node/36706

GP Ρωσίας: O Verstappen ταχύτερος στο FP2

Την τριάδα συμπλήρωσαν Leclerc και Bottas. 

Ο Max Verstappen ήταν 4ος στην αρχή, φορώντας τα μεσαία λάστιχα. Ήταν δυόμισι δέκατα πίσω από τον πρώτο, τον Charles Leclerc, αλλά μόλις 0,001” πιο αργός από τον Lewis Hamilton.

O Leclerc ήταν ο πρώτος από τους πρωτοπόρους που φόρεσε τη μαλακή γόμα. Σημειώνοντας χρόνο 1’ 33” 497 στην πρώτη του προσπάθεια, βελτίωσε την προηγούμενη επίδοσή του κατά εξήμισι δέκατα και εδραίωσε τη θέση του στην κορυφή του πίνακα.

Στα μισά της περιόδου όμως ο Verstappen έγραψε χρόνο 1’ 33” 163 για να περάσει τον Leclerc με διαφορά 0,335” παρότι παραδέχτηκε ότι δεν οδήγησε τέλεια στον τελευταίο τομέα της πίστας.
 
Ο Ολλανδός, που όπως όλοι οι οδηγοί της Honda θα δεχτεί ποινή 5 θέσεων διότι χρησιμοποιεί τον νέο κινητήρα V6, ήταν ο ταχύτερος στον πρώτο και τον τρίτο τομέα.

Ταχύτερος στον μεσαίο τομέα ήταν ο Valtteri Bottas, που έγραψε και τον τρίτο καλύτερο χρόνο της περιόδου. Οι οδηγοί της Mercedes ήταν από τους τελευταίους που έκαναν γρήγορους γύρους και τελικά ο Φιλανδός ήταν 0,152” ταχύτερος από τον Lewis Hamilton. O Βρετανός χρονομετρήθηκε λίγο πριν τον Bottas και ήταν για λίγο 3ος πριν υποβιβαστεί από τον team-mate του.

Ο Sebastian Vettel με τη δεύτερη Ferrari ήταν μόνο 0,104” πιο γρήγορος με τα μαλακά λάστιχα, μένοντας τελικά 5ος, 1,039” από την κορυφή.
Νικητής στη μάχη των «υπολοίπων» ήταν ο Pierre Gasly με την Toro Rosso. Ο Γάλλος κέρδισε τον Sergio Perez (Racing Point) με διαφορά 0,029” την οποία άνοιξε στον τελευταίο τομέα της πίστας.

Ο Nico Hulkenberg ήταν 8ος με τη Renault, μπροστά από τον Lance Stroll με τη δεύτερη Racing Point.

O Alex Albon πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της περιόδους στο γκαράζ, αφού σε ένα αρχικό «πακέτο» 8 γύρων με τη μεσαία γόμα χτύπησε σε ένα κερμπ κι έσπασε το πάτωμα της Red Bull, με αποτέλεσμα να έχει διαρροή λαδιού. Επέστρεψε στην πίστα 20 λεπτά πριν το τέλος και παρά λίγο να συγκρουστεί με τον Hamilton αφού στρίμωξε τη Mercedes στο εσωτερικό κερμπ της Στροφής 3. Τελικά κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του για να πάρει τη 10η θέση, 2,054” από την κορυφή και μόλις 0,007” μπροστά από τον Lando Norris με τη McLaren.

O «τοπικός» Daniil Kvyat έκανε τον 12ο χρόνο με τη δεύτερη Toro Rosso, μπροστά από τον Kevin Magnussen (Haas) και τον Daniel Ricciardo (Renault) που είχε σπάσει την πίσω αεροτομή του το πρωί, βγαίνοντας από την πίστα και χτυπώντας στις μπαριέρες.
 
Ο Kimi Raikkonen (Alfa Romeo) ήταν 15ος μπροστά από τον Romain Grosjean (Haas), με τον Carlos Sainz (McLaren) μόλις στη 17η θέση.

Ο Antonio Giovinazzi έκανε τον 18ο χρόνο με τη δεύτερη Alfa Romeo, αφού μπλόκαρε τα φρένα και βγήκε στη Στροφή 13, στην πρώτη του προσπάθεια. Τελικά βελτίωσε την επίδοσή του, φορώντας τα λάστιχα με τη μεσαία γόμα.

Ο George Russell κέρδισε και πάλι τη μάχη των δύο Williams, όντας ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον Robert Kubica.

