node/36616

GP Σιγκαπούρης, FP1: Ο Verstappen ταχύτερος, μπροστά από τον Vettel

O Hamilton 3ος, αρκετά πίσω, ενώ ο Bottas τράκαρε και ο Leclerc είχε πρόβλημα με το κιβώτιο.

Ο Max Verstappen χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα ελαστικών για να εκθρονίσει τον Sebastian Vettel από την κορυφή των χρόνων με διαφορά 0,167”, λιγότερο από μισή ώρα πριν το τέλος.

Ο Hamilton ήταν ο ταχύτερος το πρώτο 40λεπτο, όταν όλοι φορούσαν το πρώτο τους σετ ελαστικών, γράφοντας χρόνο 1’ 41” 469, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τους υπόλοιπους.

Σε εκείνη την αρχική φάση, ο Lance Stroll ήταν 3ος, λίγο μπροστά από τον Valtteri Bottas που είχε ξύσει τον τοίχο, σπάζοντας μια ζάντα και συμπληρώνοντας μόνο 3 γύρους. Αυτό σήμαινε πως ο Bottas ήταν ο πρώτος που βγήκε στην πίστα με το δεύτερο σετ ελαστικών. Φόρεσε τα σκληρά, για να ανέβει στη δεύτερη θέση και στη συνέχεια στην κορυφή.

Μετά βγήκε ο Hamilton, επίσης με τη σκληρή γόμα, για να περάσει τον Bottas με διαφορά 6 δεκάτων και να κάνει το «1-2» για τη Mercedes.

Όμως οι Ferrari δεν είχαν ακόμα ξαναβγεί και ο Vettel φόρεσε τα μαλακά για να πάρει την 1η θέση γυρίζοντας σε 1’ 40” 426. O Leclerc όμως αντιμετώπισε πρόβλημα πριν χρονομετρηθεί. Δεν μπορούσε να κατεβάσει ταχύτητες στη Στροφή 19, και τσούλησε μέχρι τα pits. Εκεί οι μηχανικοί παρέλαβαν τη Ferrari, αλλά ο Μονεγάσκος δεν ξαναβγήκε στην πίστα.

Λίγο αργότερα ο Verstappen βελτίωσε την επίδοσή του με τα μαλακά λάστιχα για να περάσει στην κορυφή του πίνακα με χρόνο 1’ 40” 259. Τότε όμως ο Bottas είχε την έξοδο και βγήκε κόκκινη σημαία για 10 λεπτά.

Bottas crash

Ο Φιλανδός έχασε το πίσω μέρος της Mercedes στη δεξιά Κ19 και κατέληξε στον τοίχο με σοβαρές ζημιές στο μονοθέσιο. Μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν 4ος, πίσω από τον team-mate του και μπροστά από τον Alex Albon με τη δεύτερη Red Bull. O Αγγλο-ταϊλανδός ήταν όμως 1,208” από την κορυφή.

Ο Nico Hulkenberg ήταν ο “best of the rest” με τη Renault, γυρίζοντας με τη μαλακή γόμα λίγο πριν την κόκκινη σημαία.

Οι δύο οδηγοί της McLaren καθυστέρησαν με τη διακοπή, αλλά βγήκαν αμέσως μετά για να σημειώσουν τους καλύτερους χρόνους τους, με τον Carlos Sainz τελικά 7ο και τον Lando Norris 8o, αφού είχε μια έξοδο στην Κ7, στον πρώτο του γρήγορο γύρο.

Οι δύο Toro Rosso έκλεισαν την πρώτη δεκάδα, με τον Daniil Kvyat 0,072” μπροστά από τον Pierre Gasly.

O Daniel Ricciardo ήταν μόλις 11ος με τη Renault, λίγο μπροστά από τον Romain Grosjean, ο οποίος μόλις ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Haas για το 2020.

Ο Antonio Giovinazzi (Alfa Romeo) αναγκάστηκε να πάει για χρόνο μετά τη διακοπή, ανεβαίνοντας τελικά στη 13η θέση. O Stroll έπεσε σταδιακά στη 14η, αφού δεν βελτίωσε την αρχική του επίδοση που είχε επιτευχθεί με τα σκληρά λάστιχα. Τρία δέκατα πίσω από τον Καναδό ήταν ο Kevin Magnussen (Haas) που παραπονέθηκε για πρόβλημα στα φρένα.

Ο Robert Kubica, που ανακοίνωσε χθες ότι δεν θα συνεχίσει με τη Williams το 2020, ήταν στη 17η θέση, μπροστά από τον Sergio Perez με τη δεύτερη Racing Point. O Leclerc έπεσε τελικά 19ος, μπροστά μόνο από τον George Russell με τη δεύτερη Williams.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΗΣ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ.

ΓΥΡΟΙ

1

Max Verstappen

Red Bull/Honda

1m40.259s

-

22

2

Sebastian Vettel

Ferrari

1m40.426s

0.167s

23

3

Lewis Hamilton

Mercedes

1m40.925s

0.666s

26

4

Valtteri Bottas

Mercedes

1m41.336s

1.077s

14

5

Alexander Albon

Red Bull/Honda

1m41.467s

1.208s

24

6

Nico Hulkenberg

Renault

1m41.812s

1.553s

26

7

Carlos Sainz Jr.

McLaren/Renault

1m41.966s

1.707s

20

8

Lando Norris

McLaren/Renault

1m42.180s

1.921s

19

9

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Honda

1m42.305s

2.046s

26

10

Pierre Gasly

Toro Rosso/Honda

1m42.377s

2.118s

24

11

Daniel Ricciardo

Renault

1m42.527s

2.268s

20

12

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m42.630s

2.371s

23

13

Antonio Giovinazzi

Alfa Romeo/Ferrari

1m42.677s

2.418s

15

14

Kimi Raikkonen

Alfa Romeo/Ferrari

1m42.786s

2.527s

13

15

Lance Stroll

Racing Point/Mercedes

1m42.791s

2.532s

28

16

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1m43.150s

2.891s

22

17

Robert Kubica

Williams/Mercedes

1m43.336s

3.077s

28

18

Sergio Perez

Racing Point/Mercedes

1m43.369s

3.110s

23

19

Charles Leclerc

Ferrari

1m43.618s

3.359s

12

20

George Russell

Williams/Mercedes

1m43.993s

3.734s

29

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39548

Πωλείται κινητήρας V10 από μονοθέσιο F1 της McLaren-Mercedes

Το μοτέρ κινούσε τα μονοθέσια των Kimi Räikkönen και David Coulthard το 2004.

Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πωλείται κινητήρας V10 από μονοθέσιο F1 της McLaren-Mercedes

O οίκος δημοπρασιών RM Sotheby's προσέφερε ένα V10 κινητήρα της McLaren-Mercedes από Formula 1 του 2004, ο οποίος παρά τις αρχικές εκτιμήσεις που τοποθετούσαν την αξία του μεταξύ €40.000 και €60.000, πουλήθηκε έναντι €10.500 ευρώ!

Το μοτέρ κινούσε τα μονοθέσια MP4-19 των Kimi Räikkönen και David Coulthard οι οποίοι έτρεχαν με τα χρώματα της McLaren-Mercedes το 2004. Υπεύθυνος μηχανικός της ομάδας ήταν ο Adrian Newey ο οποίος στην πορεία μετακόμισε στη Red Bull Racing. Το καλύτερο αποτέλεσμα εκείνης τη σεζόν ήταν η πρώτη θέση του Kimi Räikkönen στο Grand Prix του Βελγίου, με την ομάδα να τερματίζει στην 5η θέση της κατάταξης των κατασκευαστών. 

Ο V10 χωρητικότητας 3,0 λίτρων απέδιδε κοντά στους 950 PS ενώ στρόφαρε μέχρι και τις 18.000 rpm. Σήμερα, δεν βρίσκεται πλέον σε λειτουργική κατάσταση καθώς από το εσωτερικό του λείπουν έμβολα και μπιέλες. Παρόλα αυτά, συνεχίζει να αποτελεί ένα συλλεκτικό αντικείμενο για τους λάτρεις της F1 όπως αναφέρει η αγγελία.

Ο νέος ιδιοκτήτης θα πρέπει να παραλάβει το μοτέρ από την πόλη Karlskron της Γερμανίας.

[Πηγή: RM Sotheby's μέσω CarAdvice]