node/36626

GP Σιγκαπούρης: Ο Leclerc poleman από το πουθενά!

Κανείς δεν περίμενε τις Ferrari να διεκδικήσουν την pole position στη Σιγκαπούρη, κι όμως παρά λίγο να κάνουν το «1-2»!

Ο Charles Leclerc έκανε τη μεγάλη έκπληξη και πήρε την τρίτη του στη σειρά pole, νικώντας τον Lewis Hamilton με διαφορά 0,191”.

Οι αεροδυναμικές αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο της Ferrari βελτίωσαν αναπάντεχα τις επιδόσεις του σε μια πίστα που και η ίδια η ομάδα πίστευε ότι δεν θα του ταίριαζε. Έτσι, ο Sebastian Vettel έκανε έναν φοβερό γύρο στην πρώτη του προσπάθεια στην Q3, που πολλοί πίστεψαν ότι θα του έδινε και την pole.

Όμως στη δεύτερή του προσπάθεια ο Γερμανός έκανε ένα λάθος στην αρχή και ήταν πιο αργός, οπότε εγκατέλειψε το γύρο κι επέστρεψε στα pits.  
Έμενε ο Leclerc για να κρατήσει ψηλά τη σημαία της Scuderia. Και οδήγησε τόσο επιθετικά, που δήλωσε μετά έκπληκτος από το γύρο του αφού «είχε χάσει τον έλεγχο του μονοθεσίου τουλάχιστον τρεις φορές».

Το λάθος του Vettel στη δεύτερη προσπάθεια επέτρεψε στον Hamilton να του πάρει τη δεύτερη θέση «δίνοντάς τα όλα», όπως είπε, ιδιαίτερα στον τρίτο τομέα της πίστας. Ο Max Verstappen, που όπως όλοι μας πίστευε ότι θα έδινε μάχη με τον Hamilton για την pole, βρέθηκε τελικά 4ος, σχεδόν 4 δέκατα πίσω από τον Vettel – και πολύ απογοητευμένος.

Ο Valtteri Bottas ήταν τελικά 5ος, πάνω από 9 δέκατα πίσω από τον Leclerc και μπροστά από τον Alex Albon που επίσης δεν κατάφερε να απειλήσει τον team-mate του.

Ο Carlos Sainz (φωτ. κάτω) με τη McLaren ήταν ο “best of the rest”, στην 7η θέση, μπροστά από τον Daniel Ricciardo με τη Renault.

Sainz Singapore 2019

O Nico Hulkenberg ήταν 9ος με τη δεύτερη Renault, γράφοντας χρόνο 0,065” καλύτερο από τον Lando Norris που κατατάχτηκε 10ος με τη δεύτερη McLaren. O νεαρός Άγγλος ήταν 6ος στην Q1 και την Q2, αλλά έκανε λάθη στην Q3 καθώς "το μυαλό του πατινάριζε", όπως είπε με απογοήτευση.

Ο Sergio Perez (Racing Point) ανέβηκε στην 11η θέση στο τέλος της Q2, αλλά έχασε την πρόκριση στην Q3 για μόλις 4 εκατοστά από τον Hulkenberg. O Μεξικανός όμως είχε αναγκαστεί να αλλάξει κιβώτιο μετά από μια επαφή με τον τοίχο στην FP3, οπότε δέχτηκε ποινή και θα ξεκινήσει τον αγώνα από τη 16η θέση.

Τόσο ο Antonio Giovinazzi (Alfa Romeo) όσο κι ο Pierre Gasly (Toro Rosso) δεν βελτίωσαν με τη δεύτερη προσπάθεια στην Q2 κι έμειναν στη 12η και τη 13η θέση αντίστοιχα, αν και πολύ κοντά στο χρόνο του Perez. Ο Γάλλος παραπονέθηκε από τον ασύρματο ότι έχανε το πίσω μέρος, και πράγματι έξυσε τον τοίχο στον τελευταίο του γύρο.

Τον τοίχο χτύπησε και ο Kimi Raikkonen, τόσο με τον πίσω όσο και με τον μπροστινό τροχό της Alfa Romeo στην πρώτη του προσπάθεια, αλλά βελτίωσε για να καταταχτεί 14ος. Ο Kevin Magnussen ήταν ο πιο αργός στην Q2 με τη δύσκολη κι απρόβλεπτη φέτος Haas, γράφοντας χρόνο σχεδόν 8 δέκατα αργότερο από εκείνον του Raikkonen.

