node/37629

H Abarth ετοιμάζει τα «όπλα» της για τη νέα αγωνιστική χρονιά

Με συμμετοχές στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (ERC), στο Abarth Rally Cup και στη Formula 4. 

Με τους αγώνες να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της, η Abarth ετοιμάζεται να δώσει δυναμικό παρών και το 2020 τόσο στα ράλι, όσο και στη Formula 4.

Η Abarth ολοκλήρωσε το 2019 μία ιδανική χρονιά στους αγώνες, κατακτώντας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIA R-GT με το Abarth 124 rally, ενώ οι κινητήρες της εφοδίασαν τα μονοθέσια των Πρωταθλημάτων Formula 4 στην Ιταλία και στη Γερμανία.

Την επόμενη χρονιά η Abarth θα συνεχίσει την εμπλοκή της και στις δύο μορφές αγώνων αναβαθμίζοντας τα «όπλα» της. Οι δοκιμές έχουν ξεκινήσει ήδη με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης και της αξιοπιστίας των αγωνιστικών συνόλων της μάρκας. Άλλωστε η συνεχής βελτίωση αποτελεί διαχρονικά τη βασική φιλοσοφίας της Abarth, της οποίας τα μοντέλα γεννήθηκαν και εξελίχθηκαν μέσα από τους αγώνες.

Σε επίπεδο ράλι, το Abarth 124 rally, έχει καθιερωθεί ως ο κυρίαρχος της κατηγορίας R-GT με σχεδόν 100 νίκες. Το 2020 θα συμμετέχει τόσο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (ERC), όσο και στο Abarth Rally Cup, το οποίο περιλαμβάνει τους παρακάτω 6 αγώνες του πρωταθλήματος ERC:

-Rally Islas Canarias (Ισπανία), 7-9 Μαΐου, ασφάλτινες διαδρομές
-Rally Liepāja (Λετονία), 29-31 Μαΐου, χωμάτινες διαδρομές
-Rally Poland (Πολωνία), 26-28 Ιουνίου, χωμάτινες διαδρομές
-Rally di Roma Capitale (Ιταλία), 24-26 Ιουλίου, ασφάλτινες διαδρομές
-Barum Czech Rally Zlín (Τσεχία), 28-30 Αυγούστου, ασφάλτινες διαδρομές
-Rally Hungary (Ουγγαρία), 6-8 Νοεμβρίου, ασφάλτινες διαδρομές

Και τη νέα χρονιά ο νικητής κάθε αγώνα θα κερδίζει 12.000 ευρώ, ενώ τα πληρώματα που θα συμπληρώνουν το βάθρο 10.000 ευρώ (2η θέση) και 8.000 ευρώ (3η θέση). Το τελικό βραβείο για το νικητή του θεσμού θα είναι επιπλέον 30.000 ευρώ. Η Abarth θα στηρίζει τις ομάδες προσφέροντας υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης, ανταλλακτικά, αλλά κα τις δομές φιλοξενίας της.

Αντίστοιχα στη Formula 4, η Abarth, θα εφοδιάζει τα μονοθέσια στην Ιταλία και τη Γερμανία με τους κινητήρες της. Το γνωστό από τη σειρά Abarth 595 κινητήριο σύνολο T-Jet των 1,4 λίτρων απόδοσης 160 ίππων θα κινεί τα μονοθεσία της κατηγορίας που ανέδειξε οδηγούς που συμμετέχουν στην Formula 1 και στην Formula 2, όπως ο Καναδός Lance Stroll και ο Γερμανός Mick Schumacher, γιός του 7κις Παγκόσμιου Πρωταθλητή Michael Schumacher.

[Πηγή: Abarth]

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.