node/36620

GP Σιγκαπούρης: Ο Hamilton πέρασε μπροστά στο FP2

GP Σιγκαπούρης: Ο Hamilton πέρασε μπροστά στο FP2

Στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμαστικών στη Σιγκαπούρη, ο Hamilton επανέφερε την τάξη, αφού έκανε τον καλύτερο χρόνο εμπρός από τον Verstappen που δεν μπόρεσε να επαναλάβει την καλύτερη επίδοση όπως έκανε στο FP1. 
O Hamilton ξεκίνησε τη διαδικασία με τη μέση γόμα τη στιγμή που ο Verstappen ξεκίνησε με τη σκληρή. 
Στη συνέχεια και οι 20 οδηγοί πέρασαν στη μαλακή γόμα με την οποία ο παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε το 1:38.773 που ήταν και ο καλύτερος χρόνος της περιόδου. 

Η Ferrari πέτυχε την τρίτη καλύτερη επίδοση με τον Vettel όντας 0,818" πίσω από τον Hamilton. Ο Γερμανός είχε μπλέξει στην κίνηση και πέτυχε τον χρόνο αυτό στο τέλος της διαδικασίας, ενώ προηγουμένως είχε διαμαρτυρηθεί για τον ρυθμό με τον οποίο κινούνταν ο Kevin Magnussen τον οποία χαρακτήρισε «ύπνο». 

Ο Valtteri Bottas ανέκαμψε μετά την έξοδο που είχε στο FP1 και έκανε τον 4ο καλύτερο χρόνο εμπρός από τον Albon, με τον οδηγό της Red Bull να τοποθετείται εμπρός από τον Leclerc. 
O νικητής των δύο προηγούμενων αγώνων, αφού έχασε σχεδόν όλο το FP1 με πρόβλημα στο κιβώτιο, έμπλεξε και αυτός στην κυκλοφορία όπως και ο Vettel και δεν μπόρεσε να κάνει κάτι καλύτερο. 

Renault και McLaren έδωσαν τη δική τους μάχη με νικήτρια τη δεύτερη, δια χειρός Sainz, που βρέθηκε εμπρός από τον Hulkenberg, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσαν Norris και Gasly. 

Η μάχη για το GP της Σιγκαπούρης θα συνεχιστεί αύριο στις 13:00 με το FP3, ενώ στις 16:00 θα έχουμε τις κατατακτήριες δοκιμές. 

Cla Driver   Chassis Laps Time Gap
1 United Kingdom Lewis Hamilton Mercedes F1 W10 EQ Power+ Mercedes 29 1'38.773  
2 Netherlands Max Verstappen Red Bull Racing-Honda RB15 Red Bull 29 1'38.957 0.184
3 Germany Sebastian Vettel Ferrari SF90 Ferrari 31 1'39.591 0.818
4 Finland Valtteri Bottas Mercedes F1 W10 EQ Power+ Mercedes 30 1'39.894 1.121
5 Thailand Alex Albon Red Bull Racing-Honda RB15 Red Bull 30 1'39.943 1.170
6 Monaco Charles Leclerc Ferrari SF90 Ferrari 31 1'40.018 1.245
7 Spain Carlos Sainz Jr. McLaren-Renault MCL34 McLaren 33 1'40.145 1.372
8 Germany Nico Hulkenberg Renault R.S.19 Renault 30 1'40.324 1.551
9 United Kingdom Lando Norris McLaren-Renault MCL34 McLaren 35 1'40.361 1.588
10 France Pierre Gasly Scuderia Toro Rosso-Honda STR14 Toro Rosso 32 1'40.637 1.864
11 Russian Federation Daniil Kvyat Scuderia Toro Rosso-Honda STR14 Toro Rosso 32 1'40.713 1.940
12 Australia Daniel Ricciardo Renault R.S.19 Renault 30 1'40.811 2.038
13 Mexico Sergio Perez Racing Point-Mercedes RP19 Racing Point 29 1'40.875 2.102
14 Italy Antonio Giovinazzi Alfa Romeo Racing-Ferrari C38 Alfa Romeo 35 1'41.128 2.355
15 Canada Lance Stroll Racing Point-Mercedes RP19 Racing Point 31 1'41.128 2.355
16 Finland Kimi Raikkonen Alfa Romeo Racing-Ferrari C38 Alfa Romeo 28 1'41.232 2.459
17 France Romain Grosjean Haas-Ferrari VF-19 Haas 26 1'41.392 2.619
18 United Kingdom George Russell Williams-Mercedes FW42 Williams 35 1'41.445 2.672
19 Denmark Kevin Magnussen Haas-Ferrari VF-19 Haas 30 1'41.564 2.791
20 Poland Robert Kubica Williams-Mercedes FW42 Williams 35 1'42.177 3.404
TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.