Ο Daniil Kvyat (Toro Rosso) ήταν ο ταχύτερος από όσους αποκλείστηκαν στην Q1, μένοντας με τον 16ο χρόνο αφού δεν μπόρεσε να τον βελτιώσει με τη δεύτερη προσπάθεια. Πήγε καλά στον πρώτο τομέα, αλλά έχασε χρόνο στους επόμενους, με αποτέλεσμα να τον υποβιβάσει ο Perez. O Ρώσος έχασε τελικά την πρόκριση για μόλις 0,015” από τον Magnussen.

Ο Lance Stroll (Racing Point) έμεινε 17ος αφού δεν μπόρεσε να βελτιώσει αρκετά την επίδοσή του, ξύνοντας τον τοίχο κάμποσες φορές στον γρήγορο γύρο του. Ήταν πάντως 3 δέκατα ταχύτερος από τον απογοητευτικό Romain Grosjean (Haas).

Η Williams δείχνει λίγο καλύτερη στις αργές πίστες και ο George Russell δεν ήταν πολύ μακριά στην αρχή της Q1, αλλά υπέστρεψε στην έξοδο της Κ7 στην τελευταία του προσπάθεια, με αποτέλεσμα να μείνει τελικά 19ος, μπροστά μόνο από τον team-mate του, τον Robert Kubica.

Singapore qualifying

OI ΧΡΟΝΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ MARINA BAY

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Charles Leclerc

Ferrari

1m36.217s

2

Lewis Hamilton

Mercedes

0.191s

3

Sebastian Vettel

Ferrari

0.220s

4

Max Verstappen

Red Bull/Honda

0.596s

5

Valtteri Bottas

Mercedes

0.929s

6

Alexander Albon

Red Bull/Honda

1.194s

7

Carlos Sainz Jr.

McLaren/Renault

1.601s

8

Daniel Ricciardo

Renault

1.878s

9

Nico Hulkenberg

Renault

2.047s

10

Lando Norris

McLaren/Renault

2.112s

11

Antonio Giovinazzi

Alfa Romeo/Ferrari

2.480s

12

Pierre Gasly

Toro Rosso/Honda

2.482s

13

Kimi Raikkonen

Alfa Romeo/Ferrari

2.641s

14

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

3.433s

15

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Honda

3.740s

16

Sergio Perez

Racing Point/Mercedes

2.403s

17

Lance Stroll

Racing Point/Mercedes

3.762s

18

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

4.060s

19

George Russell

Williams/Mercedes

4.650s

20

Robert Kubica

Williams/Mercedes

4.969s

 

node/39951

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο της Peugeot θα κάνει ντεμπούτο στις πίστες το 2022.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Η Peugeot σε συνεργασία με την Total, δημοσίευσαν τα πρώτα σκίτσα και τεχνικά χαρακτηριστικά για το Le Mans Hypercar Project, ένα αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο που εξελίσσεται για συμετοχή σε αγώνες αντοχής και πιο συγκεκριμένα στη νεοσύστατη (και ομώνυμη) κατηγορία LMH.

Όπως δήλωσε ο Jean Philippe Imparato, CEO της Peugeot: «Το Le Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο για τον κόσμο της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει το νικητή του. Για εμάς, συμβολίζει 3 νίκες αλλά και άπειρο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα απίστευτο κλίμα ομαδικότητας με την Total, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια συνεργασίας.»

Σύμφωνα με την Peugeot, η κατηγορία πρωτοτύπων LMH επιλέχθηκε για την ελευθερία που δίνει σε επίπεδο αεροδυναμικής, επιτρέποντας την ενσωμάτωση της σχεδιαστική γλώσσας της Peugeot. 

Ο Matthias Hossann, υπεύθυνος σχεδιασμού της γαλλικής φήρμας δήλωσε: «Ο σχεδιασμός των αγωνιστικών οχημάτων δεν θα είναι απλά το αποτέλεσμα δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, κάτι που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα εξειδικευμένο και εμβληματικό προιόν, συνδυάζοντας μέγιστη απόδοση και εκφραστικότητα.»

«Τα σκίτσα που βλέπετε είναι τα προσχέδια που έχουν σκοπό να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα στοιχεία στα οποία θα επικεντρωθούμε. Η υπογραφή με τρεις "νυχιές" στα φώτα και η επιλογή χρωμάτων είναι σύμβολα που θα θέλαμε να ενσωματώσουμε στο υπεραυτοκίνητό μας.»

Peugeot Sport

Στην εξέλιξή συμμετέχει και το τμήμα Peugeot Sport που είναι υπεύθυνο για τα μοντέλα παραγωγής με το έμβλημα Peugeot Sport Engineered αρχής γενομένης από την αντίστοιχη έκδοση του 508.