OI ΧΡΟΝΟΙ ΣΤΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΟΥ SOCHI

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ

ΓΥΡΟΙ

1

Max Verstappen

Red Bull/Honda

1m33.162s

-

29

2

Charles Leclerc

Ferrari

1m33.497s

0.335s

33

3

Valtteri Bottas

Mercedes

1m33.808s

0.646s

22

4

Lewis Hamilton

Mercedes

1m33.960s

0.798s

32

5

Sebastian Vettel

Ferrari

1m34.201s

1.039s

32

6

Pierre Gasly

Toro Rosso/Honda

1m34.971s

1.809s

26

7

Sergio Perez

Racing Point/Mercedes

1m34.998s

1.836s

31

8

Nico Hulkenberg

Renault

1m35.026s

1.864s

33

9

Lance Stroll

Racing Point/Mercedes

1m35.176s

2.014s

31

10

Alexander Albon

Red Bull/Honda

1m35.216s

2.054s

18

11

Lando Norris

McLaren/Renault

1m35.223s

2.061s

33

12

Daniil Kvyat

Toro Rosso/Honda

1m35.337s

2.175s

38

13

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1m35.351s

2.189s

26

14

Daniel Ricciardo

Renault

1m35.370s

2.208s

28

15

Kimi Raikkonen

Alfa Romeo/Ferrari

1m35.374s

2.212s

34

16

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m35.593s

2.431s

31

17

Carlos Sainz Jr.

McLaren/Renault

1m35.635s

2.473s

29

18

Antonio Giovinazzi

Alfa Romeo/Ferrari

1m36.004s

2.842s

29

19

George Russell

Williams/Mercedes

1m36.785s

3.623s

38

20

Robert Kubica

Williams/Mercedes

1m37.838s

4.676s

36

node/39699

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Στα 77 του χρόνια ο Arturo Merzario παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. 

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Ακόμα και σήμερα, στα 77 του χρόνια, ο Arturo Merzario αρνείται να αποχωριστεί το χαρακτηριστικό καουμπόικο καπέλο που τον έκανε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. Γεννημένος στο Κόμο μέσα στη δίνη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, από μικρή ηλικία ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που κληρονόμησε από τον πατέρα του Ugo, φανατικό λάτρη των Alfa Romeo και Ferrari.

Όπως και εκατοντάδες άλλοι οδηγοί αγώνων, τα πρώτα «βήματα» του Arturo έγινα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth. Ο νεαρός οδηγός το 1969 κατακτά τη νίκη στο Grand Prix του Mugello τραβώντας την προσοχή του Enzo Ferrari, ο οποίος το 1970 τον επιλέγει για την κατηγορία των σπορ πρωτοτύπων, «αναβαθμίζοντας» τον τελικά το 1972 στην ομάδα της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

μερζ

Ο Merzario παρέμεινε στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 1979, με τα τρία τελευταία χρόνια να έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα, χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποια ιδιαίτερη διάκριση στα 85 Gran Prix που πήρε εκκίνηση.

Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πλέον αγαπητούς οδηγούς στο grid, ενώ είναι και ο πρωταγωνιστής της διάσωσης του NikiLauda μετά το τρομακτικό ατύχημα του Αυστριακού το 1976 στο Grand Prix του Nurburgring. Εκεί ο Ιταλός σταμάτησε για να απεγκλωβίσει με κίνδυνο της ζωής του το συναθλητή του μέσα από το φλεγόμενο μονοθέσιο της Ferrari. Χωρίς την «τρέλα» του Merzario είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Lauda δεν θα είχε επιζήσει. 

Αντίθετα με τη Formula 1, ο Arturo Merzario γεύθηκε σειρά επιτυχιών σε άλλες μορφές αγώνων, με τις σημαντικότερες από αυτές να πραγματοποιούνται κατά την 5ετη περίοδο που ήταν εργοστασιακός οδηγός της Alfa Romeo. Στο τιμόνι των 33ΤΤ12 και 33SC12, δύο εκ των πλέον επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων όλων των εποχών, ο Merzario ξεδίπλωσε όλο του το ταλέντο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Αυτοκινήτων από την Ιταλική μάρκα το 1975 και το 1977.

μερζα

Ο δυναμικός του χαρακτήρας και η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, τον έκαναν αγαπητό στο κοινό και την ομάδα, ενώ ο ίδιος συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2019. Άλλωστε η σύζυγος του «καουμπόι» της Alfa Romeo, συνηθίζει να λέει ότι ο χειρότερος χαρακτηρισμός που μπορεί να ακούσει ο Arturo για το πρόσωπο του είναι το «πρώην οδηγός αγώνων».       

Η αγάπη του Merzario για την Alfa Romeo, όπου έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, παραμένει δυνατή μέχρι σήμερα, με τον αειθαλή οδηγό να συμμετέχει ενεργά στους εορτασμούς για τα 110 χρόνια της μάρκας τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο νωρίτερα, είχε οδηγήσει την αγαπημένη του 33ΤΤ12 με την οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1975.
Δείτε το video από την «επανένωση» του οδηγού με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

[πηγή: Alfa Romeo] 

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη.