναδικό, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αδημονώ για την έναρξη της σεζόν και για τη συνεργασία μου με την Algarve Pro Racing και την Goodyear. Πριν από τη σεζόν, είχαμε ένα πολύ καλό πρόγραμμα δοκιμών και αυτό θα συνεχιστεί καθ’όλη τη διάρκεια της χρονιάς”.

Ο Gabriel Aubry, πρωτοπόρος, παγκόσμιος οδηγός LMP2, τόνισε: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ξεκίνησα τη σεζόν στο ELMS με την Algarve Pro. Μετά από μια γρήγορη εισαγωγή σε αυτό το υψηλού επιπέδου πρωτάθλημα το 2018, είμαι τελικά έτοιμος να αγωνιστώ για το τελικό πρωτάθλημα το 2020. Θα αποτελεί ιδανική ευκαιρία να συνεχίσω τη συνεργασία μου με την Goodyear ως τον προμηθευτή ελαστικών για το πρόγραμμά μου στο WEC καθώς και στο ELMS. H υποστήριξή τους αυτή τη χρονιά, θα είναι καθοριστική για τις επιδόσεις μας με τα δύο οχήματα και ανυπομονώ να επιστρέψω επιτέλους στην πίστα Paul Richard τον επόμενο μήνα”.

O Simon Trummer, πρώην οδηγός WEC LMP1, είπε: “Η Algarve Pro Racing διαθέτει μια δυνατή ομάδα και τα μέλη της ομάδας μου είναι εξαιρετικοί επαγγελματίες και πολύ γρήγοροι οδηγοί. Η Goodyear μας παρέχει τεχνική υποστήριξη και άμεση ανταπόκριση και είμαι σίγουρος μπορούμε να επιτύχουμε κάτι σπουδαίο αυτή τη χρονιά”.

Ο John Falb, πρώην οδηγός LMP3, εξηγεί τα οφέλη της συνεργασίας της Algarve Pro Racing με την Goodyear. “Ξεκινάμε να δουλεύουμε για το πρόγραμμά μας για τη σεζόν 2020 πριν τον τελευταίο γύρο στο Portimao. Έχουμε οργανώσει μια εξαιρετική ομάδα οδηγών και πληρώματος για να κατακτήσουμε την καλύτερη θέση στο LMP2 παγκοσμίως. Οι μηχανικοί μας και το πλήρωμα των pit stop εξασφάλισαν το Ασιατικό Πρωτάθλημα και φέτος όλες αυτές οι προσπάθειες θα συνεχίσουν να αποδίδουν οφέλη.

Κατά τη δοκιμή στο σιρκουί Paul Ricard, το πρόγραμμά μας δεν θα μπορούσε να ήταν καλύτερο. Δείξαμε συνέπεια, σταθερότητα και ρυθμό, θέτοντας ανταγωνιστικούς χρόνους κατά τη διάρκεια των τριήμερων δοκιμών. Ο Simon και ο Gabriel (Aubry) είναι εξαιρετικά γρήγοροι και πιστεύω ότι και οι τρεις μαζί θα κάνουμε μια τρομερή ομάδα, έχοντας δυναμική παρουσία στο ELMS και στο Le Mans. Τα νέα ελαστικά Goodyear, έχουν κάνει το αυτοκίνητο πολύ πιο γρήγορο και ακόμα καλύτερο. Επίσης, είναι εξίσου υπέροχο να μας εκπροσωπεί μια θρυλική μάρκα”.

Ημερολόγιο 2020:

· 4 Ώρες στο Le Castellet – 19 Ιουλίου

· 4 Ώρες στο Spa-Francorchamps – 09 Αυγούστου

· 4 Ώρες στη Βαρκελώνη – 29 Αυγούστου

· 4 Ώρες στη Monza – 11 Οκτωβρίου

· 4 Ώρες στο Portimao – 01 Νοεμβρίου

 

[Πηγή: Goodyear]

TAGS
node/39448

Στην Autobahn με την Porsche 911 Turbo S Cabriolet [video]

Πόσα πιάνει η ανοιχτή έκδοση της Porsche 911 Turbo S με τέρμα γκάζι στην εθνική οδό της Γερμανίας;

Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Στην Autobahn με την Porsche 911 Turbo S Cabriolet [video]

Η νέα Porsche 911 Turbo S (γενιά 992) είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα της αγοράς με εμφάνιση σπορστκαρ και επιδόσεις σούπερκαρ. Η ανοιχτή της έκδοση αποδεικνύει τις δυνατότητές της σε ένα βίντεο του Hart voor Autos στο οποίο επισκέπτεται τη γερμανική Autobahn.

Να θυμίσουμε πως η 911 Turbo S Cabriolet φορά τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο μπόξερ κινητήρα 3,8 λίτρων της Porsche με απόδοση 650 PS και 800 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου PDK 8 σχέσεων. Σύμφωνα με τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,7" ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα Porsche 911 Turbo S είναι ταχύτερη και ισχυρότερη από ποτέ!

Τι γίνεται λοιπόν όταν βγάζεις την κορυφαία μέχρι στιγμής έκδοση της 992 στην Autobahn - εκεί όπου δεν υπάρχει όριο ταχύτητας; Όπως θα δείτε στο βίντεο, το γερμανικό σπορτσκαρ μαζεύει χιλιόμετρα με εντυπωσιακό τρόπο, ξεπερνώντας για πλάκα τα 250 km/h. Παρόλο που τη συγκεκριμένη ώρα η κίνηση στο δρόμο ήταν αυξημένη με αρκετά φορτηγά, ο οδηγός καταφέρνει να πιάσει 313 km/h με σχετική άνεση και είναι σίγουρο πως η βελόνα θα ανέβαινε ακόμα περισσότερο αν οι συνθήκες το επέτρεπαν.

[Πηγή: Hart voor Autos μέσω Carscoops]