Σύμφωνα με τον Olivier Jansonnie, τεχνικό διευθυντή του προγράμματος της Peugeot Sport στο WEC, το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο θα είναι είναι υβριδικό με συνδυαστική απόδοση 500 kW (680 PS) και τετρακίνηση - ένας ηλεκτροκινητήρας με 200 kW (272 PS) θα κινεί τον εμπρός άξονα. Το υβριδικό σύστημα καθιστά το Peugeot LMH βαρύτερο από ένα πρωτότυπο της κατηγορίας LMP1, ενώ οι διαστάσεις του θα είναι μεγαλύτερες με μήκος μεταξύ 4,65 m και 5 m και πλάτος μεταξύ 1,9 m και 2,0 m).

To Peugeot Le Mans Hypercar Project θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2022, αφού ολοκληρώσει ένα κύκλο από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, η βασική ιδέα όσον αφορά την αεροδυναμική και το υβριδικό σύστημα κίνησης, όπως και οι βάσεις για το σχεδιασμό έχουν τεθεί, όμως απαιτείται πολλή δουλειά ακόμη μέχρι το όχημα να είναι έτοιμο να βγει στις πίστες.

[Πηγή: Peugeot]

node/39926

NASCAR Euro Series: Εκκίνηση με νέα λάστιχα General Tire

Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR Whelen Euro Series ξεκίνησε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Ισπανία.

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

NASCAR Euro Series: Εκκίνηση με νέα λάστιχα General Tire

Οι δημοφιλείς αγώνες NASCAR Whelen Euro Series (NWES) ξεκίνησαν τη φετινή σεζόν τους, στις 12 & 13 Σεπτεμβρίου 2020, στη Vallelunga, της Ιταλίας.

Η General Tire ανέπτυξε τη συνεργασία της με τους αγώνες NWES το 2019, στο πλαίσιο μιας εξαετούς συμφωνίας, ως Επίσημος Συνεργάτης Ελαστικών, προσφέροντας στις ομάδες και στους πιλότους το πλεονέκτημα της σημαντικής της τεχνογνωσίας. Τα ελαστικά General Tire κατασκευάζονται στην Ιντιάνα των Η.Π.Α., όπου υπάρχει σημαντική παράδοση παραγωγής ελαστικών NASCAR,  από το 1988.

Η General Tire κατασκεύασε τα νέα slick ελαστικά, NWES GT, για τη νέα σεζόν των αγώνων NWES 2020. Το νέο προϊόν αναπτύχθηκε πάνω στις προδιαγραφές του ίδιου επιτυχημένου ελαστικού των αγώνων του 2019, σε διάσταση 300/700 R 15, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης στην οδήγηση και της ανθεκτικότητας στην πίστα. Το ελαστικό δοκιμάστηκε σε ποικίλες συνθήκες και διαδρομές, ώστε οι βελτιώσεις να ικανοποιούν πλήρως τις απαιτήσεις των αγώνων NWES 2020.

General Tire EuroNASCAR

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR: Πήραμε γεύση

Όπως και σε πολλά άλλα αθλήματα, οι αρχικοί γύροι της νέας σεζόν χρειάστηκε να ακυρωθούν εξαιτίας της πανδημίας. Έτσι, η Vallelunga θα είναι πρώτη στο καλεντάρι, ενώ θα ακολουθήσει το Zolder στο Βέλγιο (3 & 4 Οκτωβρίου), το Most στη Τσεχία (14 & 15 Νοεμβρίου) και η Valencia στην Ισπανία (3,4, 5 & 6 Δεκεμβρίου).

Ο Martin Heckers, επικεφαλής της General Tire Motorsport, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την πρώτη μας σεζόν στο NWES, μιας και τα ελαστικά μας απέδωσαν εξαιρετικά καλά, σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Η αφοσιωμένη ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού της General Tire αναπτύσσει και κατασκευάζει απρόσκοπτα τα νέα αγωνιστικά ελαστικά, έχοντας καταφέρει να ετοιμάσει τις απαραίτητες μονάδες για τη σεζόν NWES 2020. Το νέο ελαστικό NWES GT είναι μια βελτιωμένη έκδοση του περσινού μας μοντέλου, που κατασκευάστηκε, σύμφωνα και με τις  βελτιώσεις των αγωνιστικών αυτοκινήτων, λαμβάνοντας υπόψη τις γνώμες των οδηγών, από την εμπειρία της πρώτης σεζόν. Ανυπομονούμε για τη νέα αγωνιστική σεζόν, όταν τα ελαστικά μας θα μπουν στα σιρκουί του 2020, στην Ευρώπη!».

[Πηγή: Δελτίο Τύπου General Tires]

TAGS