node/36629

GP Σιγκαπούρης: O Vettel νικητής με τη Ferrari να κάνει το “1-2”

Και γκρίνια από τον Leclerc για τη στρατηγική της ομάδας που του στέρησε τη νίκη.

Ανέλπιστη εξέλιξη για τη Scuderia είχε ο αγώνας της Σιγκαπούρης καθώς όλοι -ίσως ακόμη και οι ίδιοι - δεν περίμεναν ότι θα μπορούσαν να κάνουν το “1-2” στη συγκεκριμένη πίστα. 

Ακόμη καλύτερη εξέλιξη είχε για τον Vettel που είχε να δει νίκη πάνω από ένα χρόνο και κατάφερε να “σπάσει τη γκαντεμιά” και να ανέβει στο πιο ψηλό σκαλί, ξεκινώντας από την τρίτη θέση στη σειρά εκκίνησης. Πίσω του τερμάτισε ο Leclerc και στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Verstappen, αφήνοντας έτσι εκτός βάθρου τη Mercedes. 

Για να γίνουν όλα αυτά χρειάστηκε μια έξυπνη στρατηγική από τη Scuderia και η… παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας που σήμερα έκανε έντονη την παρουσία του στην πίστα. 

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Leclerc ξεκίνησε πολύ καλά, ο Vettel πρόσπαθησε να πιέσει τον δεύτερο Hamilton δίχως αποτέλεσμα, την ώρα που στο τρενάκι πολύ κοντά ήταν και ο Ολλανδός της Red Bull. 

Σε μια πίστα που τα προσπεράσματα είναι πολύ δύσκολα ο Leclerc έδινε το ρυθμό και οι υπόλοιποι ακολουθούσαν μέχρι τον 19ο γύρο όταν Vettel και Verstappen μπήκαν στα πιτ βάζοντας σκληρή γόμα. Βγαίνοντας ο Γερμανός πίεσε πάρα πολύ και έτσι ο Leclerc που μπήκε ένα γύρο μετά να βάλει και αυτός τη σκληρή γόμα βγήκε πίσω από τον ομόσταυλό του. 

Ο Hamilton στο μεταξύ έμεινε στην πίστα προσπαθώντας να μείνει επικεφαλής. Η Mercedes έβαλε στον 23ο γύρο τον Bottas για αλλαγή ελαστικών που βγήκε πίσω από τις δύο Ferrari και τον Verstappen, ενώ ο Hamilton έχανε συνεχώς χρόνο σε σχέση με τις δύο Ferrari. Τελικά μπήκε στα πιτ στον 26ο γύρο για να βάλει και αυτός τη σκληρή γόμα και βγαίνοντας βρέθηκε μπροστά από τον Bottas αλλά πίσω από τις δύο Ferrari και τον Verstappen.

Η σειρά έμεινε έτσι έως ότου στον 36ο γύρο εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας όταν Russell και Grosjean χτύπησαν στο πλαίσιο της μάχης που είχα μεταξύ τους. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έμεινε μέσα έως τον 41ο γύρο και όταν ξανάρχισε ο αγώνας ο Hamilton κόλλησε πίσω από τον Verstappen και ο Leclerc πίσω από τον Vettel. 

Μάχη δεν προλάβαμε να δούμε όμως καθώς δύο γύρους μετά ο Perez στάθμευσε στην άκρη της πίστας με πρόβλημα στον κινητήρα και το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε και πάλι μέσα και έμεινε ως τον 47ο γύρο.

Η επενακκίνηση βρήκε τη σειρά των 4 πρώτων όπως την είχαμε αφήσει και έμεινε έτσι μέχρι τον 50ο γύρο όταν και πάλι μπήκε το safety car στην πίστα αυτή τη φορά επειδή είχαμε μια επαφή μεταξύ Raikkonen και Kvyat στην προσπάθεια του πρώτου να περάσει τον Kimi. 

Aπό εκεί και μετά δεν άλλαξε τίποτα. Στη Ferrari δεν ρίσκαραν να αφήσουν να εξελιχθεί μάχη μεταξύ των δύο οδηγών και να χάσουν το “1-2” και ο Verstappen παρά το γεγονός ότι είχε πολύ πιο κουρασμένα λάστιχα από τον Hamilton, κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Βρετανό που στους τελευταίους γύρους πίεσε για τη θέση στο βάθρο.

Η Ferrari πέρα από το “1-2” απέδειξε ότι οι αναβαθμίσεις που έφερε δούλεψαν, την ώρα που η ψυχολογία του Vettel δέχτηκε μια ισχυρη τονωτική ένεση για τη συνέχεια. Σαφώς ο Leclerc γκρίνιαξε για τη στρατηγική της ομάδας που του στέρησε τη νίκη, αλλά στο τέλος όπως και ο ίδιος παραδέχτηκε το “1-2” ήταν πολύ σημαντικό, καθώς ήρθαν στη Σιγκαπούρη ελπίζοντας απλά ότι το καλύτερο που θα μπορούσαν να πετύχουν ήταν μια θέση στο βάθρο.

Επόμενος αγώνα στη Ρωσία, στις 27-29 Σεπτεμβρίου.

sin

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.