node/37629

H Abarth ετοιμάζει τα «όπλα» της για τη νέα αγωνιστική χρονιά

Με συμμετοχές στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (ERC), στο Abarth Rally Cup και στη Formula 4. 

Με τους αγώνες να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της, η Abarth ετοιμάζεται να δώσει δυναμικό παρών και το 2020 τόσο στα ράλι, όσο και στη Formula 4.

Η Abarth ολοκλήρωσε το 2019 μία ιδανική χρονιά στους αγώνες, κατακτώντας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIA R-GT με το Abarth 124 rally, ενώ οι κινητήρες της εφοδίασαν τα μονοθέσια των Πρωταθλημάτων Formula 4 στην Ιταλία και στη Γερμανία.

Την επόμενη χρονιά η Abarth θα συνεχίσει την εμπλοκή της και στις δύο μορφές αγώνων αναβαθμίζοντας τα «όπλα» της. Οι δοκιμές έχουν ξεκινήσει ήδη με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης και της αξιοπιστίας των αγωνιστικών συνόλων της μάρκας. Άλλωστε η συνεχής βελτίωση αποτελεί διαχρονικά τη βασική φιλοσοφίας της Abarth, της οποίας τα μοντέλα γεννήθηκαν και εξελίχθηκαν μέσα από τους αγώνες.

Σε επίπεδο ράλι, το Abarth 124 rally, έχει καθιερωθεί ως ο κυρίαρχος της κατηγορίας R-GT με σχεδόν 100 νίκες. Το 2020 θα συμμετέχει τόσο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (ERC), όσο και στο Abarth Rally Cup, το οποίο περιλαμβάνει τους παρακάτω 6 αγώνες του πρωταθλήματος ERC:

-Rally Islas Canarias (Ισπανία), 7-9 Μαΐου, ασφάλτινες διαδρομές
-Rally Liepāja (Λετονία), 29-31 Μαΐου, χωμάτινες διαδρομές
-Rally Poland (Πολωνία), 26-28 Ιουνίου, χωμάτινες διαδρομές
-Rally di Roma Capitale (Ιταλία), 24-26 Ιουλίου, ασφάλτινες διαδρομές
-Barum Czech Rally Zlín (Τσεχία), 28-30 Αυγούστου, ασφάλτινες διαδρομές
-Rally Hungary (Ουγγαρία), 6-8 Νοεμβρίου, ασφάλτινες διαδρομές

Και τη νέα χρονιά ο νικητής κάθε αγώνα θα κερδίζει 12.000 ευρώ, ενώ τα πληρώματα που θα συμπληρώνουν το βάθρο 10.000 ευρώ (2η θέση) και 8.000 ευρώ (3η θέση). Το τελικό βραβείο για το νικητή του θεσμού θα είναι επιπλέον 30.000 ευρώ. Η Abarth θα στηρίζει τις ομάδες προσφέροντας υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης, ανταλλακτικά, αλλά κα τις δομές φιλοξενίας της.

Αντίστοιχα στη Formula 4, η Abarth, θα εφοδιάζει τα μονοθέσια στην Ιταλία και τη Γερμανία με τους κινητήρες της. Το γνωστό από τη σειρά Abarth 595 κινητήριο σύνολο T-Jet των 1,4 λίτρων απόδοσης 160 ίππων θα κινεί τα μονοθεσία της κατηγορίας που ανέδειξε οδηγούς που συμμετέχουν στην Formula 1 και στην Formula 2, όπως ο Καναδός Lance Stroll και ο Γερμανός Mick Schumacher, γιός του 7κις Παγκόσμιου Πρωταθλητή Michael Schumacher.

[Πηγή: Abarth]

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS